Spring naar inhoud

- - - - -

Poetshulp via dienstencheques?

• Log in om te reageren
238 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#181 Geplaatst 24 augustus 2013 - 16:06

Tja Miranda ik begrijp dit ook niet hoor...........Want ik poets ook nog altijd zelf mee.

Als je gewoon vraag om eens een x-tra keuken kastje uit te wassen met nat en dan droogwrijven met een droogdoek gaan ze staan discussiëren dat dat niet moet........................

Féline
Féline
  • 1.332 berichten
  • 2 katten

#182 Geplaatst 24 augustus 2013 - 20:27

Ik heb  wekelijks een dienstencheques poetsdame voor 4 uur. Als ze stofzuigt, slaagt ze er telkens in om de "slurf" van de stofzuiger los te trekken van de buis, (aangezien ze ziek was vorige week heb ik zelf gestofzuigd want er zat een grote, dikke spin op mijn muur :help: ) en de stofzuigerslurf kwam niet los,ze rùkt de stekkers uit de stopcontacten in plaats van even te bukken en die stekkers zo los te maken. Er ligt sinds 2 weken een stofpluis ter grootte van een medium paasei in mijn slaapkamer. Ik heb haar poetshandschoenen gegeven. Geen probleem. Wat voor mij wél een probleem is, is dat ze de handschoenen wegsmeet zonder dat tegen mij te zeggen. Als je iets stukmaakt, wat altijd kan gebeuren, zég dat dan tegen degene bij wie je poetst in plaats van dat weg te moffelen in de vuilbak. Ikzelf ben thuis als de poetshulp komt poetsen. Ik wil niemand in mijn woning zonder dat ik zélf aanwezig ben.

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#183 Geplaatst 25 augustus 2013 - 16:51

Bekijk bericht*Loentje, op 24 augustus 2013 - 11:50, zei:

Mijn mama werkt al een aantal jaren als poetshulp via dienstencheques. Nog nooit echt problemen gehad met mensen die niet tevreden waren over haar. Wel ene keer mensen die zelfstandig zijn en die maar niet konden begrijpen dat ze voor 1 keer langdurig ziek was (en ik spreek dan over 1keer in 12jaar), omdat er vocht in haar enkel zat en ze 8 weken thuis zat ermee. Daar hoefde ze niet meer te gaan.. Maar over het poetsen zelf zijn er nog nooit klachten geweest.

Natuurlijk heeft iedereen z'n eigen manier en verwachtingen van hoe kuisen moet gebeuren denk ik.

dit is ook zo... ik heb ook mijn manier van poetsen en nog nooit klachten gehad..maar ik zie wel werk liggen en probeer ook wel extra te doen zoals kasten uitkuisen als het normale werk is gedaan...
iedereen kan eens een mindere dag hebben of eens langdurig ziek worden.. heb ik ook voorgehad in 2011 na mijn hartinfarct die ik tijdens mijn werk bij een klant kreeg...
gelukkig heb ik gedurende de 6,5 maand dat ik thuis zat waarvan 4 maand hartrevalidatie heb ik maar 1 klant verloren.. de andere 2 klanten van 4 u waar ik tweewekelijks afwisseld ging werken heb ik zelf verkozen niet meer te gaan omdat ik maar deeltijds meer mocht werken...

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#184 Geplaatst 27 augustus 2013 - 11:07

Heeft iemand een goede poetsvrouw in Antwerpen die nog vrije uren heeft?

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#185 Geplaatst 27 augustus 2013 - 21:13

Bekijk berichtMarieke, op 23 augustus 2013 - 10:13, zei:

Amai, als ik dat hier zo lees is mijn goesting om iemand als poetshulp te nemen toch flink bekoeld. :onzeker: Als ik dat zo allemaal lees, liever niet dan. Ik krijg sowieso al stress bij de gedachte aan dergelijke zaken (binnen roken ondanks de vraag om het niet te doen, hun eigen gedacht doen, zaken die niet in orde blijken, de ramen en deuren zomaar openzetten, ...), laat staan dat ze werkelijkheid zouden worden, :misselijk:  ik moet er eigenlijk echt niet aan denken.
Tja, toch maar zelf blijven doen zeker... dat zal nog het beste zijn. Ik zal het positief proberen te bekijken: zelf doen is ook beter voor m'n lijn :)

Ze zijn wel niet allemaal zo hé :)

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#186 Geplaatst 28 augustus 2013 - 10:18

Allé, de beslissing is genomen, na wat wikken en wegen. We gaan het er eens op wagen met poetshulp. :) Ik heb contact opgenomen met een schoonmaakbedrijf hier uit de buurt en morgen zou er iemand bellen om verder af te spreken ivm de planning. :goofy: Het was blijkbaar geen probleem om iemand te krijgen op vrijdagvoormiddag, super he. Voorlopig zou ik iemand vragen op vrijdag om de 14 dagen, omdat ik dan verlof kan nemen, en de tussenweek blijf ik voorlopig zelf kuisen. Ik kijk waar we raken met 3 uren (ik poets wel mee), maar als dat toch te krap blijkt zit ik er niet mee in om uit te breiden met nog een uur of twee desnoods. Ik blijf dus voorlopig thuis als er iemand komt schoonmaken en ik zal meepoetsen, daar kan ik me nog best in vinden. Dan hoef ik geen schrik te hebben dat mijn wolliebollies kunnen ontsnappen én kan ik voor de rest ook alles een beetje in't snotje houden. Ik hoop dat ik iemand krijg waar ik op mag vertrouwen en waarmee het klikt en natuurlijk, die poetst zoals het hoort. Kortom, mocht ik een "Miranda" kunnen krijgen, daar zou ik bijzonder gelukkig mee zijn ;) .
Ik ben heel benieuwd!

Bewerkt door Marieke, 28 augustus 2013 - 10:23.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#187 Geplaatst 29 augustus 2013 - 19:56

Bekijk berichtMarieke, op 28 augustus 2013 - 10:18, zei:

Allé, de beslissing is genomen, na wat wikken en wegen. We gaan het er eens op wagen met poetshulp. :) Ik heb contact opgenomen met een schoonmaakbedrijf hier uit de buurt en morgen zou er iemand bellen om verder af te spreken ivm de planning. :goofy: Het was blijkbaar geen probleem om iemand te krijgen op vrijdagvoormiddag, super he. Voorlopig zou ik iemand vragen op vrijdag om de 14 dagen, omdat ik dan verlof kan nemen, en de tussenweek blijf ik voorlopig zelf kuisen. Ik kijk waar we raken met 3 uren (ik poets wel mee), maar als dat toch te krap blijkt zit ik er niet mee in om uit te breiden met nog een uur of twee desnoods. Ik blijf dus voorlopig thuis als er iemand komt schoonmaken en ik zal meepoetsen, daar kan ik me nog best in vinden. Dan hoef ik geen schrik te hebben dat mijn wolliebollies kunnen ontsnappen én kan ik voor de rest ook alles een beetje in't snotje houden. Ik hoop dat ik iemand krijg waar ik op mag vertrouwen en waarmee het klikt en natuurlijk, die poetst zoals het hoort. Kortom, mocht ik een "Miranda" kunnen krijgen, daar zou ik bijzonder gelukkig mee zijn ;) .
Ik ben heel benieuwd!

ben ook eens benieuwd hoe je gaat uitspelen natuurlijk hou er rekening aub mee dat de mensen je huis moeten leren kennen en dat het toch 3 weken duurt voor ze hun routine gevonden hebben.. zeg ook ivm met je katjes dit is heel belangrijk ...Bedankt voor het compliment marieke

Vorige week donderdag kreeg ik een telefoontje van mijn kantoor of ik 4u meer wou werken bij men klanten van de woensdag... ik vond dit al heel raar...De kantoorhoudster zei alleen dat er een strubbeling is geweest tussen de klant en de mannelijke poetshulp en dat de klant gebeld had dat ze de samenwerking onmiddelijk wou stopzetten met hem en of onze baas me wou vragen of ik die 4 u meer terug wou overnemen.(moet wel met toestemming van adviserend geneesheer gebeuren voor mijn invaliditeitsuitkeringen)

Ik zit ongeveer 4 jaar bij die klanten van de woensdag (met uitzondering van men ziekteverlof na mijn hartinfarct) toen werd ik vervangen door die man...Toen ik herstartte mocht ik maar deeltijds werken en deed ik smorgens en hij snamiddags... nu blijkt die iets te hebben uitgespookt op het werk .; ik weet niet wat maar ben er echt niet gelukkig mee.. want zulke mensen maken onze reputatie kapot...

