Spring naar inhoud

- - - - -

Wederom gezinsuitbreiding in Huize Havvanur........

• Log in om te reageren
199 reacties op dit onderwerp
krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#46 Geplaatst 18 maart 2010 - 00:14

Oh hoe een lieve foto's :love: :love: :love:

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#47 Geplaatst 18 maart 2010 - 08:25

hoe lief en wat mooie namen en heel toepasselijk :d
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

Muizepoes
Muizepoes
  • 5.142 berichten

#48 Geplaatst 18 maart 2010 - 08:54

Zo een lief zicht :love3: Knap van jou :flower:

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#49 Geplaatst 18 maart 2010 - 11:18

Girlpower! :cheer:
Fijn dat het zo goed gaat met de meisjes :)

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 18 maart 2010 - 12:39

Gisteren ben ik met de kleintjes naar de DA geweest.
Ze waren beide wel goed aangekomen, maar Caro had een heel rood poepertje en een wat bol buikje en ik was bang voor een verstopping.
Had haar zelf wel een klisma gegeven en er kwam wel een goede hoeveelheid uit.
De DA heeft ze nagekeken en kon er niet veel van zeggen. Het voelde goed allemaal en zag er dus goed uit. Poepertje was ook niet stuk.
Blij in ieder geval dat ze niet verstopt zitten, das 1 plus....
Vanaf 5 uur weigerde Cerah te drinken bij Nikè, wilde alleen maar slapen  :(
Verder geen symptomen.
Tot vannacht kwart voor vier heb ik haar regelmatig wat suikerwater/calopet en kittenmelk gegeven.
Toen was ze dus ook 5 gram afgevallen  :s
Om vier uur had ik haar weer bij Nikè gelegd en toen deed ze weer drinken!
Vanochtend was ze dan ook weer die vijf gram aangekomen!
Zij is dus een dag stil gaan staan in gewicht.
Caro was wel weer mooi aangekomen vanochtend, wel 11 gram!
Maar nu dient het volgende probleem zich aan.
Ze zijn aan het snotteren  :( Caro meer als Cerah. Het is nog wel helder, dus op dit moment geen infectie.
Met de DA afgesproken om ze nu toch op de AB te zetten om iig een infectie te voorkomen, want dat kunnen ze er nu echt niet bij hebben!!
Ze hebben al zoveel meegemaakt en hun weerstand is niet al te best natuurlijk met zo'n achterstand.
Ben je net op een punt dat je goede hoop en wat rust begint te krijgen en dan word je weer even terug op je plaats gezet!
Je bent er nog niet hoor Marianne!! We kunnen dus alle duimen nog heel hard gebruiken de komende tijd!

Wat zou ik blij zijn als ze drie weken zijn!! De dagen kunnen me in dit geval niet snel genoeg gaan!

Op dit moment liggen ze beide lekker te drinken bij Nikè :hart: Ze zitten nu al onder mijn velletje!

Vanochtend ook met de fokker van de twee dametjes gesproken (ik spreek haar elke dag).
Die is heel bang dat mijn eigen kittens of Nikè de dupe wordt hiervan. Daar ben ik zelf niet zo bang voor.
Al mijn eigen kittens doen het geweldig en zijn bol en gezond  <ssmile>
Nikè zelf doet het ook super. Ze vreet de oren van mijn hoofd, maar dat is ook niet zo gek met zoveel kinders natuurlijk!
Wat ik wel leuk vond om te horen is dat ze mijn roepnamen helemaal leuk vind  :) Ze blijven die namen dan ook houden!

Nou ja dat was de update weer voor eventjes. Ik hoop dat de volgende update weer alleen maar positief is!

