Spring naar inhoud

- - - - -

konijntjes

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#31 Geplaatst 23 maart 2010 - 11:48

Karolientje zei:

Eigenlijk is brokjesvoer niet zo goed voor konijnen... :oops: Bij ons krijgen ze enkel hooi en verse groenten en die brokjes elke dag 10 grammetjes als snoepje... :oops: Er zijn zelfs dagen waarop ze helemaal geen brokjes krijgen.

Zie zo leer ik hier ook nog bij. :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 23 maart 2010 - 11:50

Lisje zei:

Zie zo leer ik hier ook nog bij. :)

;)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 23 maart 2010 - 12:11

;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 23 maart 2010 - 18:39

Dank je allemaal voor de PB's. Ondertussen ben ik actief info aan het verzamelen. Wat mag, wat mag niet...

Ik vind het wel vreemd dat brokjes en een knaagsteen niet goed zijn voor konijntjes, maar dat ze dat wel verkopen en aanraden in de dierenwinkel :catscratchhead . Alé, ze zouden toch moeten goede dingen aansmeren en geen slechte...
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 23 maart 2010 - 19:59

Mieke zei:

Dank je allemaal voor de PB's. Ondertussen ben ik actief info aan het verzamelen. Wat mag, wat mag niet...

Ik vind het wel vreemd dat brokjes en een knaagsteen niet goed zijn voor konijntjes, maar dat ze dat wel verkopen en aanraden in de dierenwinkel :catscratchhead . Alé, ze zouden toch moeten goede dingen aansmeren en geen slechte...

Pure marketing! Zolang het maar geld opbrengt he. Kijk maar naar wat er allemaal voor katten en honden wordt verkocht, terwijl het toch niet zo gezond blijkt te zijn. ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#36 Geplaatst 28 maart 2010 - 20:36

Heb vandaag mogen kennismaken met deze schatjes!
Super mooie nijntjes en poezeltjes gezien!!
Debby, bedankt om ons te ontvangen! ;) :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 28 maart 2010 - 20:47

:) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 28 maart 2010 - 20:53

Debby, bedankt voor de warme ontvangst. Jullie hebben een prachtig huis, lieve beestjes en supermooie nijntjes :LOL: .
Het was leuk om uitgebreid kennis te maken met jullie en jullie beestjes. :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#39 Geplaatst 29 maart 2010 - 13:11

Het was voor ons ook heel leuk om jullie te mogen ontmoeten en het was heel leuk.En ik hou je nog wel op de hoogte ;)
mvg debby

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#40 Geplaatst 31 maart 2010 - 15:32

Mijn nieuwe nestjes zijn in aantocht.Mijn blauwe voedster is een al een mooi nestje aan het bouwen.Dus afwachten maar. :LOL:
mvg debby

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#41 Geplaatst 31 maart 2010 - 15:46

Oooh dat gaan zo'n mooitjes zijn hè als ze op de mama lijken!! :love:
Dat was echt een lieveke!

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#42 Geplaatst 31 maart 2010 - 16:10

Hihi,bij die mama is het afwachten hé,of ze voor de kleintjes zorgt.Ik hoop dat de blauwe voedster eerst werpt en dan de blauw-bonte,als het niet goed gaat dan kan ik de kleintjes overleggen bij de blauwe,deze is een prima moedertje.
Ooh ik ga elk uur kijken naar buiten om te kijken of er niets is.
mvg debby

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 31 maart 2010 - 16:35

Spannend

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 31 maart 2010 - 19:54

Als de blauw/bonte even lief is zoals ze zo lief was tegen mij, zal ze haar kleintjes extra verwennen. Ik ben echt verliefd geworden op die lieve dame :love3: .
Het is inderdaad spannend en hopelijk loopt alles goed.
Hoe is het met het nestje madagascar? Volop warmte aan het opnemen en aan het groeien :dancer:

Laat ons iets weten hé als het zover is. Ik ben hier waarschijnlijk even erg in spanning als jij ...

Bewerkt door Mieke'tje, 31 maart 2010 - 19:55.

Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#45 Geplaatst 01 april 2010 - 09:53

Er zijn nog geen kleintjes geboren,ik houd ze hier goed in het oog.Ze zijn nog maar 29 dagen ver,als er op 31 dagen nog niets is dan waren ze niet zwanger.Dus afwachten he ;)
mvg debby