Gisteren vroeg ik aan mijn klant (zijn allebei psychiater) wat er was gebeurd maar ze wou er nog niet verder over uitwijden zei ze.. maar toen zei ze wel dat zij en haar man die mannelijke poetshulp met iets geconfronteerd hebben en dat hij ontkende (ze moeten wel heel zekers van hun zaak zijn).. hij mocht dan ook op staande voet beschikken... mijn klanten kennende het zijn echt heel lieve mensen die voor geen futiliteit zoiets zouden eisen dus ik vermoed eerder diefstal of zo  (mag dit eigenlijk niet zeggen zonder dat ik het zekers weet) en ze zouden zekers niet bellen als er eens iets blijft liggen. .. ik ben dan ook heel nieuwsgierig wat men collega heeft uitgespookt natuurlijk trek ik wel beetje men eigen conclusie over de zaak.. Dienen gast had iets wat ik niet kon thuisbrengen.. tijdens men revalidatie sprong ik regelmatig eens binnen bij die klant terwijl hij aan het poetsen was.. dan was hij heel vriendelijk.. maar ik ben eens onverwachts iets gaan in huis leggen terwijl ie alleen was en hij katte me af.. De laatste maanden had ik ook de indruk dat hij zijn voeten veegde aan het werk.. bv vorige week kwam ik in de gang en die hing vol beestjes .. spinnen , wantsen etc .. dacht gelijk al euhm is hier vorige week gekuist geweest??? (was zelf 3 weken in verlof geweest)... heb die gang dan ook een grondige beurt gegeven en die lag gisteren nog steeds proper dus die was zekers niet in twee weken gekuist geweest...
Hij deed ook maar half werk van wat ik doe op mijn 4u (ik doe het mijne en als ie in verlof was nog een stuk van het zijne mee)

Meestal als ik iets zag vroeg ik aan de klant vraag hem eens dit te doen s namiddags enz dingen waar ik dan weer geen tijd meer voor had en hij normaal wel... maar nu kreeg ik ook het antwoord van haar dat als ze hem iets vroeg hij het niet deed.. en als ze bepaalde dingen ophief dat ze zich afvroeg hoelang daar wel niet was onder gekuist.dit kan toch niet als je bij klanten kuist ??!!!Het is nu ook niet zo dat ze onmogelijke dingen eist.. alleen een vriendelijke vraag dit of dat eens mee te nemen (hoeft ze wel bij mij niet te doen)

Ik ben zo bang als je met meerderen werkt... ik denk ook wat er is gebeurd dat dit tijdens mijn verlof gebeurd is want blijkbaar vroegen ze het alleen aan hem en anders zou je verwachten dat ze er mij ook er over aanspreken, maar dat hebben ze niet gedaan... dus tja.. kweet niet wat ik er eigenlijk moet van denken..
kan alleen zeggen dat die mensen heel gelukkig waren dat ik weer men volle 8u verder ging doen bij hen... (soms moeten we wel alleen werken want bv volgende week woensdag is madam naar een opleiding in nederland voor twee dagen en meneer werkt in de namiddag om 13u is hij weg werkt op KUL en heeft eigen praktijk in Gent..(dus vertrouwen en eerlijkheid is nodig.)
Nu kan ik alleen zeggen dat ik me heel ongemakkelijk voel bij die hele zaak....Volgende week s morgens (werk ik laatste keer 4u waarschijnlijk) zit ik met meneer alleen  zal wel eens uithoren wat er precies is gebeurd..

Bewerkt door miranda, 29 augustus 2013 - 20:16.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#188 Geplaatst 07 september 2013 - 11:03

Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld over de gang van zaken bij het bedrijf die ik eerder had gecontacteerd.
Ik heb uiteindelijk gisterenochtend dat bedrijf zelf terug gecontacteerd omdat ik nog steeds niemand gehoord had. :p De persoon die me zou contacteren was aan de lijn maar ze beloofden dat ze me zou terugbellen van zodra ze vrij was ... en de uren gingen voorbij... om 16u had ik genoeg van het wachten en belde ik zelf terug, dat ik al enkele keren gebeld had en er mij iemand zou terugbellen maar dat ik nog steeds niemand gehoord had. Ze reageerde een beetje bitsig en ze had "toevallig" net het briefje in haar handen en ze stond op het punt om me terug te bellen. :p Deze persoon vond ik al meteen een stuk minder sympathiek overkomen dan de eerste dame die ik aan de lijn had.  Ineens was het toch niet mogelijk om iemand op vrijdag te krijgen. En ze "vroeg" me of ik drie uren wilde of vier, maar ik had nog de kans niet om te antwoorden, dat deed ze wel in mijn plaats (zo'n grof mens). Ik werd opgedrongen om vier uren nemen omwille van dit en dat :bla: . Dat kan allemaal wel zijn maar uiteindelijk mag klant toch wel een beetje koning zijn zeker?
Er was even sprake om op donderdagnamiddag iemand te kunnen krijgen, maar die persoon zag de afstand met de fiets niet zitten (goeie 6 km), waarvoor alle begrip natuurlijk. Dus ja, nu ben ik op een wachtlijst beland. Ik heb er eerlijk gezegd geen grote verwachtingen meer van en de onvriendelijkheid stond me eigenlijk ferm tegen. Ze hebben totnogtoe ook zelf de moeite niet gedaan om eens iets te laten weten, dus ja... we zien wel é

Ik ben beginnen rondkijken op internet naar andere firma's in de buurt en heb wat rondgebeld.
Bij een firma wilden ze wel particulier komen schoonmaken, maar niet met dienstencheques. Het tarief was ergens eind de 30 Euro per uur :o Ik heb ze vriendelijk bedankt voor de info. Nog een ander bedrijf wilde geen schoonmaak doen bij particulieren, ook al staat dat zo vermeld op hun website. Soit.
Na nog wat zoekwerk heb ik nog een ander bedrijf gevonden, een eerder kleinschalig bedrijf, waar ze wel met dienstencheques werken. De informatie op hun website sprak me wel aan. Ik nam contact op en ik sta daar ook op een wachtlijst.

Hopen maar dat er eens een goeike vrijkomt op vrijdag... geduld is een schone deugd zeker.

Bewerkt door Marieke, 07 september 2013 - 11:03.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#189 Geplaatst 07 september 2013 - 11:35

Bekijk berichtMarieke, op 07 september 2013 - 11:03, zei:

Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld over de gang van zaken bij het bedrijf die ik eerder had gecontacteerd.
Ik heb uiteindelijk gisterenochtend dat bedrijf zelf terug gecontacteerd omdat ik nog steeds niemand gehoord had. :p De persoon die me zou contacteren was aan de lijn maar ze beloofden dat ze me zou terugbellen van zodra ze vrij was ... en de uren gingen voorbij... om 16u had ik genoeg van het wachten en belde ik zelf terug, dat ik al enkele keren gebeld had en er mij iemand zou terugbellen maar dat ik nog steeds niemand gehoord had. Ze reageerde een beetje bitsig en ze had "toevallig" net het briefje in haar handen en ze stond op het punt om me terug te bellen. :p Deze persoon vond ik al meteen een stuk minder sympathiek overkomen dan de eerste dame die ik aan de lijn had.  Ineens was het toch niet mogelijk om iemand op vrijdag te krijgen. En ze "vroeg" me of ik drie uren wilde of vier, maar ik had nog de kans niet om te antwoorden, dat deed ze wel in mijn plaats (zo'n grof mens). Ik werd opgedrongen om vier uren nemen omwille van dit en dat :bla: . Dat kan allemaal wel zijn maar uiteindelijk mag klant toch wel een beetje koning zijn zeker?
Er was even sprake om op donderdagnamiddag iemand te kunnen krijgen, maar die persoon zag de afstand met de fiets niet zitten (goeie 6 km), waarvoor alle begrip natuurlijk. Dus ja, nu ben ik op een wachtlijst beland. Ik heb er eerlijk gezegd geen grote verwachtingen meer van en de onvriendelijkheid stond me eigenlijk ferm tegen. Ze hebben totnogtoe ook zelf de moeite niet gedaan om eens iets te laten weten, dus ja... we zien wel é

Ik ben beginnen rondkijken op internet naar andere firma's in de buurt en heb wat rondgebeld.
Bij een firma wilden ze wel particulier komen schoonmaken, maar niet met dienstencheques. Het tarief was ergens eind de 30 Euro per uur :o Ik heb ze vriendelijk bedankt voor de info. Nog een ander bedrijf wilde geen schoonmaak doen bij particulieren, ook al staat dat zo vermeld op hun website. Soit.
Na nog wat zoekwerk heb ik nog een ander bedrijf gevonden, een eerder kleinschalig bedrijf, waar ze wel met dienstencheques werken. De informatie op hun website sprak me wel aan. Ik nam contact op en ik sta daar ook op een wachtlijst.

Hopen maar dat er eens een goeike vrijkomt op vrijdag... geduld is een schone deugd zeker.

sorry dit te horen Marieke... sommige kantoren zijn zo wel idd spijtig genoeg.... nou ja ergens ook normaal dat ze mensen 4u willen doen werken dan 3u... ik wil ook geen drie uur doen hoor...
Meestal zijn er meer klanten dan eigen personeel en moeten ze ook wachten tot er iemand vrijkomt (iemand die een post verliest of een klant die opzegt)... dus een wachtlijst is normaal dit kan echter maanden duren.. dus beste is je in zoveel mogelijk kantoren te laten inschrijven...
Voor onze nieuwe kantoorhoudster begonnen is zat er een bediende die alles alleen deed maar dit was soms ook maar half geregeld en heb ik me ook meermaals moeten boos maken ... degene die we nu hebben is een meisje naar mijn hart en doet de zaken top...
vanaf woendag begin ik bij één van mijn klanten ook weer 8u te werken zoals ik vroeger voor mijn infarct deed.. ben blij nu ... voor mij is dit gemakkelijk en minder belastend...
Je moet je zekers niet inhouden om meerdere kantoren aan te spreken hoor er zijn er genoeg tegenwoordig.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#190 Geplaatst 07 september 2013 - 11:50

Bekijk berichtmiranda, op 07 september 2013 - 11:35, zei:

sorry dit te horen Marieke... sommige kantoren zijn zo wel idd spijtig genoeg.... nou ja ergens ook normaal dat ze mensen 4u willen doen werken dan 3u... ik wil ook geen drie uur doen hoor...
Meestal zijn er meer klanten dan eigen personeel en moeten ze ook wachten tot er iemand vrijkomt (iemand die een post verliest of een klant die opzegt)... dus een wachtlijst is normaal dit kan echter maanden duren.. dus beste is je in zoveel mogelijk kantoren te laten inschrijven...
Voor onze nieuwe kantoorhoudster begonnen is zat er een bediende die alles alleen deed maar dit was soms ook maar half geregeld en heb ik me ook meermaals moeten boos maken ... degene die we nu hebben is een meisje naar mijn hart en doet de zaken top...
vanaf woendag begin ik bij één van mijn klanten ook weer 8u te werken zoals ik vroeger voor mijn infarct deed.. ben blij nu ... voor mij is dit gemakkelijk en minder belastend...
Je moet je zekers niet inhouden om meerdere kantoren aan te spreken hoor er zijn er genoeg tegenwoordig.

Ik begrijp dat wel van die 4 uren, maar het gaat me eigenlijk voornamelijk om het principe. Vooreerst en vooral de manier waarop ze't aanbrengt. Ze laten de klant zogezegd de keuze qua uren, je kan er poetshulp vragen met een minimum van 3 uren maar ze zegt in mijn plaats dat ik 4 uren moet nemen in het belang van de poetsvrouw. Met dat laatste kan ik wel akkoord gaan maar dat "moeten" daar ben ik allergisch aan. Ze doen alsof je keuze hebt, maar uiteindelijk is het niet zo. Begrijp je wat ik bedoel? En 3 uren leken mij verder eigenlijk ook wel voldoende omdat ik plan om mee te poetsen... vooral in't begin, tot ik iemand heb die ik echt door en door vertrouw... daarmee...

Uiteindelijk blijkt wel dat bij de meeste dienstenchequebedrijven sowieso een minimum van 4 uren wordt gevraagd of een veelvoud ervan. Ik ga allang blij zijn als ze me een goeie poetshulp kunnen sturen, iemand waarmee het ook goed klikt en die ik met m'n ogen toe mag vertrouwen. Ik zou er echt gelukkig mee zijn...

Geplaatste afbeelding

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#191 Geplaatst 07 september 2013 - 11:56

Bekijk berichtVosse, op 27 maart 2009 - 15:51, zei:

als je iemand in het zwart neemt, kan je er toch een verzekering voor afsluiten hoor.

hier zouden het toch ook aardig wat uren zijn... 't is een groot huis, dusja...
Het komt je meestal nog voordeliger uit om iemand met dienstencheques te nemen dan in't zwart. Zij krijgen namelijk een hoger bedrag uitbetaald per dienstencheque dan jij er voor neertelt. ;-)
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#192 Geplaatst 07 september 2013 - 12:00

Bekijk berichtmiranda, op 07 september 2013 - 11:35, zei:

Ik weet niet of mijn idee daarover terecht is, maar ik heb het op het eerste zicht niet zo voor grote dienstencheque bedrijven. Een kleinschaliger bedrijf spreekt me om de een of andere reden meer aan... misschien dat ze hun medewerkers zorgvuldiger uitkiezen en meer belang hechten aan wie ze in dienst nemen dan bij die hele grote firma's...? In die kleinere bedrijven zullen ze hun personeel dan ook beter kennen denk ik. Dan kunnen ze ook beter inschatten wie best past bij wat voor iemand ik graag zou willen... denk ik... hoop ik... ik kan mis zijn natuurlijk... we zien wel.