Bewerkt door Havvanur, 18 maart 2010 - 12:54.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#51 Geplaatst 18 maart 2010 - 12:53

Hopelijk blijft nu alles goed gaan

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 18 maart 2010 - 13:07

:heart: :heart: , leuke fotootjes, en we blijven duimen voor de kleintjes :duim: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jokari
Jokari
  • 1.097 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 18 maart 2010 - 13:14

ik duim dat ze het verder goed blijven doen.
lief ook van de andere fokker dat ze inzit met jouw kittens in Nikè, is natuurlijk logisch maar ik kan aannemen dat er ook onder de fokkers onaangename mensen te vinden zijn.
Maar super dat zij zo'n fijne dame is.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#54 Geplaatst 18 maart 2010 - 14:29

Och jeetje Marianne, wat een grote zorgen.
Heeft de echte moeder dan toch iets meer schade aangebracht dan dat je zo kan zien?
Goed om ze op de ab te zetten.
Heb je de beebjes al een beetje druivesuiker gegeven? Dit kan ze ook een extra boost geven he.

Hopelijk gaat het snel beter, dit zijn absoluut geen leuke zaken.
Hoe is Nikè eronder?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 18 maart 2010 - 15:18

Hoe lief
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 18 maart 2010 - 15:23

jubikelcats zei:

Och jeetje Marianne, wat een grote zorgen.
Heeft de echte moeder dan toch iets meer schade aangebracht dan dat je zo kan zien?
Goed om ze op de ab te zetten.
Heb je de beebjes al een beetje druivesuiker gegeven? Dit kan ze ook een extra boost geven he.

Hopelijk gaat het snel beter, dit zijn absoluut geen leuke zaken.
Hoe is Nikè eronder?
Zoalng ze goed groeien geef ik niets extra's. Gisteren hebben ze beide convelence support gehad en suikerwater met kittenmelk en dan ook calopet (wat vergelijkbaar is met nutridrops. Alleen een stuk lekkerder en het is een pasta, dus verslikken kunnen ze zich hier niet in)

Wat de schade precies is kun je aan de buitenkant natuurlijk niet zien, maar het is al een heel lijstje natuurlijk wat ze hebben moeten doormaken. Ergens is het een wonder dat ze er nog zijn na alles!

Nikè was gisteren tot vanochtend erg onrustig. Vandaag heb ik algehele rust in huis ingesteld (wat betreft visite en kind). Nu ligt ze al vanaf half 11 bijna continue weer in de kist! Ze verzorgd ze echt super!
Maar we houden moed en geven niet op!

Bewerkt door Havvanur, 18 maart 2010 - 15:25.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#57 Geplaatst 18 maart 2010 - 16:41

Dat is een goed teken dat Nikè de gehele dag alweer in de kist ligt bij de baby's

Het is eigenlijk verdomd jammer dat Nikè geholpen moest worden, ze is echt een super mama.
Je bent een kanjer Marianne :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#58 Geplaatst 18 maart 2010 - 18:10

We blijven duimen Marianne.
Die meiden verdienen het om gezond op te groeien, zeker na wat ze al mee hebben moeten maken.

Je doet wat je kan, ze krijgen in ieder geval goede zorg en liefde van jou en Nikè en dat is geweldig! :)

ginnie
ginnie
  • Admin
  • 12.763 berichten
  • 13 katten

#59 Geplaatst 18 maart 2010 - 19:21

He, nee he, snotneuzen! Dat was niet de bedoeling.....

Groot gelijk om ze preventief op de ab te zetten, zou ik in dit geval ook doen!

Wel fijn dat de kleine meid weer gegroeid is, dat moet alvast een opluchting zijn! Nu nog doorzetten die groei. Hup meisje!

En wat lief van de fokker dat ze namen die jij de meiden hebt gegeven aan wil houden. Ik vind haar nu al aardig :) ;)

Nog even volhouden meis, je bent nu al zover gekomen! We duimen met je mee.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 18 maart 2010 - 19:52

Oh wat geweldig dat je dit doet!
Ik duim dat de kittens het gewoon lekker goed blijven doen en dat ze snel van het snotteren af zijn :thumb: :thumb: :thumb: