Spring naar inhoud

- - - - -

Winkelen met je kat?

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 12 maart 2010 - 16:19

Dat had ik met zeppe moeten doen :ha . Zou wel handig zijn.

Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 12 maart 2010 - 16:31

Apollo, een van mijn kittens van mijn nestje, gaat ook overal mee naartoe.

Hij woont bij een gepensioneerd koppel en is al naar verschillende landen op reis geweest met de mobilhome.

Eind van de maand vertrekken ze voor 2 maanden naar het zuiden van Frankrijk.

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 12 maart 2010 - 16:45

Ik krijg geen hond dus ga ik maar wandelen met een kat :) Ik ga dat eens uittesten zondag om in het bos te wandelen :)

Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 13 maart 2010 - 03:37

Fiere wordt gek! Ik probeer het zelfs niet meer :) Ze springt dan op en neer om het harnasje te vangen! Overal en altijd spelen... Het zou lang duren eer ik mijn boodschappen bij mekaar heb in ieder geval :oops:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 13 maart 2010 - 08:35

Mijn buurvrouw neemt haar éne kat ook overal mee naartoe. Soms zelfs op restaurant. Alles aan de lijn en dat beestje is dat gewoon en vindt dat superfijn.
Nu ja, het is maar van horen zeggen. Ik heb het haar nog nooit zien doen.
Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 13 maart 2010 - 08:45

ik heb hier wel eens een dame zien lopen met een soort kinderwagen voor poezen. Heeft ze er twee in zitten en daar wandelt ze dan mee. Ach ja ik kan niet zeggen dat die poezen er ongelukkig uitzagen hoor.
Noppes wil niet aan een tuigje. Misschien met geduld zou ik het haar kunnen leren hoor maar ik wil haar ook weer niet de gedachtebn aangeven dat ze naar buiten kan. dan gaat ze dat misschien ook proberen zonder tuigje, als ik niet goed oplet. Noppes komt nooit buiten en mist dat ook niet.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 13 maart 2010 - 16:02

MZ_forever zei:

Ik krijg geen hond dus ga ik maar wandelen met een kat :) Ik ga dat eens uittesten zondag om in het bos te wandelen :)

Ik denk toch dat je eerst best stap voor stap in huis de poes gewoon laat worden aan het tuigje, zomaar naar het bos gaan wandelen gaat niet lukken vrees ik :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#38 Geplaatst 13 maart 2010 - 17:13

Aan zee hebben we ook mensen gezien met een gesloten wandelwagen voor dieren met poezen erin.
Ik zou het niet durven, ik ben veel te bang dat hij uit zijn tuigje zou geraken en hem of haar zo zou kwijtspelen. :o

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 14 maart 2010 - 09:57

gaan zelfs mensen met een varken over het straat.
geef mij dan maar gaan winkelen met een kat, het poezeltje zal zo opgevoed zijn en ja waarom niet dan.
in mijn ogen is er weinig verschil tussen een kat of hond.

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#40 Geplaatst 14 maart 2010 - 10:32

:LOL: :LOL:

Nuja, ik zou het niet doen met Beertje, maar als ze het gewend zijn en ze hebben er lol aan, waarom dan niet zou ik zeggen? ;)

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 16 maart 2010 - 15:40

Zwartje.
Aan een tuigje.
In een winkelstraat.
Ocharme de mensen van die winkels :x

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 16 maart 2010 - 15:42

Wij zijn in ons straatbeeld het helemaal niet gewoon om katten aan de leiband te zien.  Daarom vinden we het zo raar,denk ik.  Maar waarom ook niet.  Ik zou het leuk vinden om op die manier mijn kat ook mee op vakantie te kunnen nemen! :LOL:

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 16 maart 2010 - 19:53

ik denk als een kitten aan de lijn leert lopen dit perfect mogelijk is.. een hond wordt tovh ook zo getraint en stilaan aan de straat gewoon worden.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 17 maart 2010 - 09:39

Ik heb het Peluche 'geleerd' toen hij ongeveer 5 à 6 maand was.
Veel leren was er niet aan, toen hij begreep dat hij zo de straat (waar die leuke kattin-buurvrouw zit :p ) mocht verkennen lukte dat direct.
Nog steeds loopt Peluche mooi mee aan de leiband terwijl zijn vriendinnetje dan achter hem aan loopt.
Heel leuk zicht :x .

Daphnii__x3
Daphnii__x3
  • 16 berichten
  • 6 katten

#45 Geplaatst 01 juni 2010 - 09:08

Wij zouden het ook graag leren aan ons poesje als ze een beetje groter is, we is nog maar 2 weken, maa; als ze het  niet leuk vindt gaan we er ook gelijk mee stoppen, het moet ook aangenaam zijn voor het beestje zelf vindt ik.