33 reacties op dit onderwerp
#5 Geplaatst 10 februari 2009 - 19:13
Hm ik herken precies de kat en de naam Jules maar niet de naam Hans&Nathalie.
Zaten jullie ook op het oude forum en onder welke naam was dat dan ook alweer?
Zaten jullie ook op het oude forum en onder welke naam was dat dan ook alweer?
#6 Geplaatst 10 februari 2009 - 20:11
Yep ik zat ook op het oude forum onder de nick nohana2003;
Om de één of andere reden kon ik via deze nick niet meer inloggen, en dus heb ik maar een nieuw account aangemaakt.
Om de één of andere reden kon ik via deze nick niet meer inloggen, en dus heb ik maar een nieuw account aangemaakt.
#8 Geplaatst 10 februari 2009 - 20:27
misschien kon je niet inloggen omdat dit eiiiigenlijk een ander forum is...? Of kon je hiermee niet registreren?
Mooie poezel in ieder geval.
Mooie poezel in ieder geval.
#9 Geplaatst 10 februari 2009 - 20:32
Ja je moest opnieuw registreren met die naam he, het ziet er hier wel hetzelfde uit maar het is een nieuw forum.
#13 Geplaatst 11 februari 2009 - 13:39
Hij is nogal plat van snuit hé. Mijne man zegt altijd dat het lijkt alsof hij met zijn gezichtje tegen een muur gelopen is
Maar eigenlijk is het een nadeel voor de poezel, hij heeft er echt last van, tranende oogjes en heel moeilijk om ze proper te houden. Ik maak ze 2 keer per dag proper met boorzuurwater en nog zie je sporen van traantjes. Bij Jules waren alle kittens in de nest zo plat van snuit.

Maar eigenlijk is het een nadeel voor de poezel, hij heeft er echt last van, tranende oogjes en heel moeilijk om ze proper te houden. Ik maak ze 2 keer per dag proper met boorzuurwater en nog zie je sporen van traantjes. Bij Jules waren alle kittens in de nest zo plat van snuit.
Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Korthaar
Korthaar
De rassen →
Brits Korthaar en Langhaar →
Nieuw kitten + kattin van 2 jaarGestart door Davidm160578, 22 jul 2019 |
|
![]() |
||
Korthaar
De rassen →
wandelen met britjeGestart door Davidm160578, 18 sep 2018 |
|
![]() |
||
Korthaar
De rassen →
Onze Snow van 11 maanden, beetje stress? Komt dit goed?Gestart door AnnShari, 23 jul 2018 |
|
![]()
|
||
Korthaar
De rassen →
Chocolate of cinnamon?Gestart door Sara, 17 mei 2018 |
|
![]() |
||
Korthaar
De rassen →
Beautiful Nature's Black Rebel (BKH-Zwart)Gestart door Tripkippiej, 21 dec 2016 |
|
![]() |