Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Cleo's vijf-ling 2 weken oud, foto's p21!!

• Log in om te reageren
337 reacties op dit onderwerp
Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#46 Geplaatst 21 maart 2010 - 15:58

Het is inmiddels halverwege week 7. Cleo begint langzaam aan te merken dat die buik in de weg gaat zitten, dat spelen maar even vol te houden is en dat wassen steeds moeilijker gaat. Verder is ze nog altijd goed gehumeurd en even lief. Ze slaapt steeds vaker op de grond, misschien dat dat koeler is dan op het bed? Ze blijft wel steeds in de buurt in ieder geval. Cosmo (mijn htk ex-kater) snapt niet goed waarom cleo niet met hem wil stoeien. :catscratchhead
Als cleo slaapt is haar buikje echt een golfslagbad, geweldig om te zien! Alle spullen voor de bevalling staan al klaar (helemaal compleet dankzij het topic 'geboortebenodigdheden'!!) en we zijn al langzaam aan het aftellen. Een spannende tijd zal volgen..! :heart:

Bijgevoegde thumbnails

• SNV34902.JPG

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 21 maart 2010 - 16:17

Ze heeft een prachtig buikje zo! :heart: Lijkt me mooi te zien dat er werkelijk leven in zit...
Lijkt het een groot nestje te gaan worden?

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#48 Geplaatst 21 maart 2010 - 17:08

@ giroldi:
een groot nestje? geen idee! Als ik kijk naar de bewegingen in haar buik...die zitten wel op een paar plaatsen uit elkaar zeg maar..alsof het een aantal verschillende kittens zijn die de bewegingen maken. Een tijdje terug volgde ik een topic van een hele mooie brits langhaar poes.. ik geloof dat ze zsazsa heette. Zij had echt een hele dikke buik en ze had toch maar twee of drie kittens..Ik durf er niks over te zeggen dus! Het zien bewegen is echt een heel wonderlijk schouwspel. Ik denk steeds: mijn nieuwe kitten zit daar gewoon in! (we houden er eentje zelf)
groetjes!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 21 maart 2010 - 17:13

:LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 21 maart 2010 - 20:01

Het blijft een echte verrassing dus :LOL: Maakt het nog spannender!
Ben echt benieuwd wat voor bolletjes hier uit gaan komen :heart:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 22 maart 2010 - 17:34

Weet jij toevallig hoeveel je poes is bijgekomen.
Ons Floreke was vorige week 1,1 kg in totaal bij,
maar is deze week 200gr afgevallen :s

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#52 Geplaatst 22 maart 2010 - 18:40

:heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#53 Geplaatst 22 maart 2010 - 20:29

@Tiny:
ik heb haar niet gewogen vantevoren..(helaas had ik toen nog geen goede weegschaal in huis.. :( )maar ik zou zweren dat ze minder is aangekomen vorige week. Nu begint haar buik wel weer flink te groeien. Misschien dat ze minder eetlust had vanwege misselijkheid? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie, heel veel succes! Ik volg je topic! ;)

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#54 Geplaatst 27 maart 2010 - 21:51

Vandaag dag 59. Cleo is rustig, er is niks aan haar te merken. Ze slaapt veel, eet veel en wil lekker knuffelen. Ondertussen beweegt er een heleboel in haar buikje. Aangezien dit het eerste nestje wordt, ben ik best wel zenuwachtig! Ik durf nergens meer naar toe. Ik hoop echt dat ik er voor haar kan zijn als ze me nodig heeft! Duimen jullie mee dat alles goedgaat?

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 27 maart 2010 - 21:54

:thumb: :thumb:
dit is toch echt zenuwslopend hé

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#56 Geplaatst 27 maart 2010 - 21:58

:thumb: :thumb: :thumb: vergeet niet te genieten van de bevalling he :hug:

Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 28 maart 2010 - 17:15

Dag 60!

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#58 Geplaatst 28 maart 2010 - 18:04

Dag 60!! werkelijk zenuwslopend ja! Ik denk zelf dat het nog wel een paar dagen duurt (waarom weet ik ook niet) maar toch ben ik nu het liefst steeds in haar buurt. Ze logeert nu bij ons op de slaapkamer waar haar werpkist en alle andere spulletjes staan. Cleo ligt nu lekker naast me op het bed, terwijl ik dit berichtje op mijn laptop typ.. en de kittens vieren een feestje lijkt het wel haha!
Ik heb het fameuze paasdiner bij mijn ouders voorlopig afgezegd. Als cleo met pasen nog niet is bevallen ga ik nergens naar toe! Zelfs niet voor de kookkunsten van mijn pa! ;)

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 29 maart 2010 - 11:03

En als ze dan wel is bevallen ga je zeker nog niet, dan moet je op de kleintjes letten :d
Succes met dat slopende afwachten!

Guest_Comfy'nCosy_*
Guest_Comfy'nCosy_*

#60 Geplaatst 29 maart 2010 - 17:05

@ Giroldi:
haha ja het zit er dik in dat ik dan ook liever thuis blijf! heb je zelf ook wel eens een nestje kittens gehad?

Dag 61 vandaag! :LOL:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens