Ik heb het volgende probleem: ik zou mijn katje graag buiten willen laten, maar ik zou ze graag in de tuin houden. Nu het is een kat, dus ik weet dat dit onmogelijk is. Nu had ik eerst gedacht om onze tuin af te zetten voor haar, maar dit gaat echt niet lukken, wij wonen nog maar een jaar in ons huis en de tuin is 9 are groot, dus zoveel geld hebben wij (nog) niet om dat allemaal af te zetten... Nu is onze tuin zo een beetje opgedeeld in twee delen... Nu dacht ik mss te proberen het eerste deel af te zetten (weet wel niet juist hoe groot dit is) ... Dus een stuk draad ertussen en dan met een deurtje erin ofzo, dat wij er nog door kunnen he... maarja, dan denk ik ook: als we eens een bbq doen ofzo en er moet eens iemand binnen zijn en ons Zulma'ke ontsnapt per ongeluk, dan gaat ze helemaal de weg niet terug vinden omdat ze het zo niet gewoon is... Oh ja, de reden waarom ik haar niet los buiten wil laten lopen is omdat wij langs een drukke baan wonen en ik zou het echt niet aankunnen en mezelf niet kunnen vergeven als ze aangereden wordt... Ja, ik weet dus echt niet wat te doen, zit met een dubbel gevoel... ik wil haar wel de vrijheid geven maar ook weer niet te veel, voor haar eigen veiligheid

... Het is zo moeilijk, weet echt niet wat te doen... Mijn vriend en sommige mensen uit mijn omgeving verklaren me natuurlijk voor gek, want een kat hoort vrij buiten te lopen

... pft, ik weet het dus echt niet meer, als jullie raad of tips hebben voor mij, altijd welkom!!! En sorry voor het gezaag