Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Cleo's vijf-ling 2 weken oud, foto's p21!!

• Log in om te reageren
337 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#226 Geplaatst 03 april 2010 - 21:12

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#227 Geplaatst 05 april 2010 - 09:03

Hey Laura, hoe gaat het vandaag met je schitterend nestje?

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#228 Geplaatst 05 april 2010 - 09:12

Hai Tiny,
het gaat allemaal geel goed, Cleo zorgt goed voor haar kittens, haar wondje ziet er mooi en rustig uit. Ik mag het gewoon controleren en ze wast het zelf netjes schoon als de kittens even liggen te slapen. Dan komt ze even uit de werpkist een rondje lopen, ons opzoeken voor een knuffel en wast ze zichzelf. De kittens komen allemaal goed aan. Het blauwe ventje weegt inmiddels al 178 gram! Die komt gerust 20 gram op een dag aan. De rest komt ook mooi aan. De point kittens lijkt al wat kleur op het randje van hun oortjes te krijgen, maar nog te weinig om te zeggen welke kleur het is. Misschien dat ik toch een coat color test laat doen, dan weet ik zeker of het nou fawn of lilac kittens zijn! Veel succes met Floreke. Wat maakt ze het bijna ondraagbaar spannend he?!

Guest_Cayenne_*
Guest_Cayenne_*

#229 Geplaatst 05 april 2010 - 11:49

:heart: :heart: zo schatig en het zijn echt mooiekes :love4: :love4: en heel goede gewichtjes ook . proficiat :flower: :flower:

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#230 Geplaatst 05 april 2010 - 13:14

Hoi allemaal:
even een vraag: kan iemand me misschien helpen bij het bepalen van de geslachten van de kittens?? Ik heb echt de grootste moeite! Misschien heeft iemand foto's van pasgeboren kittens waarop het verschil te zien is? Van de getekende plaatjes op internet word ik niet veel wijzer :onzeker: Of moet ik langer wachten om er iets van te kunnen zien?

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#231 Geplaatst 05 april 2010 - 13:18

Kun je foto's maken van de kontjes? Dan kunnen we meekijken.
:)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#232 Geplaatst 05 april 2010 - 13:19

Kun je een foto maken van de kontjes?
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#233 Geplaatst 05 april 2010 - 13:42

oke, hier komen ze...
ik denk dat de blauwe een katerje is, een van de twee points een poesje en van de lilac/fawn die ik op de foto heb kan ik er helemaal niks van maken. De twee openingetjes lijken wel dicht op elkaar te zitten, maar dan zitten er in het midden twee dingetjes naast die op testikeltjes lijken...:s Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor!! En de andere lilac/fawn kreeg ik er niet goed op

Bijgevoegde thumbnails

• blauwbil.JPG
  • lilacbil.JPG
  • point2bil.JPG
  • pointbil.JPG

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#234 Geplaatst 05 april 2010 - 13:54

poes
kater
poes
poes
??

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#235 Geplaatst 05 april 2010 - 15:19

de foto's zijn beetje vaag, komt vooral door de lichte kleurtjes en dan de flits erop denk ik ;)

Maar als ik zo kijk dan denk ik poes, kater, poes? (deze is lastiger te zien), en de laatste denk ik toch ook poes

In real life is het toch beter te zien ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#236 Geplaatst 05 april 2010 - 15:27

Bedankt voor de reacties! gelukkig lijken er meer poesjes bij te zitten dan ik op de eerste dag dacht. Aangezien we graag een poesje erbij willen wordt de keuze straks wat ruimer :)
ik denk dat ik maar een coat color test laat doen om te bepalen of het lilac of fawn kittens zijn. Dan test ik cleo op het dragen van cinnamon gen, dan weet ik het in ieder geval zeker! ;)

Bewerkt door Comfy'nCosy, 05 april 2010 - 15:29.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#237 Geplaatst 05 april 2010 - 15:34

Het zijn in ieder geval twee poezen, bij de twee in het midden twijfel ik. Later nog een keer een fotootje maken en plaatsen :)

(maar ik wil ook wel een keertje langskomen om te kijken hoor, als je niet tever weg woont dan, puur om te helpen, zo ben ik,  :mrgreen: :a  
gaat helemaal niet om kittens te knuffelen en te  bewonderen :---) )

Geplaatste afbeelding

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#238 Geplaatst 05 april 2010 - 15:52

Hihi,
je bent welkom om te 'helpen' hoor Ginnie!! :thumb: Ik woon bij Nijmegen over de grens in duitsland, vlakbij kleef ;) Ik denk echt dat ik hulp nodig heb bij het kiezen straks :lachen:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#239 Geplaatst 05 april 2010 - 15:55

Elfonia zei:

poes
kater
poes
poes
??

ik denk hetzelfde

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#240 Geplaatst 05 april 2010 - 15:57

Comfy zei:

Hihi,
je bent welkom om te 'helpen' hoor Ginnie!! :thumb: Ik woon bij Nijmegen over de grens in duitsland, vlakbij kleef ;) Ik denk echt dat ik hulp nodig heb bij het kiezen straks :lachen:

Dat onthou ik alvast! :d
Hulp bij kiezen kan ik niet geven hoor, heb geen verstand van brittenkindjes en het type dat ze zouden moeten hebben ;)

maar hulp bij het kroelen en knuffelen, dat geef ik graag! :)

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens