Gisteren ben ik met de kleintjes naar de DA geweest.
Ze waren beide wel goed aangekomen, maar Caro had een heel rood poepertje en een wat bol buikje en ik was bang voor een verstopping.
Had haar zelf wel een klisma gegeven en er kwam wel een goede hoeveelheid uit.
De DA heeft ze nagekeken en kon er niet veel van zeggen. Het voelde goed allemaal en zag er dus goed uit. Poepertje was ook niet stuk.
Blij in ieder geval dat ze niet verstopt zitten, das 1 plus....
Vanaf 5 uur weigerde Cerah te drinken bij Nikè, wilde alleen maar slapen
Verder geen symptomen.
Tot vannacht kwart voor vier heb ik haar regelmatig wat suikerwater/calopet en kittenmelk gegeven.
Toen was ze dus ook 5 gram afgevallen
Om vier uur had ik haar weer bij Nikè gelegd en toen deed ze weer drinken!
Vanochtend was ze dan ook weer die vijf gram aangekomen!
Zij is dus een dag stil gaan staan in gewicht.
Caro was wel weer mooi aangekomen vanochtend, wel 11 gram!
Maar nu dient het volgende probleem zich aan.
Ze zijn aan het snotteren

Caro meer als Cerah. Het is nog wel helder, dus op dit moment geen infectie.
Met de DA afgesproken om ze nu toch op de AB te zetten om iig een infectie te voorkomen, want dat kunnen ze er nu echt niet bij hebben!!
Ze hebben al zoveel meegemaakt en hun weerstand is niet al te best natuurlijk met zo'n achterstand.
Ben je net op een punt dat je goede hoop en wat rust begint te krijgen en dan word je weer even terug op je plaats gezet!
Je bent er nog niet hoor Marianne!! We kunnen dus alle duimen nog heel hard gebruiken de komende tijd!
Wat zou ik blij zijn als ze drie weken zijn!! De dagen kunnen me in dit geval niet snel genoeg gaan!
Op dit moment liggen ze beide lekker te drinken bij Nikè

Ze zitten nu al onder mijn velletje!
Vanochtend ook met de fokker van de twee dametjes gesproken (ik spreek haar elke dag).
Die is heel bang dat mijn eigen kittens of Nikè de dupe wordt hiervan. Daar ben ik zelf niet zo bang voor.
Al mijn eigen kittens doen het geweldig en zijn bol en gezond <ssmile>
Nikè zelf doet het ook super. Ze vreet de oren van mijn hoofd, maar dat is ook niet zo gek met zoveel kinders natuurlijk!
Wat ik wel leuk vond om te horen is dat ze mijn roepnamen helemaal leuk vind

Ze blijven die namen dan ook houden!
Nou ja dat was de update weer voor eventjes. Ik hoop dat de volgende update weer alleen maar positief is!
Bewerkt door Havvanur, 18 maart 2010 - 12:54.