Cleo's vijf-ling 2 weken oud, foto's p21!!
#61 Geplaatst 29 maart 2010 - 17:32

#63 Geplaatst 29 maart 2010 - 18:59
Dag 68!! oeff dat lijkt me een kwelling! ik zie dat hier ook nog wel gebeuren.. Cleo is zo relaxt, alleen wassen lukt niet meer..voor de rest lijkt ze alle aandacht (en extra eten) wel prima te vinden!

@ Tiny:
vreselijk spannend!!! merk jij veel aan Floreke? Is ze onrustig misschien?
#64 Geplaatst 29 maart 2010 - 20:25
Ook heel veel succes gewenst !!
Rekenen jullie van de laatste dag van de dekking ? Dat is wel een groot verschil als ze een week bij de kater huisden.
Hier is Sanneke op dag 60 van de laatste dekkingsdag, die 5 dagen duurde. En we zagen haar op dag 1 al gedekt worden...
Sanneke is 1 kg en 130 gram verzwaard (vandaag gewogen) en op echo zag de dierenarts 2 kittens (ikke 3). Ik ben benieuwd...
En ook naar jullie kittens , leuk gezamelijke nestjes !!!

#65 Geplaatst 29 maart 2010 - 21:03
dus maar een kleine speling
#66 Geplaatst 29 maart 2010 - 21:23

#67 Geplaatst 30 maart 2010 - 00:13
Comfy zei:
haha ja het zit er dik in dat ik dan ook liever thuis blijf! heb je zelf ook wel eens een nestje kittens gehad?
Nope, maar ik moet zeggen dat het gigantisch gaat kriebelen als ik hier al die verhalen
hoor en die mooie bolletjes zie!

#68 Geplaatst 30 maart 2010 - 09:10
Comfy zei:

Wij rekenen vanaf de laatste dekkingsdag. Maar nemen wel in gedachten dat ze de eerste dag is gedekt dus mogen we geen 70 dagen wachten.
Normaal bevallen ze hier op dag 63 van de laatste dekkingsdag.
Dus ik gok op morgen...Indien ze vrijdag niet is bevallen laat ik haar zeker checken door de dierenarts. Laat ons hopen dat ze het zo lang niet trekt.
Hopelijk houden ze ons niet al te lang in spanning hé ???
Dit vind ik wel leuk al die bevallingen samen uitgerekend !!!
#69 Geplaatst 30 maart 2010 - 17:17

#70 Geplaatst 30 maart 2010 - 18:06

Ook hier begint Sanneke zo'n gedrag te vertonen, en die ogen die zo staren...Die mystieuze blik vlak voor de bevalling vind ik zo doordringend.
Heel veel succes, het zal niet meer lang duren nu !!
#71 Geplaatst 30 maart 2010 - 18:42

Hier is alles voorlopig nog rustig ...
#72 Geplaatst 30 maart 2010 - 19:48
Ja die ogen, ze kijken dwars door je heen! en zo dromerig!
Ik heb het idee dat cleo een beetje onrustig aan het worden is. ze ligt bij me, staat na een minuut weer op en gaat dan op de grond liggen, waarna ze na een minuutje ook weer van opstaat om een meter verderop weer te gaan liggen, alsof ze haar draai niet kan vinden.
misschien valt nu alles op omdat feroesti zei dat het de voorweeen kunnen zijn..of de kittens zijn echt in aantocht.
jeetje wat spannend zeg.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Kittens steken hun tongetje uit als ze lekker liggenGestart door PrincessFai7h, 15 jan 2020 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Winterkittens 2019Gestart door Elma, 18 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Kittens balanceren op balk van 4 meter in hoogte!Gestart door PrincessFai7h, 15 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Overige →
Kittens op de trapGestart door PrincessFai7h, 09 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Zomernestje 2019Gestart door Elma, 26 jun 2019 ![]() |