Spring naar inhoud

- - - - -

supplementendrama

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1 Geplaatst 26 maart 2009 - 13:58

Arm Sloeberke,

met een blik alsof hij al maanden geen eten heeft gehad wachtte hij op zijn personeel om hem eten te geven. Zijn eten kwam maar liefst 5 minuten te laat, waardoor het personeel al een hoop vieze blikken moest ondergaan.
Maar wat was dat? Personeel pakte een potje uit de doos die juist toegekomen was met zooplus en mengde wat tussen zijn eten... Hij weigerde dit op te eten en ging naar de etensbak van Orli. Maar... daar had het baasje ook dat spul ingedaan... het was verschrikkelijk!!
Bij elke maaltijd gebeurde dit... en hij weigerde van het natvoer te eten.
Wat had zijn personeel hem nu aangedaan? Nu is hij gedwongen om die vieze brokken te eten.
Nu zwerft hij zielig het huis rond op zoek naar lekkers, of gaat hij ergens zitten mokken terwijl hij het personeel vies aankijkt.
Zelfs al die ik er maar een minibeetje voedingsupplementen door zijn eten, hij ruikt het! Af en toe pikt hij dan toch een stukje natvoer van Orli of van de hond, maar zeker niet uit zijn eigen eetbak, de arme sukkelaar voelt zich mishandeld en verhongerd, maar als je hem bekijkt zou je het toch niet zeggen ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 26 maart 2009 - 14:06

Arme Sloeber, ge moet hem niet onderschatten slim zijn ze wel, als ze hier maar zien of ruiken dat ik bv medicatie in hun eten doe dan laten ze het zeker staan tot het helemaal uitgedroogd is. Als hij honger heeft zal hij mss toch van miserie gaan eten. :)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 26 maart 2009 - 14:12

:) Ocharme Sloeberke, wat kan het personeel toch wreed met je zijn :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#4 Geplaatst 26 maart 2009 - 14:45

Das pure mishandeling :ha :ha :ha :ha

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 26 maart 2009 - 17:40

Daar ben ik het mee eens.Arme drommel dat verdien je niet! :(

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 26 maart 2009 - 18:35

:ha :ha Hier is onzen Chippie al bijna een half jaar in staking..heb dus ongeveer 6 maanden geleden eens  geriskeerd om een medicijn te mengen onder het natvoer want hij at dat supergraag. En sindsdien eet hij amper nog een paar brokjes op..terwijl er al zooo lang niks medicatie-achtig meer inzit! :LOL:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#7 Geplaatst 26 maart 2009 - 19:25

poezemannen zei:

:ha :ha Hier is onzen Chippie al bijna een half jaar in staking..heb dus ongeveer 6 maanden geleden eens  geriskeerd om een medicijn te mengen onder het natvoer want hij at dat supergraag. En sindsdien eet hij amper nog een paar brokjes op..terwijl er al zooo lang niks medicatie-achtig meer inzit! :LOL:
haha, Sloeberke is dus niet de enige dramaking :LOL:
Daarjuist kwam hij naar mij toen ik aan het eten was om van mijn eten te eten, maar mijn vegetarische levensstijl staat hem al helemaal niet aan, dus begon hij mij te knuffelen en op mijn schoot te springen met nogaltijd de verwijtende blik, zodat ik ook niet kon eten :LOL:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 27 maart 2009 - 15:50

Muizepoes zei:

Das pure mishandeling :ha :ha :ha :ha

Echt hé :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 27 maart 2009 - 15:52

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#10 Geplaatst 27 maart 2009 - 16:12

Een fijnproever precies :LOL:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#11 Geplaatst 27 maart 2009 - 16:25

crazy_catlady zei:

Daarjuist kwam hij naar mij toen ik aan het eten was om van mijn eten te eten, maar mijn vegetarische levensstijl staat hem al helemaal niet aan, dus begon hij mij te knuffelen en op mijn schoot te springen met nogaltijd de verwijtende blik, zodat ik ook niet kon eten :LOL:

Dat zal je leren :d :) !

janallem2
janallem2
  • 5.023 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 27 maart 2009 - 16:30

sloeber toch
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 27 maart 2009 - 17:27

arme sloeber!
lust hij haarbalpasta? anders kun je het daar wel een keertje mee proberen ^^

Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#14 Geplaatst 27 maart 2009 - 18:37

Arme Sloeber

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#15 Geplaatst 27 maart 2009 - 19:39

Aldhissla zei:

arme sloeber!
lust hij haarbalpasta? anders kun je het daar wel een keertje mee proberen ^^

heeft hij nog nooit gehad, maar valt te proberen ;) of misschien met kippenhartjes, daar is hij helemaal zot van!