Spring naar inhoud

- - - - -

Poetshulp via dienstencheques?

• Log in om te reageren
238 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 07 oktober 2012 - 09:46

joyce87 zei:

Ja dat klopt wel. Ik ga nog even aanzien.
Is inderdaad vooral voor mijn druk werkschema.
Ivm mijn astma: als ik de badkamer grondig kuis ben ik de rest van de dag een half pond vijgen. Gewoon stofzuigen enzo is geen probleem

mss even kijken naar andere producten mss heb je niet op alle producten die astma reactie .. venster opzetten terwijl je kuist helpt ook..... ;)

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#107 Geplaatst 07 oktober 2012 - 10:31

Als ik de ramen open zet ben ik mijn lieveling kwijt :)

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 07 oktober 2012 - 17:36

joyce87 zei:

Als ik de ramen open zet ben ik mijn lieveling kwijt :)
raampje van horregaas maken he dat haakt er gewoon in...en kunnen de katten niet buiten  .. hoe zeggen ze dat alweer " waar een wil is is een weg " ;)

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 31 oktober 2012 - 17:01

amai mijne klant van vandaag... NIET NORMAAL.... hun dochter zijn naar thailand geweest op reis en blijkbaar hebben ze daar insecten geproeft zoals krekels, rupesen etc ook slangenalcohol gedronken (wat ever dat is)

vandaag zei de man ... ik zou wel eens een vogelspin willen proeven... pftttttttttttt  ik dacht hij eerst aan joken was maar nee hoor ze worden wel degelijk gegeten in aziĆ«.. dan sprak hij van en spin in mijn haar te zetten.. euhm hij durft wel hoor dus heb ruzie gemaakt hij weet dat ik er een hekel aan heb....

Bijgevoegde thumbnails

• tarantula-cambodia.jpg
  • imagesCAF2915T.jpg

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 03 november 2012 - 23:50

Zou daar dus ook niet mee kunnen lachen hoor :s

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 04 november 2012 - 09:48

Kyetje, op 03 november 2012 - 23:50, zei:

Zou daar dus ook niet mee kunnen lachen hoor :s

de man is psychiater dus totaal niet normaal hahahaha.. moet er wel om lachen want ik weet hoe hij is... en nee hij zal het niet riskeren omdat hij weet dat ik het meen als hij een spin in mijn haar zet ik eruit trek.

icebabe
icebabe
  • 299 berichten
  • 7 katten

#112 Geplaatst 04 november 2012 - 16:44

onze ervaringen met Familiehulp zijn niet goed,ze hebben gebeld begin dit jaar om te zeggen dat ze bedankten en ons niet meer wilden hebben als klant!!!! Gewoon omdat wij zijn gaan klagen over 1 kuisvrouw,die we niet graag hadden,daar hadden wij geen keus in zegden ze omdat wij wekelijks iemand vroegen,ik ben invalide en mijn man is hartpatient.De andere kuisvrouw was prachtig,werkte veel en zag werk liggen,de andere niet,zij zat liever te babbelen en sigaretten te roken!En de poezels bang te maken :trance: en ze noemde mijn zoon een homo :censored: Nu de 2 kuisvrouwen kwamen niet overeen,en ja,ik heb mij naar hun 'overste' gemaild omdat de ene kuisvrouw mijn meubelen met olie afkuiste en ik had dat niet graag!,die overste zei dat wij geen keus hadden en dat wij dat moesten toelaten! :trance: Ik heb wel die meubelen van mijn grootmoeder geerft en ik wil die in de staat houden, zo mooi houden als maar kan,bij mij  begon het bloed te koken he :censored: en ik ben blij dat ze niet meer komen.Maar nu hebben we nog niemand he,ik maar sukkelen voor de vloer te dweilen en te strijken,wij hebben al 2X een kuisvrouw gehad,niet Belgisch origine,maar dan hoor ik tegen haar overste zeggen,ik wil daar niet meer gaan ze,omdat wij poezels hebben he,ja wij zullen geduld moeten hebben he!!!! :trance: :louche: :goofy:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#113 Geplaatst 04 november 2012 - 17:21

Icebabe@ Mss eens op zoek gaan via PWA, mijn vader had een kuisvrouw via de pwa en dat was een prachtmens, heb er een vriendin zelfs aan overgehouden.

