Spring naar inhoud

- - - - -

Grijsje en Syllie: up pag 13

• Log in om te reageren
190 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 10 april 2010 - 20:25

Ja dat gaat ook!
We vonden dat zo leuk omdat we dan eigenlijk die deur open kunnen laten staan in de zomer, en denken we dat aan onze keuken ook te doen. (daar is er gras ook) En dan kan ze ook in de zomer eigenlijk wat in 't zonneke liggen en kunnen wij de deuren open zetten. Ook veiliger dan ramen op kiep hé :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 19 augustus 2010 - 17:31

Pfff

Mama gaat verhuizen. Ja en Grijsje en Sylvester .... ????? Ons mama trekt zich er bijna niks van aan. Echt ik word er heel verdrietig van. Ik weet echt niet wat ik moet doen :cry: :cry: Ik zie ze zo graag, ik wil ze zo graag hier nemen, maar dat gaat niet want we wonen aan een relatief drukke straat (ze rijden hier hard, komen niet zoveel auto's maar ja). Ze zijn de velden zo gewoon, het buitenleven... :cry: :cry: :cry: Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Mama gaat ze niet meenemen, want er is ook een hele drukke steenweg dicht bij hun nieuwe woonst :cry: :cry: :cry:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#18 Geplaatst 19 augustus 2010 - 17:35

Pfff lastig Frances :(

Maar als je moeder ze niet mee neemt, wat gebeurt er dan met hen?
En wanneer gaat je moeder verhuizen?

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#19 Geplaatst 19 augustus 2010 - 17:42

Op hun nieuwe adres de voetjes met echte boter insmeren. De katten zullen dit aflikken en daarmee ook de geur van de oude stek kwijt raken en zich makkelijker aanpassen aan de nieuwe situatie.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 19 augustus 2010 - 17:43

Pff Frances... Is idd een moeilijke situatie.... Ik weet het ook zo dadelijk niet.... :(
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:05

Ze verhuizen 3 september. Ik weet het niet Hanne wat er dan gebeurt :( Ze zijn al zo oud! :cry: :cry: :cry: :cry:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:14

Frances zei:

Ze verhuizen 3 september. Ik weet het niet Hanne wat er dan gebeurt :( Ze zijn al zo oud! :cry: :cry: :cry: :cry:

Pffff... dat is wel heel moeilijk en al snel dat de verhuis eraan komt... Hoe oud zijn ze?

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#23 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:15

Frances zei:

Oud was Poppie die met mam meekwam toen hij al twintig jaar was. Zal zo ff een foto van die oude knar zoeken. Hij was 24 toen ik hem moest laten gaan.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:15

Smitten Kitten zei:

Pffff... dat is wel heel moeilijk en al snel dat de verhuis eraan komt... Hoe oud zijn ze?

10jaar. En mama trekt zich er precies niks van aan hé. Als ik vroeg: en de katten? keek ze me aan van oh ze begint weer over die katten hé. Ocharme die beestjes. Sinds die hond er is komen ze al nimeer binnen :cry: :cry:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#25 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:16

Als ik minder of geen katten zou hebben zou ik de diertjes zo op komen halen.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:20

Sihirci zei:

Als ik minder of geen katten zou hebben zou ik de diertjes zo op komen halen.

Das lief.. ALS ik ze zou herplaatsen, moet het bij iemand zijn waar ik ze nog kan bezoeken. Oh Sylvester mijn jongen :cry: Die is enkel zo aanhankelijk aan mij. Als ik die nu nog vastpak wanneer ik bij ons mama ben, dan zet hij zijn klauwen zo op mijn armen en pakt hij mij echt vast en ronken. Dan voel ik gewoon dat hij mij mist en zo blij is dat hij mij nog is ziet :cry: Grijsje is een luie kat, die zou wel binnen kunnen blijven. en das zo een allemans vriend. Maar Sylvester...

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#27 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:27

Frances zei:

Das lief.. ALS ik ze zou herplaatsen, moet het bij iemand zijn waar ik ze nog kan bezoeken. Oh Sylvester mijn jongen :cry: Die is enkel zo aanhankelijk aan mij. Als ik die nu nog vastpak wanneer ik bij ons mama ben, dan zet hij zijn klauwen zo op mijn armen en pakt hij mij echt vast en ronken. Dan voel ik gewoon dat hij mij mist en zo blij is dat hij mij nog is ziet :cry: Grijsje is een luie kat, die zou wel binnen kunnen blijven. en das zo een allemans vriend. Maar Sylvester...
Nee hoor ik ben niet lief wel rechtstreeks ;)

Toen Olie kattenaids bleek te hebben had ik heel veel kopzorg, hoe houd ik hem binnen en hoe kan de rest (toen acht) binnen worden gehouden. Tuin katveilig gemaakt en geen van de katten had er een probleem mee. Ze hangen vaak meer aan hun mens dan verwacht mag en kan worden :d

Heb jij een tuin? Misschien kan die wel katveilig worden gemaakt?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:29

Sihirci zei:

Nee hoor ik ben niet lief wel rechtstreeks ;)

Toen Olie kattenaids bleek te hebben had ik heel veel kopzorg, hoe houd ik hem binnen en hoe kan de rest (toen acht) binnen worden gehouden. Tuin katveilig gemaakt en geen van de katten had er een probleem mee. Ze hangen vaak meer aan hun mens dan verwacht mag en kan worden :d

Heb jij een tuin? Misschien kan die wel katveilig worden gemaakt?

Iets te groot ervoor, en ons huis staat zo ja in het midden van de grond eigenlijk. En vier katten krijg ik niet uitgelegd aan Steven, jammer genoeg. En ja katveilig maken, wie gaat dat dan betalen..? Ik denk niet dat ons mama dat begrijpt en zal willen. En het is niet aan Steven om daar "voor op te draaien" en ik heb het geld er niet voor.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#29 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:33

Frances zei:

Iets te groot ervoor, en ons huis staat zo ja in het midden van de grond eigenlijk. En vier katten krijg ik niet uitgelegd aan Steven, jammer genoeg. En ja katveilig maken, wie gaat dat dan betalen..? Ik denk niet dat ons mama dat begrijpt en zal willen. En het is niet aan Steven om daar "voor op te draaien" en ik heb het geld er niet voor.

En en deel van de tuin?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#30 Geplaatst 19 augustus 2010 - 18:34

Frances zei:

10jaar. En mama trekt zich er precies niks van aan hé. Als ik vroeg: en de katten? keek ze me aan van oh ze begint weer over die katten hé. Ocharme die beestjes. Sinds die hond er is komen ze al nimeer binnen :cry: :cry:

Pf ik begrijp je hoor... Mijn vader is ook zo'n onverschillige tov dieren...

Overlaatst hadden we een noodgeval met een kat dat ons dik 1500 euro heeft gekost en toen zei hij "Allez, maar het is een KAT he... en jij verkoopt toch ook katten?" Alsof ik de kat die zorgen nodig had maar moest verkopen en inclusief zorgen kon aansmeren aan nieuwe eigenaars... (en moet je weten dat ik nog had gelogen over de prijs en had gezegd dat de kosten "maar 500 euro" waren. Heeft geen zin om daar eerlijk over te zijn, hij begrijpt dat toch niet. Een kat is voor hem iets dat je gratis bij de boer krijgt.)

Dat is voor de rest een normale mens met een universitair diploma, die zich her en der inzet voor kansarmen etc. Maar dierenliefde... tja... dat heb ik in elk geval niet van hem meegekregen ;)