Spring naar inhoud

- - - - -

Grijsje en Syllie: up pag 13

• Log in om te reageren
190 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#76 Geplaatst 27 oktober 2010 - 21:59

Waar is het in Pellenberg Frances?? Is het dicht bij mij in de buurt??

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#77 Geplaatst 28 oktober 2010 - 17:21

Hoe je moeder over katten denkt is heel herkenbaar...
Als de katten eens een 'vervelende bui' hebben (bv op het aanrecht springen en eten jatten enz) durven mijn ouders ook straffe uitspraken doen,
zoals 'vroeger hadden wij aangename katten, nu niet meer!' (daarmee bedoelen ze onze vroegere kater Pistache, dat was een lieve knuffel die nooit stout was).
Dat komt bij mij vaak hard aan, ze begrijpen niet hoeveel de katten voor
mij betekenen en zien het als mijn 'hobby'. Als de katten erg lief bij mekaar liggen vraag ik 'word je daar nu niet verliefd op? :love3: '
dan is het antwoord 'nee :catnoknow '
Nou, ik wel :p :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 28 oktober 2010 - 17:30

Cilia zei:

Hoe je moeder over katten denkt is heel herkenbaar...
Als de katten eens een 'vervelende bui' hebben (bv op het aanrecht springen en eten jatten enz) durven mijn ouders ook straffe uitspraken doen,
zoals 'vroeger hadden wij aangename katten, nu niet meer!' (daarmee bedoelen ze onze vroegere kater Pistache, dat was een lieve knuffel die nooit stout was).
Dat komt bij mij vaak hard aan, ze begrijpen niet hoeveel de katten voor
mij betekenen en zien het als mijn 'hobby'. Als de katten erg lief bij mekaar liggen vraag ik 'word je daar nu niet verliefd op? :love3: '
dan is het antwoord 'nee :catnoknow '
Nou, ik wel :p :)

Ken ik helemaal. Ook dat van 'de hobby'. Overlaatst had ik een ruzie met mijn mama over... geld uiteraard. En ja dan krijg ik uiteraard het verwijt dat ik wel "fortuinen kan uitgeven aan katten" zei ik: ieder zijn ding, gij aan kleren :p

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#79 Geplaatst 28 oktober 2010 - 22:33

Frances zei:

Ken ik helemaal. Ook dat van 'de hobby'. Overlaatst had ik een ruzie met mijn mama over... geld uiteraard. En ja dan krijg ik uiteraard het verwijt dat ik wel "fortuinen kan uitgeven aan katten" zei ik: ieder zijn ding, gij aan kleren :p

Hier was het ook van :trance: :o :trance: toen ze hoorden hoeveel ik betaald had voor een mandje voor de katten O:)
Maar zolang ik het van mijn eigen geld betaal kies ik zelf wat ik voor hen koop en wat niet :)
Wat opvalt is dat mijn spaargeld van jaren in een half jaar plots toch ferm verminderd is :lachen: ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 29 oktober 2010 - 06:54

Cilia zei:

Hier was het ook van :trance: :o :trance: toen ze hoorden hoeveel ik betaald had voor een mandje voor de katten O:)
Maar zolang ik het van mijn eigen geld betaal kies ik zelf wat ik voor hen koop en wat niet :)
Wat opvalt is dat mijn spaargeld van jaren in een half jaar plots toch ferm verminderd is :lachen: ;)

Haha hier ook :lachen: Mja, ieder zijn ding e! :oops: :oops:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#81 Geplaatst 01 december 2010 - 15:13

Moest er vandaag aan denken... nog iets gehoord van deze mensen, Frances?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 01 december 2010 - 15:23

Smitten Kitten zei:

Moest er vandaag aan denken... nog iets gehoord van deze mensen, Frances?

Ze wonen er blijkbaar nog niet :o :louche: Want toen het zo geregend had, probeerde mama hen te bereiken omdat het soms wel is kan binnen regenen in de kelder. Niks van gehoord!!
Ik hoop dat ze warm zitten bij mijn tante :( Al is het in de kelder, alleszins binnen :pray:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#83 Geplaatst 01 december 2010 - 15:32

Als ze er nog noet wonen, zou ik er gewoon naar toe gaan. Ga naar je tante, eens even kieken of er iemand is en of het bewoont lijkt,zo niet, ga dan eens kijken. je verstoort geen genotsrecht over het verhuurde goed als ze er niet in wonen hé

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 01 december 2010 - 15:36

Eragon zei:

Als ze er nog noet wonen, zou ik er gewoon naar toe gaan. Ga naar je tante, eens even kieken of er iemand is en of het bewoont lijkt,zo niet, ga dan eens kijken. je verstoort geen genotsrecht over het verhuurde goed als ze er niet in wonen hé
Al hun meubels staan er wel, maar het is een koppel dat elk nog zijn eigen huis heeft denk ik. Hoe of wat weet ik zelf ook niet, maar mijn tante zei dat ze wel al een house warming party gehad hebben, maar verder woont er nog niemand. Ik hoop ZOOOO dat ze het warm hebben, en eten krijgen. Straks passeren we er min of meer, ga ik even stoppen en een bakje eten zetten. Men arme stakkers. Ik zeg het nog zo vaak tegen Steven dezer dagen, ocharme de poezies :( ik moet er zo weer van wenen :(

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#85 Geplaatst 01 december 2010 - 15:42

Ik zou toch eens gaan kijken inderdaad want als ze daar nog niet wonen en al die tijd niet voor je katten gezorgd hebben weet je hoe laat het is.
Ik zou die tuin afzetten en de katten bij mij halen, maar versta dat het niet gemakkelijk is.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#86 Geplaatst 01 december 2010 - 15:42

Je tante zet ook eten Frances? Pf kan me inbeelden dat je je zorgen maakt om hen, maar ik neem aan dat je tante wel wat zou laten weten als er iets is, nee?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 01 december 2010 - 15:43

Eragon zei:

Ik zou toch eens gaan kijken inderdaad want als ze daar nog niet wonen en al die tijd niet voor je katten gezorgd hebben weet je hoe laat het is.
Ik zou die tuin afzetten en de katten bij mij halen, maar versta dat het niet gemakkelijk is.

Allesbehalve :( Zeker als je aan het verbouwen bent, kosten aan de auto, studiekosten...  :(

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#88 Geplaatst 01 december 2010 - 15:44

Smitten Kitten zei:

Je tante zet ook eten Frances? Pf kan me inbeelden dat je je zorgen maakt om hen, maar ik neem aan dat je tante wel wat zou laten weten als er iets is, nee?

Ja denk wel dat ze eten zet hoor! Dat wel, maar of ze binnen mogen van haar... Ze kan nogal chagrijnig doen :oops: :oops: Zo van het zijn mijn katten niet en nu moet ik die nog binnen laten (ondertussen haar eigen poes overreden is, dus nogal confronterend voor haar..)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#89 Geplaatst 01 december 2010 - 15:44

Frances zei:

Allesbehalve :( Zeker als je aan het verbouwen bent, kosten aan de auto, studiekosten...  :(

Plus dat je daarmee Grijsje en Syllie mss niet eens een plezier doet he... Pf Frances, ik voel met je mee... moeilijk dit alles! :hug:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#90 Geplaatst 01 december 2010 - 15:44

Wat ik bedoel meid, de omstandigheden zijn niet overal dezelfde.

Zullen wij van KS sponseren voor de voeding? Al weet ik wel dat een tuin aflsuiten echt niet goedkoop is

Kop op, neem je moed bij elkaar en ga kijken, je zal misschien gerust gesteld zijn