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 04 november 2012 - 18:56

icebabe, op 04 november 2012 - 16:44, zei:

onze ervaringen met Familiehulp zijn niet goed,ze hebben gebeld begin dit jaar om te zeggen dat ze bedankten en ons niet meer wilden hebben als klant!!!! Gewoon omdat wij zijn gaan klagen over 1 kuisvrouw,die we niet graag hadden,daar hadden wij geen keus in zegden ze omdat wij wekelijks iemand vroegen,ik ben invalide en mijn man is hartpatient.De andere kuisvrouw was prachtig,werkte veel en zag werk liggen,de andere niet,zij zat liever te babbelen en sigaretten te roken!En de poezels bang te maken :trance: en ze noemde mijn zoon een homo :censored: Nu de 2 kuisvrouwen kwamen niet overeen,en ja,ik heb mij naar hun 'overste' gemaild omdat de ene kuisvrouw mijn meubelen met olie afkuiste en ik had dat niet graag!,die overste zei dat wij geen keus hadden en dat wij dat moesten toelaten! :trance: Ik heb wel die meubelen van mijn grootmoeder geerft en ik wil die in de staat houden, zo mooi houden als maar kan,bij mij  begon het bloed te koken he :censored: en ik ben blij dat ze niet meer komen.Maar nu hebben we nog niemand he,ik maar sukkelen voor de vloer te dweilen en te strijken,wij hebben al 2X een kuisvrouw gehad,niet Belgisch origine,maar dan hoor ik tegen haar overste zeggen,ik wil daar niet meer gaan ze,omdat wij poezels hebben he,ja wij zullen geduld moeten hebben he!!!! :trance: :louche: :goofy:
dit is niet met familiehulp alleen als je met kantoren van dienstencheques werkt en je hebt teveel geklaag dan krijgt de klant de stempel als zijnde een moeilijke klant en nooit kontent en dan krijg je idd niemand meer dit is bij alle kantoren zo hoor.. niet alleen bij familiehulp.

icebabe
icebabe
  • 299 berichten
  • 7 katten

#115 Geplaatst 04 november 2012 - 19:19

catherine, op 04 november 2012 - 17:21, zei:

Icebabe@ Mss eens op zoek gaan via PWA, mijn vader had een kuisvrouw via de pwa en dat was een prachtmens, heb er een vriendin zelfs aan overgehouden.
Goede tip,ik ga daar direct werk van maken,bedankt ze :goofy: :flower:

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#116 Geplaatst 04 november 2012 - 21:15

Vind niet dat je Familiehulp zo sterk moet afbreken hoor, er zijn goede werkkrachten ook. En het komt van 2 kanten hoor: lastige poetsvrouwen, maar evengoed lastige klanten ook!

En ik bedoel dit nu niet verkeerd hoor, maar het is de dagelijkse realiteit, en idd niet alleen bij familiehulp, maar in elk bureau...

Bewerkt door Kyetje, 04 november 2012 - 21:25.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#117 Geplaatst 04 november 2012 - 22:14

morgenochtend komt er hier iemand nieuws.. heb paar maanden dezelfde gehad, maar zij deed dus enkel vervanging, en is nu ontslagen doordat diegene die in ziekte was terugkomt..

ik was tevreden van haar, vooral hoe ze omging met de diertjes! dat vind ik heel belangrijk!

nu mag ik terug alles uitleggen, alles tonen, en hopen dat ze niet begint te zagen over het extra werk door de dieren...
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#118 Geplaatst 05 november 2012 - 10:18

Nele, op 04 november 2012 - 22:14, zei:

morgenochtend komt er hier iemand nieuws.. heb paar maanden dezelfde gehad, maar zij deed dus enkel vervanging, en is nu ontslagen doordat diegene die in ziekte was terugkomt..

