Cleo's vijf-ling 2 weken oud, foto's p21!!
#78 Geplaatst 31 maart 2010 - 10:24
Comfy zei:
een groot nestje? geen idee! Als ik kijk naar de bewegingen in haar buik...die zitten wel op een paar plaatsen uit elkaar zeg maar..alsof het een aantal verschillende kittens zijn die de bewegingen maken. Een tijdje terug volgde ik een topic van een hele mooie brits langhaar poes.. ik geloof dat ze zsazsa heette. Zij had echt een hele dikke buik en ze had toch maar twee of drie kittens..Ik durf er niks over te zeggen dus! Het zien bewegen is echt een heel wonderlijk schouwspel. Ik denk steeds: mijn nieuwe kitten zit daar gewoon in! (we houden er eentje zelf)
groetjes!
He wat grappig! Dat poesje heet inderdaad Zsazsa en is inderdaad heel mooi

Zsazsa komt inderdaad zo'n 2 kilo aan voor slechts drie beebjes in de buik

#80 Geplaatst 31 maart 2010 - 15:35

#82 Geplaatst 31 maart 2010 - 16:23

Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk
#85 Geplaatst 01 april 2010 - 07:49
pfff vermoeiend hé
#86 Geplaatst 01 april 2010 - 10:15
Hoe gaat het vandaag?
Het kan ook zijn dat ze 'gewoon' wat kortademig wordt nu ze op het eindje loopt. Heel vervelend dat ze niet gewoon even tegen je kan zeggen 'dan en dan beval ik hoor!'.
Nu kun je alleen maar afwachten en goed op haar gedrag letten. Als het opeens hard veranderd, dan is het zover. Alhoewel je dan soms nog uren mag wachten

Is ze haar slijmprop al verloren?
Ik ben erg benieuwd hoor!

Groetjes van Wendy en de poezenbende
#87 Geplaatst 01 april 2010 - 10:54

Groetjes. Ina

#88 Geplaatst 01 april 2010 - 14:12
Goed haar buikje masseren, dat helpt wel. Hier heeft het toch weer nog eens geholpen. De tepeltjes masseren , tenminste als ze dat wil.
Dat brengt soms de weeën wel eens op gang.
Bij ons was het op dag 63, maar ze was wel al van dag 1 gedekt, dus eigenlijk was ze 68 dagen zwanger van de eerste dekking.
Misschien worden het paaskittens straks, is toch ook leuk !!!
Bewerkt door feroesti, 01 april 2010 - 14:14.
#90 Geplaatst 01 april 2010 - 17:43
Ik heb geen slijmprop gezien..hoewel ik niet de hele dag thuis kon zijn vanwege verplichtingen op de universiteit weet ik bijna zeker dat ze die nog niet is verloren...ze kan haar achterste namelijk niet meer wassen! mijn broertje logeert al een tijdje bij ons en hij controleert ieder uur of er verandering is wanneer ik niet thuis ben.
Afwachten maar weer!!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Kittens steken hun tongetje uit als ze lekker liggenGestart door PrincessFai7h, 15 jan 2020 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Winterkittens 2019Gestart door Elma, 18 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Kittens balanceren op balk van 4 meter in hoogte!Gestart door PrincessFai7h, 15 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Overige →
Kittens op de trapGestart door PrincessFai7h, 09 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Zomernestje 2019Gestart door Elma, 26 jun 2019 ![]() |