Spring naar inhoud

- - - - -

litter locker. update!! ze zijn de levering eindelijk komen halen.

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#1 Geplaatst 11 maart 2010 - 13:23

hoi iedereen,

ik heb op zooplus gezien dat ze daar een litter locker verkopen voor juist geen 20euro, op zich is dit niet te duur, maar ik vind de navullinge wel prijzig (ongeveer 6euro)
nu wou ik vragen of iemand van jullie hier misschien ervaring mee heeft?
is het echt zo goed als ze beweren? en kan je misschien je eigen plastic zakjes gebruiken?

groetjes

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 11 maart 2010 - 13:31

Ik ben er ook naar aan het kijken. Op dit moment staat de navulling wel ook in reclame dus als je er dan voldoende bijkoopt, kan je weer een tijdje verder...

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#3 Geplaatst 11 maart 2010 - 13:44

ja das wel waar, maar vind het ng steeds duur in aankoop :) maar het zou wel heel makkelijk zijn, ik woon op een appartement, en onze garage (onze container staat daar) is op het einde van onze straat, dus elke keer naar daar wandelen zie ik niet zitten :p dus dacht dat dit dan wel een goede oplossing zou zijn :)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 11 maart 2010 - 14:08

Ik zit er ook al een tijdje over na te denken. Momenteel hebben we wel een vuilbak op het terras staan, gelukkig! Ik denk dat dat anders wel kan stinken hoor als je een vuilbak binnen hebt. Dan komt de Litter Locker wel van pas.

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#5 Geplaatst 11 maart 2010 - 18:46

goh ja wij hebben geen terras, alleen een heel klein balkon aan de slaapkamer, maar dat is het ook niet :p elke keer met de kattendrolletjes door de slaapkamer :p
ik denk dat ik de litter locker toch maar ga bestellen :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 11 maart 2010 - 18:50

:geluk: :geluk: ben benieuwd of je er tevreden van zal zijn!  

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#7 Geplaatst 11 maart 2010 - 18:51

hier ist niet nodig , hier gaan de kattenbak zand rechtstreeks de wc in ( afbreekbaar) en 1 keer in de maand de groencontainer

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 11 maart 2010 - 19:05

Ik heb die geprobeerd en ben er niet zo tevreden over...
Het vorige model dan, de navullingen zijn inderdaad duur, kunnen niet door iets anders vervangen worden, leuk bedacht, maar zo handig is het niet.

Wij hebben er wel een andere oplossing voor gevonden, een brabantie retrobin metalen vuilnisbak van 12 liter met keukenvuilniszakjes erin.
Effectief tegen de geur, het deksel sluit goed, en in het rood staat ie nog mooi ook :d
Misschien ook niet zo goedkoop, maar toch duurzaam met 10 jaar garantie!

Met 3 katten kan ik er net 1 week mee weg, al kan ik er de laatste dagen het schepje wel niet meer inlaten, daar die dan redelijk vol wordt...
Die gebruik ik wel met klompvormende kattenbakvulling van Pet Plus met babypoeder.

Bewerkt door haemoglobine, 11 maart 2010 - 19:09.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#9 Geplaatst 11 maart 2010 - 19:23

goh ja we zullen zien :) het zal wel ng een tijdje duren eer ik ga kunnen laten weten of ik tevreden ben of niet, ons kitten woont namelijk ng niet bij ons :) hij is nu bijna 9 weekjes oud :) maar ik wil alles tip top inorde hebben tegen zijn komst :)
ik dacht extreme xlassic kattenbakvulling te gaan gebruiken, heb daar al zoveel goede dingen over gehoord :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#10 Geplaatst 11 maart 2010 - 19:24

ik bedoelde extreme classic :)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 11 maart 2010 - 23:42

Sarah en Erik zei:

ik bedoelde extreme classic :)

Gebruikte ik voor ik pet plus ontdekte, extreme classic werkte in het begin goed, maar op het laatst vond ik dat hij niet meer zo goed klonterde, heb dan pet plus geprobeerd en vind dat die wel beter klontert en langer houd.

Leuk, een kitten van 9 weken, dan komt die zeer binnenkort bij je wonen :d
Met alles kant en klaar voorzien!
Heb je ook een dekentje bij de kweker voorzien?
Dan krijgt hij de geur van het nestje mee naar zijn nieuwe huis.

Veel genot, geniet er zo veel mogelijk van, ze worden zo snel groot!

Guest_Minoushke_*
Guest_Minoushke_*

#12 Geplaatst 12 maart 2010 - 16:08

Ik gebruik diepvrieszakjes van aldi. Ik knoop die dicht en gooi die dan in de vuilnisbak (ook geen geurhinder) :d . Wij gebruiken ook extreme classic. Hier lopen 2 ragdolls binnen rond en ik maak 2x per dag de bak proper en heb 2x 1/2de van een diepvrieszakje vol. Zo heb je enig idee.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#13 Geplaatst 12 maart 2010 - 17:29

haemoglobine zei:

Gebruikte ik voor ik pet plus ontdekte, extreme classic werkte in het begin goed, maar op het laatst vond ik dat hij niet meer zo goed klonterde, heb dan pet plus geprobeerd en vind dat die wel beter klontert en langer houd.

Leuk, een kitten van 9 weken, dan komt die zeer binnenkort bij je wonen :d
Met alles kant en klaar voorzien!
Heb je ook een dekentje bij de kweker voorzien?
Dan krijgt hij de geur van het nestje mee naar zijn nieuwe huis.

Veel genot, geniet er zo veel mogelijk van, ze worden zo snel groot!

een dekentje heb ik nog niet voorzien bij de kweker nee, zeker een goed idee voor mee te nemen volgende keer ik ga kijken :)
waar koop jij pet plus? en is deze dan ook goedkopen in aankoop?

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 12 maart 2010 - 17:54

Pet plus is idd goedkoper dan extreme classic, kun je per 7kg of per 15kg kopen gewoon in de tom en co
Die zakjes van 7kg komen wel duurder uit natuurlijk ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#15 Geplaatst 12 maart 2010 - 18:32

Ik heb hier een litter locker staan die ik niet gebruik (hoogstens een week gebruikt) omdat ik het voor zes katten (nu vijf) niet zo praktisch vind (te snel vol). Ik wil hem (uiteraard grondig gereinigd) verkopen voor 10 euro (in perfecte staat). Ik heb ook nog een ongeopende navulling, waar ik nog 3 euro voor wil...