Spring naar inhoud

- - - - -

konijntjes

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 20 april 2010 - 19:07

Dirk&Debby zei:

Het is moelijk te zeggen op foto wie het rammetje is want ze hebben bijna allemaal dezelfde tekening.Er is 1 bont voedstertje dat en wit neusje heeft .En ja ze groeien allemaal zo snel.
Uit het blauwe nestje zit er 1 isabel kleurtje in en als dit een voedster is dan wil ik zelf houden,ze is zo mooi van tekening.
Maar zondag kun je alles zelf is bekijken hé :d
mvg debby

Ze zien er inderdaad een beetje hetzelfde uit die madagascar / bonte :) .
Je hebt groot gelijk dat je het Isabel zou houden als het een voedster is. Ik vind ook dat het wel een speciaal kleurtje is.
Ik zal zondag inderdaad wel zien. Ik ben eens benieuwd en zal deze keer mijn kodak dicht bij mij houden hoor :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#107 Geplaatst 20 april 2010 - 21:55

OOOh die zijn gegroeid!! :heart:

Nog beetje aftellen Mieke en je mag ze gaan knuffelen :) !!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 21 april 2010 - 20:41

Lisje zei:

OOOh die zijn gegroeid!! :heart:

Nog beetje aftellen Mieke en je mag ze gaan knuffelen :) !!

:dancer: het is inderdaad niet lang meer.
Vandaag nog een paar spulletjes gekocht voor hen. Het duurt zo lang hé, maar het is het volledig waard.
Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#109 Geplaatst 01 mei 2010 - 21:47

Hier even de nieuwe foto's van de ras en kleurzuivere hangoortjes.
Van het madagascar nestje zijn er vandaag al 2 vertrokken.
mvg debby
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#110 Geplaatst 01 mei 2010 - 22:29

:love3: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 02 mei 2010 - 00:59

:love3: Amai, zijn die blauwtjes zo gegroeid??? In een week tijd hebben die serieus wat schade ingehaald. :goofy:
Is foto 1 het rammetje?

Zo'n schatjes toch hé.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#112 Geplaatst 02 mei 2010 - 17:40

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#113 Geplaatst 02 mei 2010 - 20:24

Nee,het zijn allemaal voedsters.En ik heb besloten om toch het madagascar voedstertje bij te houden,ze is zo mooi en als ze mooi uitgroeit dan ga ik toch tentoonstelling mee doen.Dit nestje is uitverkocht en allemaal al naar hun nieuw huisje.
Van het blauwe nestje is er nog een voedster en een rammetje vrij.

Mieke'tje ik geef jou het mooiste blauwe voedstertje mee.Jij komt ze toch als eerste halen en dan zal ik je zeggen welke de liefste en de mooiste is.
mvg debby

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#114 Geplaatst 03 mei 2010 - 08:39

OOOh ze zijn echt superschattig!! :) :heart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#115 Geplaatst 03 mei 2010 - 18:06

Dirk&Debby zei:

Nee,het zijn allemaal voedsters.En ik heb besloten om toch het madagascar voedstertje bij te houden,ze is zo mooi en als ze mooi uitgroeit dan ga ik toch tentoonstelling mee doen.Dit nestje is uitverkocht en allemaal al naar hun nieuw huisje.
Van het blauwe nestje is er nog een voedster en een rammetje vrij.

Mieke'tje ik geef jou het mooiste blauwe voedstertje mee.Jij komt ze toch als eerste halen en dan zal ik je zeggen welke de liefste en de mooiste is.
mvg debby

Wat een eer en lief van jou :dancer: :hug: ...
We zullen later nog afspreken wanneer ik ze mag komen halen of het mag nu ook al hoor voor mij. Helaas kan ik zondag 16 mei niet, want ik was vergeten dat het mijn zusje haar plechtige communie is. :wall:

Bewerkt door Mieke'tje, 03 mei 2010 - 18:07.

Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#116 Geplaatst 03 mei 2010 - 19:49

Kun je eventueel die zaterdag de 15 mei misschien dan wel,voor ons hoeft het niet altijd op een zondag.Kies maar.
mvg debby

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 03 mei 2010 - 20:09

Dirk&Debby zei:

Kun je eventueel die zaterdag de 15 mei misschien dan wel,voor ons hoeft het niet altijd op een zondag.Kies maar.
mvg debby

Ja, dat lukt voor ons, maar is het dan niet erg dat ik ze zondag helemaal niet in de gaten zal kunnen houden? Alhoewel dat het waarschijnlijk beter is om ze de eerste dag wat rust te gunnen.
Anders kunnen we ook maandag 17 mei, want dan heb ik een dagje verlof en waarschijnlijk de rest van de week :) , maar dan is het misschien moeilijker voor jou met de kindjes?
Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#118 Geplaatst 04 mei 2010 - 10:01

In de week kan ik niet,want ik kan de kindjes niet alleen binnen laten.
En je geeft best de eerst dagen de konijntjes een beetje rust,zodat ze eerst hun nieuwe hok gewoon zijn.Ik zal ook hooi vanuit het hok waar ze nu inzitten meegeven,dan hebben ze toch een vertrouwde geur om zich heen.
En begin volgende week zet ik ze al samen in een hokje.Dus je moet je geen zorgen maken.
Dus als je wil kan je ze die zaterdag komen halen,of als je liever vrijdagavond heeft.Voor mij speelt het geen rol.
mvg debby

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 04 mei 2010 - 18:08

Tijdens de week is voor ons wat moeilijk, want ik moet meestal werken tot 17.30u. Om dan nog tot bij jullie te rijden en terug, is het wat laat vind ik persoonlijk :) .
Zaterdag valt wat moeilijker voor Koen, omdat Koen op zaterdag werkt en vaak maar om 15u gedaan heeft en hij ziet het dan niet meer zitten om tot Grobbendonck te rijden. Als dat de enige dag is dat het past voor jullie, kan ik natuurlijk wel vragen aan iemand anders om mee te gaan. Ik ben liever met twee om de nijnen te komen halen, zodat ik hen wat in de gaten kan houden tijdens de rit.

Anders zou het onmiddellijk de zondag erna zijn en dat is waarschijnlijk een beetje laat hé? :s
Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#120 Geplaatst 04 mei 2010 - 19:51

Je mag ze gerust een weekje langer laten zitten,dit speelt geen rol,maar dan ga ik wel eentje moeten kiezen want er zijn mensen die het dat weekend wel willen komen halen.Vind je dit dan erg?
mvg debby