ik heb zojuist opnieuw een litter locker en navullingen ontvangen
ze hebben bij zooplus een foutje gemaakt denk ik
ik had na de bestelling van mijn litter locker een mailtje gestuurd naar zooplus omdat het al meer dan 6 dagen was na mijn bestelling, en ik nog steeds niets had ontvangen, (mijn bestelling is de dag erop aangekomen), en de reactie van zooplus op mijn mailtje was:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas hebben wij moeten vaststellen dat het originele pakket nog niet is getraceerd. Onze excuses voor het ongemak.
Per omgaande sturen wij u een nalevering van uw bestelling. Deze kunt u binnen 1-2 werkdagen verwachten. Bij de nalevering ontvangt u om boekhoudkundige redenen een factuur, deze kan als niet verzonden worden beschouwd.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
uw
service-team van zooplus
dus nu ontvang ik hierjuist opnieuw een litter locker met navullingen
heeft iemand dit al eens aan de hand gehad?
en weet iemand of ik deze bestelling nu moet terugsturen of niet?