Spring naar inhoud

- - - - -

litter locker. update!! ze zijn de levering eindelijk komen halen.

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#31 Geplaatst 15 maart 2010 - 01:11

haemoglobine zei:

Ik vraag het me ook af O:)

Heb ook al een soort kattentraining gezien om ze op het toilet zelf te laten gaan, met verschillende toiletbrillen om het ze in verschillende etappes aan te leren, maar zie het ook niet echt zitten...

Volgens mij kun je dat aan volwassen katten toch niet meer aanleren denk ik. Ik zie ons al bezig.... :LOL: :LOL: :cle :cle
Het volgende dat ze dan aan die katten gaan leren die op toilet gaan is doorsassen ├ę. :d

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 21 maart 2010 - 15:42

clyde zei:

hier ist niet nodig , hier gaan de kattenbak zand rechtstreeks de wc in ( afbreekbaar) en 1 keer in de maand de groencontainer

wist niet dat dit ook bestond

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#33 Geplaatst 24 maart 2010 - 13:27

mijn litter locker is geleverd :) nu nog eens fatsoenlijk in elkaar steken :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 25 maart 2010 - 20:30

Sarah en Erik zei:

mijn litter locker is geleverd :) nu nog eens fatsoenlijk in elkaar steken :)

en?

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#35 Geplaatst 26 maart 2010 - 09:22

het ziet er goed uit :LOL: nog een paar weekjes en hij kan getest worden :) hij is allesinds kleiner dan ik gedacht had :) omdat ik van sommige hoorden dat het een groot ding was :LOL:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#36 Geplaatst 29 maart 2010 - 11:15

ik heb zojuist opnieuw een litter locker en navullingen ontvangen :ha
ze hebben bij zooplus een foutje gemaakt denk ik :ha
ik had na de bestelling van mijn litter locker een mailtje gestuurd naar zooplus omdat het al meer dan 6 dagen was na mijn bestelling, en ik nog steeds niets had ontvangen, (mijn bestelling is de dag erop aangekomen), en de reactie van zooplus op mijn mailtje was:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas hebben wij moeten vaststellen dat het originele pakket nog niet is getraceerd. Onze excuses voor het ongemak.

Per omgaande sturen wij u een nalevering van uw bestelling. Deze kunt u binnen 1-2 werkdagen verwachten. Bij de nalevering ontvangt u om boekhoudkundige redenen een factuur, deze kan als niet verzonden worden beschouwd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

uw
service-team van zooplus

dus nu ontvang ik hierjuist opnieuw een litter locker met navullingen :ha
heeft iemand dit al eens aan de hand gehad?
en weet iemand of ik deze bestelling nu moet terugsturen of niet?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#37 Geplaatst 29 maart 2010 - 11:21

Best terug sturen. Zooplus doet dit regelmatig, maar ze komen er wel altijd weer achter dat ze een pakket te veel hebben opgestuurd en dan begint de miserie :evil:

Ons hebben ze het inmiddels ook gelapt in januari. We krijgen nu nog steeds herinneringen voor betaling terwijl wij het pakket meteen integraal hebben terug gegeven omdat ik al van zoveel mensen had gehoord dat ze zoveel problemen hadden gehad met een dubbel geleverd pakket. Het is daar soms echt een soep bij zooplus helaas :evil:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#38 Geplaatst 29 maart 2010 - 11:23

hoe heb je dit dan teruggestuurd? want wil totaal niet in de problemen komen hierdoor.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#39 Geplaatst 29 maart 2010 - 11:40

Sarah en Erik zei:

hoe heb je dit dan teruggestuurd? want wil totaal niet in de problemen komen hierdoor.

Je moet Zooplus mailen en zij sturen dan de Gls-man weer langs. Hoop dat het bij jou sneller opgelost is als bij ons 8)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 29 maart 2010 - 11:47

Smitten Kitten zei:

Best terug sturen. Zooplus doet dit regelmatig, maar ze komen er wel altijd weer achter dat ze een pakket te veel hebben opgestuurd en dan begint de miserie :evil:

Ons hebben ze het inmiddels ook gelapt in januari. We krijgen nu nog steeds herinneringen voor betaling terwijl wij het pakket meteen integraal hebben terug gegeven omdat ik al van zoveel mensen had gehoord dat ze zoveel problemen hadden gehad met een dubbel geleverd pakket. Het is daar soms echt een soep bij zooplus helaas :evil:

Toen wij de Jumbo bak besteld hadden, hebben wij ook een 2e bodem ontvangen, we hebben daar nooit een herinnering voor ontvangen of wat dan ook. Als zij de fout maken van iets twee maal op te sturen, kunnen ze toch niet zomaar een herinnering sturen om te betalen als je daar nooit naar gevraagd hebt? Zij moeten toch hun administratie bijhouden?
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#41 Geplaatst 29 maart 2010 - 12:00

Spanishke zei:

Toen wij de Jumbo bak besteld hadden, hebben wij ook een 2e bodem ontvangen, we hebben daar nooit een herinnering voor ontvangen of wat dan ook. Als zij de fout maken van iets twee maal op te sturen, kunnen ze toch niet zomaar een herinnering sturen om te betalen als je daar nooit naar gevraagd hebt? Zij moeten toch hun administratie bijhouden?

Weet ook niet precies hoe het zit, maar door af te tekenen neem je het pak wel in ontvangst en mss dat dat telt als overeenkomst?

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#42 Geplaatst 29 maart 2010 - 12:05

ik heb juist helemaal niets moeten aftekenen, heb de persoon die het leverde zelfs niet gezien, ik woon op een appartement en tegen dat ik beneden was stond er enkel de doos, en de leverancier was al verdwenen.
heb juist maar een mailtje gestuurd naar zooplus, en de situatie uitgelegd. Ben benieuwd naar hun reactie.

Guest_Tails_*
Guest_Tails_*

#43 Geplaatst 31 maart 2010 - 19:31

Sarah en Erik zei:

ik heb vandaag maar een zak pet plus gehaald bij de tom&co, ik ben benieuwd wat hij er van gaat vinden als hij bij ons woont :p bij de kweker gebruiken ze namelijk houtkorrels. Denken jullie dat hij moeilijk zou kunnen doen als hij ineens andere kattenbak vulling heeft bij ons thuis?

groetjes

Mijn poezen gaan op Xtreme classic en kwamen ook van een kweker met houtkorrels,... Om aan te passen legde ik de xtreme classic onderin de kattenbak met een laagje houtkorrels er bovenop en na een paar weken, ben ik gestopt met houtkorrels te leggen en maakten ze geen probleem meer van de andere vulling,...

Heb deze methode wel preventief gedaan, heb ze nooit van de ene op de andere dag laten wisselen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 31 maart 2010 - 20:11

Ik heb ze altijd van de ene dag op de andere op nieuw kattenbakzand gezet en heb nooit problemen gehad.

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#45 Geplaatst 06 april 2010 - 10:49

ze komen normaal gezien vandaag het verkeerd geleverde pakket halen, op zich heel erg goed, want dan ben ik er vanaf, maar aan de andere kant moet ik nu wel een ganse dag binnen blijven zitten, want een uur konden ze niet zeggen.
Ik heb al zitten denken om de doos gewoon aan de voordeur te zetten, maar weet niet goed of ik dat wel durf.
Wat denken jullie? zou ik het riskeren? :catscratchhead