Spring naar inhoud

- - - - -

De strijd tegen het overtollige kattenhaar!

• Log in om te reageren
281 reacties op dit onderwerp
Guest_trio_*
Guest_trio_*

#136 Geplaatst 13 mei 2010 - 19:51

:) Volgende week komt mijn appartement te koop en ik zie mij ook al als een gek stofzuigen en kuisen voor er eventuele kopers passeren hahaha !

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#137 Geplaatst 13 mei 2010 - 23:30

Kathleen zei:

:x ik denk niet dat "ons Mimi" dat zou pikken, wat zou ze verontwaardigd zijn. Voorlopig ook nog geen klitten, maar wel alle dagen goed borstelen. Gelukkig vindt ze dat wel fijn :mrgreen:

gelukzak :x
moet je ook niet doen tenzij ze knopen heeft, dan is het beste.
Maar Syrah is een Pers, die vervilten he...is iedere keer weer een gevecht...
Dus dan is het eens plezant om er gewoon alles af te scheren! :ha

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#138 Geplaatst 14 mei 2010 - 13:40

ja, vind ook dat het is minder is, een geluk wat heb hier zaterdagavond een feestje, en zou ni willen dat mijn bezoek lopen gaat van het haar en mij laat zitten met 3 kilo scampies :ha Ben nu ook als een zottin aan kuisen, allee nu juist ni natuurlijk want ik zit hier :ha
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#139 Geplaatst 14 mei 2010 - 13:47

Ik probeer Fiere elke dag te kammen (proberen is omdat ons madam soms zo hyper is dat ik ze niet stil krijg :d ). Ze kan er soms echt van genieten. Maar ik vind dat ze toch veel haar verliest ondanks ik haar elke dag kam. Nu ik weet niet zo goed of het de moment van ruiven is, maar hier is dat in alle geval wel zo :) Maar goed dat we geen tapijten hebben of het was helemaal compleet :)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#140 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:37

Pffoee! Het wordt nog erger nu! Je kan ze geen aaitje geven of er komt al een echte haarbos mee. Is dat omdat het de laatste dagen zo warm is?

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#141 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:53

Bibie zei:

Pffoee! Het wordt nog erger nu! Je kan ze geen aaitje geven of er komt al een echte haarbos mee. Is dat omdat het de laatste dagen zo warm is?

Ik vermoed het... hier is het ook terug heel erg :( en doordat het zoooo ontzettend warm is, heb ik ook geen zin en fut om hier eens goed in actie te schieten :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#142 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:58

Spanishke zei:

Ik vermoed het... hier is het ook terug heel erg :( en doordat het zoooo ontzettend warm is, heb ik ook geen zin en fut om hier eens goed in actie te schieten :oops:

Ik heb deze ochtend al eens goed gestofzuigd en gedweild. Maar ik zie de haarplukken hier weer passeren O:) . De laatste weken zou er iedere dag moeten gestofzuigd worden, zucht.. Soms denk ik dat zo een kuisrobotje wel nog van pas zou komen :ha .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#143 Geplaatst 24 mei 2010 - 18:01

Hier is het ook terug sneeuwstorm. ik heb er gisteren even van geprofiteerd om ze te borstelen terwijl ze in de ren zaten. Goed idee omdat het niet in huis is. Minder goed idee omdat er in de ren van dat groen tapijt ligt (alle, het was groen, nu is het wit). :ha

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#144 Geplaatst 27 mei 2010 - 10:56

Joloka zei:

Hier is het ook terug sneeuwstorm. ik heb er gisteren even van geprofiteerd om ze te borstelen terwijl ze in de ren zaten. Goed idee omdat het niet in huis is. Minder goed idee omdat er in de ren van dat groen tapijt ligt (alle, het was groen, nu is het wit). :ha

:jump: :jump:
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#145 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:14

Boeehoee, hopeloos! Wanneer gaat het voorbij?! Ik voel me een echte kuisgek. Continu met die stofzuiger in de hand :wall:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#146 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:19

Bibie zei:

Boeehoee, hopeloos! Wanneer gaat het voorbij?! Ik voel me een echte kuisgek. Continu met die stofzuiger in de hand :wall:

Ok, dan moeten we er ons bij neerleggen (maar best niet met zwarte kleding aan ;) ): het is nu eenmaal zo. Op dit moment ligt het beneden weer even proper en dan zien we wel hoe lang het gaat duren :oops: .

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:20

Bibie zei:

Echt erg he! Ik heb gisteren ook (onbewust) de stofzuiger nog genomen na 22:00 en ben nog wat pluis beginnen stofzuigen tot Simon me zei dat het al 22:00 gepasseerd was :oops:

Ik raap een hele tijd halve witte muizen op en desnoods vang ik ze op't moment zelf in de lucht :ha , maar haarvrij is echt niet mogelijk nu.

Bewerkt door Spanishke, 27 mei 2010 - 11:21.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:24

Ik vind dat mensen met dieren moeten gignatisch veel korting krijgen op de roomba of hoe heet dat ding :d . Net een mandje weggesmeten, want er hing gigantisch veel haar aan en ik zag het niet zitten om het te stofzuigen :oops: .
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#149 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:28

Ooooh, de mandjes! Zwijg er mij van :louche: . Ik heb ze net ge-pet-hair-magnet. En het speelgoed, en mijn tafellopertje, en de zetels, en ons beddenlaken, en... zucht. We moeten er ons maar bij neerleggen zeker? :(

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#150 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:30

Hier stofzuig ik dagelijks met die lange haren van mijn twee langhaar schatjes. Ik hoop dat de rui stilaan begint te minderen ,want hier vliegen de haartjes deftig rond ,maar ja daar dient personeel voor denk ik dan ,en als het dan weer netjes ligt ben ik tevreden :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag