Spring naar inhoud

- - - - -

Grijsje en Syllie: up pag 13

• Log in om te reageren
190 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#151 Geplaatst 27 december 2010 - 13:21

Cilia zei:

Openbaar vervoer dan mss? :catnoknow

Via deze link
kan je je adres invullen en je 'eind'adres (let erop dat je "enkel nmbs" verandert naar "plaats,straat,nr"), en dan kijkt die voor treinen en bussen om daar te geraken :)

En "enkel treinen" veranderen naar "alle vervoerswijzen"

Ja dat gaat wel maar ik ga geen katten mee op de bus nemen. Die zijn zelfs geen auto gewoon. En ik heb (nog) maar 1 transport box, Dus ik dacht ofwel twee keer te rijden, ofwel nog 1 bij te kopen want heb er toch twee nodig nu. Dat is dan nog niet alles, dat wilt dus zeggen dat ik wel zo snel mogelijk mijn auto uit die garage moet krijgen voor dat dat ding inzakt :onzeker: Steven zei het nog vrijdag: "Aah ons dak is nog niet ingezakt, das goed" ik zeg van hoe???? kan dat dan?? "Ah ja, als uw dak het gewicht van de sneeuw niet kan dragen.." ZUCHT!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#152 Geplaatst 27 december 2010 - 13:42

Ik ga je een pb sturen.

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#153 Geplaatst 27 december 2010 - 15:09

DORIS zei:

Ik ga je een pb sturen.

Goed nieuws? :LOL:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#154 Geplaatst 27 december 2010 - 15:11

Cilia zei:

Cilia, jij denkt hetzelfde als mij!!
Hopelijk is het ook goed nieuws!! :)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#155 Geplaatst 27 december 2010 - 15:17

Moet ik je komen halen??? ben net thuis dus...... je zegt het maar... :)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#156 Geplaatst 27 december 2010 - 16:58

Cilia zei:

Ik wou Frances een lift geven(ben thuis vandaag)maar door omstandigheden kan ze niet weg.

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#157 Geplaatst 27 december 2010 - 18:38

DORIS zei:

Ik wou Frances een lift geven(ben thuis vandaag)maar door omstandigheden kan ze niet weg.

Oeieoei, het dak van de garage is toch niet ingestort zeker???!!!

Frances, wil je ons vlug even geruststellen aub? Zowel op vlak van de poezels als van je dak!!

Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#158 Geplaatst 27 december 2010 - 19:03

Frances zei:

Zoals jullie weten hebben we dus een huisje. Begin juli verhuizen we.
Graag had ik wat tips!

Sylvester en Grijsje zullen wrs ook mee verhuizen. Hoe pak ik het aan, ook tov Anaïs?

Ook nog een vraagje, het huis heeft niet echt een hal, dus ik heb wat schrik als we de voordeur opendoen, dat ze naar buitenglipt. Hier op het app. is dat al gebeurd, maar dat is niet zo erg want dan komt ze op de gang. Maar daar zou ze direct buiten komen :onzeker: Heeft iemand dit ook voor, en hoe heb je dit opgelost. Of heeft er iemand een ideetje?

Bij mij stond naast de deur de gasmeter. Daar een bak over gezet en daartegen de zetel gezet. Dat remde ze al wat af als ze naar de deur liepen.
Verder al 'sissend' binnenkomen (ni op hun uitlachende blik letten) en als ze aan de deur zitten (eender wanneer) het vermanend wegjagen.
De aanhouder wint, denken de katten, maar ik had het gevonden! Verlengkabel tot buiten, stofzuiger aangesloten en de deur open gedaan. Madame sprong naar de deur maar de stofzuiger kwam binnen :x Ze heeft het nooit meer gedaan.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#159 Geplaatst 27 december 2010 - 20:23

saparapah zei:

Oeieoei, het dak van de garage is toch niet ingestort zeker???!!!

Frances, wil je ons vlug even geruststellen aub? Zowel op vlak van de poezels als van je dak!!

Steven is nu naar het dak kijken en hopelijk kan ik weg morgen met de wagen. Grijsje is bij ons mama. Ik heb de indruk dat mama echt wel moeite doet. Hij zit in een mooie grote ruime (nu katten)kamer met grote ramen en uitzicht op de tuin :dancer: Lekker warm met dekentjes en chauffages. Ik heb een zak kattenzand meegegeven en kattenbak. Ik heb gezegd dat ze hem er regelmatig moet opzetten. Sylvester is er nog niet :( We hebben hem eventjes zien lopen maar ja, schrik hé. Daarom hoop ik dat weg kan met de auto en ga ik hem halen en breng hem dan naar mijn mama.

Gehenna zei:

Bij mij stond naast de deur de gasmeter. Daar een bak over gezet en daartegen de zetel gezet. Dat remde ze al wat af als ze naar de deur liepen.
Verder al 'sissend' binnenkomen (ni op hun uitlachende blik letten) en als ze aan de deur zitten (eender wanneer) het vermanend wegjagen.
De aanhouder wint, denken de katten, maar ik had het gevonden! Verlengkabel tot buiten, stofzuiger aangesloten en de deur open gedaan. Madame sprong naar de deur maar de stofzuiger kwam binnen :x Ze heeft het nooit meer gedaan.

:lachen: Dat is wel een goei! Ondertussen hebben we een hal gemaakt :duim: Maar Miel is wel super snel dan in de hal als we met boodschappen thuiskomen en dan gaat hij gewoon op de mat zitten :catnoknow Soms begrijp ik katten toch niet echt :LOL:

Eigenlijk ben ik dus wel tevreden, gewoon al dat ze warm gaan zitten :love3: Mama gaat zelfs morgen een feliway kopen!!!!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#160 Geplaatst 27 december 2010 - 20:35

Frances zei:

Steven is nu naar het dak kijken en hopelijk kan ik weg morgen met de wagen. Grijsje is bij ons mama. Ik heb de indruk dat mama echt wel moeite doet. Hij zit in een mooie grote ruime (nu katten)kamer met grote ramen en uitzicht op de tuin :dancer: Lekker warm met dekentjes en chauffages. Ik heb een zak kattenzand meegegeven en kattenbak. Ik heb gezegd dat ze hem er regelmatig moet opzetten. Sylvester is er nog niet :( We hebben hem eventjes zien lopen maar ja, schrik hé. Daarom hoop ik dat weg kan met de auto en ga ik hem halen en breng hem dan naar mijn mama.

:lachen: Dat is wel een goei! Ondertussen hebben we een hal gemaakt :duim: Maar Miel is wel super snel dan in de hal als we met boodschappen thuiskomen en dan gaat hij gewoon op de mat zitten :catnoknow Soms begrijp ik katten toch niet echt :LOL:

Eigenlijk ben ik dus wel tevreden, gewoon al dat ze warm gaan zitten :love3: Mama gaat zelfs morgen een feliway kopen!!!!

Oh, toch al beter nieuws (behalve over de garage dan...)! :thumb:

Wat heb je gedaan met je mama dat ze zo bijgedraaid is?
Een snelcursus "wat is een goede blikopenener" gegeven? ;) :ha

Ik hoop echt dat je Sylvester morgen te pakken krijgt en dat alles goed komt! :thumb:
En ook dat je deze week toch nog van wat welverdiende rust kan genieten! :hug:

Bewerkt door haemoglobine, 27 december 2010 - 20:36.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 27 december 2010 - 21:07

Allez,t'is toch goed zo dat er al ene binnen is.Nu nog de tweede.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#162 Geplaatst 29 december 2010 - 20:01

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#163 Geplaatst 29 december 2010 - 20:04

:thumb: Goed van je mama zeg

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#164 Geplaatst 29 december 2010 - 20:06

:) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#165 Geplaatst 29 december 2010 - 20:08

Hopelijk lukt het verder goed met de katjes :) Hou jij een oogje in zeil,dan zal het wel lukken.