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#193 Geplaatst 07 september 2013 - 12:24

Bekijk berichtstareyedkitten, op 07 september 2013 - 11:56, zei:

Het komt je meestal nog voordeliger uit om iemand met dienstencheques te nemen dan in't zwart. Zij krijgen namelijk een hoger bedrag uitbetaald per dienstencheque dan jij er voor neertelt. ;-)

dat is ook wel zo je krijgt niemand meer voor 10€ in t zwart maar los van dit .. je bent ook niet verzekert indien er wat gebeurd met matriaal of de poetsvrouw... van ladder vallen is ook rap gebeurd.
ook als iemand in t zwart werkt en die persoon word ziek heb je geen inkomen ... daarentegen bij zon kantoor krijgt de poetsvrouw wettelijke vergoeding..
Ik was twee jaar heel blij dat ik voor zon kantoor werkt want ik kreeg een hartaanval en zat 6 maand thuis.. anders was dit 6 maand geen inkomen.

Bekijk berichtMarieke, op 07 september 2013 - 12:00, zei:

Ik weet niet of mijn idee daarover terecht is, maar ik heb het op het eerste zicht niet zo voor grote dienstencheque bedrijven. Een kleinschaliger bedrijf spreekt me om de een of andere reden meer aan... misschien dat ze hun medewerkers zorgvuldiger uitkiezen en meer belang hechten aan wie ze in dienst nemen dan bij die hele grote firma's...? In die kleinere bedrijven zullen ze hun personeel dan ook beter kennen denk ik. Dan kunnen ze ook beter inschatten wie best past bij wat voor iemand ik graag zou willen... denk ik... hoop ik... ik kan mis zijn natuurlijk... we zien wel.
Ik weet eigenlijk niet of ze zo nauw kijken hoor Marieke... voor een kantoor telt alleen maar iemand zoeken die vrij is zodat de klant iemand krijgt.. maakt hen niet veel uit wie of wat. (is mijn eigen ervaring)dit is niet de fout van katoor maar veelal vangebrek aan voldoende personeel.. mensen die ze in dienst hebben hebben al meestal hun vaste posten...
Of ze hun personeel beter kennen zou ik twijfelen .. sommigen ja en sommigen nee want als poetsvrouw heb je eigenlijk ook niet zoveel contact met kantoor alleen als je papieren moet ophalen of je cheques moet binnenbrengen..; met die 5 min dat je binnen bent tweewekelijks ken je nog iemand niet he...

enkele jaren geleden toen ik voor ISS kantoorkuis deed zat ik in één van de banken en kreeg een nieuwe collega.. ik vroeg de baas ken je haar?? is het een goeie? ik kreeg als antwoord ja het is een heel goeie maar ik ken ze niet en ze is pas bij ons begonnen..?? stel ik me al de vraag bij....

Bleek toen dat ze niet gescreent was... leugenaarster was... en heeft geld gepikt uit men portefeuille... had een relatie met een man die vrij was van 7 am tot 7pm daarna terug de bak in.. en had ondertussen een affair met een turk die vastzat voor gewapende overval en dan vraag je je af hoe ze zo iemand in een bank kunnen steken.. ik heb haar dan ook doen buitenzetten en kreeg serieuze bedreigingen via gsm aan mijn adres. .. en dit was dan eens een groot bedrijf...

Maar meestal die dienstencheques kantoren zijn allemaal wel kleinschalig.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#194 Geplaatst 07 september 2013 - 14:03

Bekijk berichtMarieke, op 07 september 2013 - 11:03, zei:

Mijn papa had iemand via pwa, heel content van, alle papieren altijd in orde. Nooit problemen gehad.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#195 Geplaatst 07 september 2013 - 21:28

In mijn verdere zoektocht zag ik dat sommige ziekenfondsen extra tussenkomst voorzien wanneer je via hen gebruik maakt van huishoudhulp met dienstencheques.

Geplaatste afbeelding