ik was tevreden van haar, vooral hoe ze omging met de diertjes! dat vind ik heel belangrijk!

nu mag ik terug alles uitleggen, alles tonen, en hopen dat ze niet begint te zagen over het extra werk door de dieren...

hangt ervan af of ze zelf dieren heeft of niet....ik denk niet dat ze die persoon hebben ontslagen meestal zoeken ze wel een andere post (zelfde uren) voor haar.. je kon ook vragen of ze mocht blijven en als zij erachter stond lukt dat meestal wel Nele... indien kantoor daar mee akkoord ging dan zoeken ze een nieuwe post voor degene die uit ziekte komt... ik heb het meegemaakt bij een huidige klant.... ik deed vervanging daar (zat op  normaal op een post waar ik niet echt graag was en die gingen een week naar zee. Het waren mensen van adel en das een speciaal volk)...de vervangpost was heel tevreden en ik werkte er ook graag... dus dat is een blijvertje geworden in samenspraak met die klant en kantoor.. en ik werk er nu 2 jaar en nog altijd even graag... is een gezin die bestaat uit 2 volwassenen en 3 kinderen maar je krijgt er respect van iedereen.
Dus als je die andere terug wilt moest je niet tevreden zijn zou ik eens overleggen met het kantoor.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#119 Geplaatst 05 november 2012 - 12:08

ik ben tevreden :) ze heeft zelf 3 honden, dus het was geen probleem. ze zei zelf wel dat ze er kende die op het werk die hier niet zouden willen komen, maar zij dus wel!
ze zei wel, ik zou liefst elke week komen. ik zei dati k dit al meermaals heb gevraagd, maar dat het niet lukte, dus hopelijk zal het nu wel in orde komen! normaal wel, want haar vaste post elke week de maandag is weggevallen door overlijden.

ik hoorde net van haar dat er blijkbaar ook een probleempje moet geweest zijn met die vorige, dus ik denk wel dat ze er niet meer werkt (combinatie van denk ik) ze kunnen geen extra personen aannemen omdat hun budget dit niet toelaat... tjah, dat snap  ik toch ook niet, per klant krijgen zij toch ook subsidies ofzoiets?

nuja, maakt niet uit, ze kuist even goed, sneller, en maakt geen probleem van de diertjes ;)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#120 Geplaatst 05 november 2012 - 15:30

Nele, op 05 november 2012 - 12:08, zei:

ik ben tevreden :) ze heeft zelf 3 honden, dus het was geen probleem. ze zei zelf wel dat ze er kende die op het werk die hier niet zouden willen komen, maar zij dus wel!
ze zei wel, ik zou liefst elke week komen. ik zei dati k dit al meermaals heb gevraagd, maar dat het niet lukte, dus hopelijk zal het nu wel in orde komen! normaal wel, want haar vaste post elke week de maandag is weggevallen door overlijden.

ik hoorde net van haar dat er blijkbaar ook een probleempje moet geweest zijn met die vorige, dus ik denk wel dat ze er niet meer werkt (combinatie van denk ik) ze kunnen geen extra personen aannemen omdat hun budget dit niet toelaat... tjah, dat snap  ik toch ook niet, per klant krijgen zij toch ook subsidies ofzoiets?

nuja, maakt niet uit, ze kuist even goed, sneller, en maakt geen probleem van de diertjes ;)

als er problemen zijn met die andere zullen ze idd geen ander werk geven... van subsidies weet ik niet vroeger kreeg men een premie als men iemand van de werkloosheid aanvaardde.. normaal vragen ze wel referenties etc.
Dat ze niemand kunnen aannemen vanwege budget kan ik moeilijk geloven daa ze overal klagen over personels tekort en teveel vraag voor de klanten...

e dat is inderdaad zo Nele beesten zijn voor sommige geen probleem maar 8 katten en 6 honden niet iedereen wil dit rond jou als je moet kuisen daar kan ik volkomen inkomen....

Zolang je tevreden bent en goede communicatie hebt met de poetsvrouw kan het niet stuk..   :-)