Spring naar inhoud

- - - - -

Ons huis is behekst!

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
Guest_modelsaskia_*
Guest_modelsaskia_*

#1 Geplaatst 10 maart 2010 - 11:50

Het kan toch niet meer..
Eerst Noita in december die bijna dood is..
Nu Shiva die ons heeft verlaten..
Deze morgen wil ik de diertjes eten geven en ligt de geit dood op de grond! Ik kom binnen om mijn moeder te bellen en Benji zit hier raar te doen en over te geven.. Ze hebben dan nog eens de ringworm (die bijna weg is) Man Man, wat is dat hier toch allemaal.. :(  ze worden veel te rap oud!
Bang afwachten wie de volgende is om ons te verlaten :( ..

:catscratchhead :catscratchhead

Bewerkt door modelsaskia, 10 maart 2010 - 12:40.

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#2 Geplaatst 10 maart 2010 - 12:50

hey,

Zou zeggen dat ik jammer genoeg het gevoel ken, alsof er een hogere macht meespeelt ( ben niet gelovig hoor ). Hier is het ook constant het een achter het ander...
Ik weet ook niet wat er aan de hand is, als het alleen over dieren die buiten leven zou gaan kan je nog zeggen dat het de strenge winter was.
Ik hoop dat het vanaf nu wat beter zal worden, een mens kan maar zoveel aan ! Het moet wel een keer stoppen. Dat van ons huis is behekst heb ik ook al zitten denken van dit appartement maar tja wat doe je eraan en eigenlijk kan dat gewoon niet. ergste is gewoon dat je er helemaal niets kan aan doen, buiten je sterk houden voor alles wat nog rest en blijven denken ( en geloven ) dat het beter zal worden !

groetjes

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 10 maart 2010 - 12:52

Ik heb al gelezen dat het geitje is gestorven, veel sterkte meid :hug: , je hebt veel pech de laatste tijd en dat verdient niemand!

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 10 maart 2010 - 12:53

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_modelsaskia_*
Guest_modelsaskia_*

#5 Geplaatst 10 maart 2010 - 12:55

fannie zei:

hey,

Zou zeggen dat ik jammer genoeg het gevoel ken, alsof er een hogere macht meespeelt ( ben niet gelovig hoor ). Hier is het ook constant het een achter het ander...
Ik weet ook niet wat er aan de hand is, als het alleen over dieren die buiten leven zou gaan kan je nog zeggen dat het de strenge winter was.
Ik hoop dat het vanaf nu wat beter zal worden, een mens kan maar zoveel aan ! Het moet wel een keer stoppen. Dat van ons huis is behekst heb ik ook al zitten denken van dit appartement maar tja wat doe je eraan en eigenlijk kan dat gewoon niet. ergste is gewoon dat je er helemaal niets kan aan doen, buiten je sterk houden voor alles wat nog rest en blijven denken ( en geloven ) dat het beter zal worden !

groetjes

Ok, het geitje was al oud.. maar alles komt zo op elkaar af..
Net nu mijn ouders er niet zijn, heb ik al twee dieren moeten begraven, bah! :(

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#6 Geplaatst 10 maart 2010 - 13:05

mja is idd het moeilijkste als alles zo op elkaar volgt, het is balen en moeilijk om het te begrijpen laat staan plaatsen. Je loopt er de hele tijd mee rond...Kan je niets aan doen, kop proberen omhooghouden en doordoen zo goed en kwaad als je kan, die tijd zal ook voorbijgaan !

groetjes

tash
tash
  • 7 katten

#7 Geplaatst 10 maart 2010 - 13:20

het is vaak zo hé, als het eens begint lijkt het niet te eindigen.......heeeeeel veel sterkte!!!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 10 maart 2010 - 13:22

sterkte

Guest_modelsaskia_*
Guest_modelsaskia_*

#9 Geplaatst 10 maart 2010 - 13:24

tash zei:

het is vaak zo hé, als het eens begint lijkt het niet te eindigen.......heeeeeel veel sterkte!!!!!

inderdaad, onze Benji is ook al oud.. hopelijk leeft hij toch nog een aantal jaren hoOr.. We dachten allemaal dat Benji de eerste ging zijn maar blijkbaar niet.. blij dat hij er nog is hoor!!

xx

Guest_misz-sabrina_*
Guest_misz-sabrina_*

#10 Geplaatst 10 maart 2010 - 14:01

jeetje wat een pech ! :( sterkte ermee :onzeker:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 10 maart 2010 - 14:10

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#12 Geplaatst 10 maart 2010 - 14:14

Van mij ook veel sterkte toegewenst.....man man, wat is daar toch allemaal aan de hand...vreselijk. :s

Guest_modelsaskia_*
Guest_modelsaskia_*

#13 Geplaatst 10 maart 2010 - 14:21

Isabel zei:

Van mij ook veel sterkte toegewenst.....man man, wat is daar toch allemaal aan de hand...vreselijk. :s

ja echt niet fijn, zeker niet als mijn ouders er niet zijn, kan het wel alleen oplossen maar zijn ook hun dieren! :s

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 10 maart 2010 - 14:38

jammer genoeg komt alle narigheid ongeveer op het zelfde moment. hier is dat ook zo.
hopenlijk draait alles heel snel terug om.
:hug: :ki :hug:

Guest_modelsaskia_*
Guest_modelsaskia_*

#15 Geplaatst 10 maart 2010 - 15:11

mam man..
ik had mijn opa gebeld om me te helpen het dier te begraven want mijn vriend is werken.. Ik en mijn opa naar achter 'dieren' zien we daar de haan toch ook niet dood liggen! wat is dat hier toch allemaal :( Niet dat ik een band had met die haan maar toch! wens ik die dieren niet toe..
nu zit het geitje nog alleen.. ocharmen!

Bewerkt door modelsaskia, 10 maart 2010 - 15:45.