Spring naar inhoud

- - - - -

De strijd tegen het overtollige kattenhaar!

• Log in om te reageren
281 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#151 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:41

En dan zie je ze zo lief kijken en kun je niet anders dan smelten :love: en ze nog eens extra knuffelen zodanig dat de haren weer in't rond vliegen
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#152 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:46

Spanishke zei:

En dan zie je ze zo lief kijken en kun je niet anders dan smelten :love: en ze nog eens extra knuffelen zodanig dat de haren weer in't rond vliegen

Dat is echt waar en ons Babet heeft zo van dat zijde achtig haar als je haar streelt zie je de haartjes vliegen .Maar ze is toch zo schattig en als je haar oogjes ziet dan smelt je gewoon :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#153 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:54

Spanishke zei:

:love4: :love4: :love4:

Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#154 Geplaatst 30 mei 2010 - 20:13

Ik steek nu een nylonpanty mee de droogkast is maar zie er geen haar aan kleven en toch hangt er minder haar aan de kleren, gaat dat dan de pluisfilter beter in?
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#155 Geplaatst 30 mei 2010 - 20:14

Of moet het een panty zijn van de aldi of van Duparc?
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#156 Geplaatst 30 mei 2010 - 20:18

technozino zei:

Of moet het een panty zijn van de aldi of van Duparc?

:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#157 Geplaatst 30 mei 2010 - 20:35

zou het geen oplossing zijn om de kat/hond met een nylonkous in de droogkast te steken O:) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (meen ik niet zene)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#158 Geplaatst 30 mei 2010 - 22:17

:ha :ha Ik heb ze vandaag allebei nog eens goed gefurminatord en gezoomgroomd. En dan heb ik er een speelballetje van gemaakt :cheer: .

Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#159 Geplaatst 31 mei 2010 - 20:12

Help :help: :help: :help: , ik ben aan t' strijken en zie het echt ni meer zitten, alle donkere kleding moet ik iedere keer met de kleefroller overgaan, zowel de binnenkant, die nylonkous pakt toch ni alles mee. Terwijl ik aan t' strijken ben zie ik hun donshaar zo vliegen. Ze moeten alletwee nu uit mijn buurt blijven want anders neem ik de tondeuse en scheer ze helemaal kaal.
Mijn man zijn jas zit volledig onder het haar en meneer rijd nadien met mijn auto weg, de volgende dag op werk krijg ik van die raar gezichten dat mijn achterkant vol haar hangt. En het heeft geen nut om mijn auto te stofzuigen want vrijdag gaan die 2 haarballen op kattenpension en met wie zijn auto worden ze weg gebracht, ja met de mijne. Waar blijft dat haar toch komen,Man wat ben ik lastig vandaag, op alles waar haar op staat, zelfs op mijn eigen (hoofd)haar dat op een witte t-shirt plakt. PFFFFFF.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 31 mei 2010 - 20:46

technozino zei:

Help :help: :help: :help: , ik ben aan t' strijken en zie het echt ni meer zitten, alle donkere kleding moet ik iedere keer met de kleefroller overgaan, zowel de binnenkant, die nylonkous pakt toch ni alles mee. Terwijl ik aan t' strijken ben zie ik hun donshaar zo vliegen. Ze moeten alletwee nu uit mijn buurt blijven want anders neem ik de tondeuse en scheer ze helemaal kaal.
Mijn man zijn jas zit volledig onder het haar en meneer rijd nadien met mijn auto weg, de volgende dag op werk krijg ik van die raar gezichten dat mijn achterkant vol haar hangt. En het heeft geen nut om mijn auto te stofzuigen want vrijdag gaan die 2 haarballen op kattenpension en met wie zijn auto worden ze weg gebracht, ja met de mijne. Waar blijft dat haar toch komen,Man wat ben ik lastig vandaag, op alles waar haar op staat, zelfs op mijn eigen (hoofd)haar dat op een witte t-shirt plakt. PFFFFFF.

:ha Ik heb dat ook soms. Ik heb zo een hele mooie jeans onlangs gekocht en die is jammergenoeg ook een haarmagneet. Soms vergeet ik die dan af te borstelen voordat ik buiten kom en als ik dan buiten aan het stappen ben merk ik dat er een haartapijt op mijn broek kleeft. Pff! :8

Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#161 Geplaatst 01 juni 2010 - 19:31

Ben aan de laatste wasmand begonnen, alles duurt veel langer, 3 kleefrollers zijn er al door gejaagd, maar ik heb zo weinig tijd, alles komt precies weer op een hoop terecht, schoonmoeder is gisteren geopereerd geweest aan de ziekte van MeniƩre, wij die vrijdag op vakantie vertrekken en er is nog niks in gepakt en ik die als ne zot aan t' strijken is,heb gisteren nog om 22u aan t' stofzuigen geweest,man ik voel me ellendig en down. mijn ma zegt laat die poezels beneden maar krijg het ni over mijn hart en laat ze boven. Wil ze nog verwennen voor ik ze 10 dagen moet missen.Met het vliegend donshaar tot gevolg... :help:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#162 Geplaatst 03 juni 2010 - 15:19

Hier is het de laatste tijd ook erg, ze verliezen pakken haar :o

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#163 Geplaatst 03 juni 2010 - 15:48

Pixel zei:

Hier is het de laatste tijd ook erg, ze verliezen pakken haar :o

Woooow, en jij hebt een pak meer katten als ik, hoeveel keer per dag moet jij stofzuigen, Sara?!

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#164 Geplaatst 03 juni 2010 - 15:54

Frances zei:

Woooow, en jij hebt een pak meer katten als ik, hoeveel keer per dag moet jij stofzuigen, Sara?!

Zou vaker moeten dan de keren dat ik het ook echt doe :mrgreen: Maar ik zet de roomba tegenwoordig wel elke dag op, die doet ook goed zijn werk. De zetel zal ik straks wel zelf opnieuw moeten doen. Die is gisterennamiddag gedaan, maar hangt al terug vol haar. Maar nu laat ik het nog even zo. Als ik hem nu stofzuig, kan ik straks het opnieuw doen als ik tv wil gaan kijken. Dus ik laat hem nu harig en straks vlak voor we tv gaan kijken, stofzuig ik hem.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#165 Geplaatst 03 juni 2010 - 16:12

Santos heeft vandaag zijn halve pels bij de DA laten liggen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Haar zwarte tafel was ondergesneeuwd met wit haar :ha .

Geplaatste afbeelding