Spring naar inhoud

- - - - -

konijntjes

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#76 Geplaatst 06 april 2010 - 21:26

Ik heb vandaag de mama met haar kleintjes voor het eerst buiten gezet op een klein beetje gras(oppassen voor diaree).En ze huppelden vrolijk rond en ze hadden de mama daarvoor niet nodig.Na een tijdje huppelen mijn dochtertje er mee in en die vond dat natuurlijk reuze hé :LOL: .Ze nam het ene na het ander konijntje bij haar in de armen en kusjes dat ze kregen :heart:
Hier zijn de foto's
mvg debby
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#77 Geplaatst 06 april 2010 - 21:28

Oooh het zijn zo'n schatjes hè!! :love:
Super leuk!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 06 april 2010 - 21:28

Oh, hoe lief... Laat je dochtertje maar lekker doen. Zo worden ze het lekker gewoon om mensen rond zich te hebben :)
Een mens smelt toch met zulke foto's :love3:
Geplaatste afbeelding

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#79 Geplaatst 06 april 2010 - 21:30

Ze zien er echt super uit !

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#80 Geplaatst 06 april 2010 - 22:00

Ze zijn mooi! :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#81 Geplaatst 07 april 2010 - 09:48

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 07 april 2010 - 10:54

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 10 april 2010 - 19:41

Hoe gaat het nog met de nijntjes? Ik ben niet nieuwsgierig hoor :neen: :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#84 Geplaatst 10 april 2010 - 20:19

Hallo,
Ik heb het een beetje druk gehad met het goede weer :) volop buiten bezig,onze nieuwe grote poezenren is af en we hebben gras gezaaid.
Nu hebben we nog verbouwingen aan het terras,voliere en konijnenren.
Met het goede weer hebben ze een helve dag buiten gezeten en ze maken het prima.
De blauw bonte voedster heeft alleen maar 3 dode konijntjes gegeven.Dus geen goede fokvoedster :cry: .De blauwe voedster heeft in haar nestje 4 blauwe en 1 isabel(dit zijn konijntjes zoals op de eerste foto's in dit topic).
En de madagascar en de bonte groeien heel goed,en ze springen en huppelen over elkaar.

Ik wou je nog mailen om te vragen welke kleur en geslacht je graag wil :d ?.Want voor de madagascar kleur heb ik nog mensen die er 2 van willen.En voor het blauwe nestje komen de 24ste april mensen kijken
mvg debby

En van het blauwe nestje komen er den 24ste april mensen kijken.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 10 april 2010 - 20:34

Ik wil sowieso een ram en een voedster. Is het beter om een ram te nemen uit het eerste nestje en een voedster uit het tweede? Zo is de ram een klein beetje ouder en is de mogelijkheid tot castratie er misschien vlugger of maakt dit niet echt uit.

Ik zou best nog eens langskomen hé om mijn keuze te maken? :)
Heb je eventueel nog recente foto'tjes :oops:

Bewerkt door Mieke'tje, 10 april 2010 - 20:47.

Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#86 Geplaatst 10 april 2010 - 21:04

Het blauwe nestje is 2 weken jonger als het madagascar nestje,dus daar moet je geen rekening mee houden.Welke kleur vind je zelf het mooiste?
We hebben de blauwe en een isabel en madagascar en madagascar-bont.
En als je graag wil,kan je altijd zelf eens komen kijken.
Recente foto's heb ik nog niet.
mvg debby

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 10 april 2010 - 21:17

Ik vind elk kleur wel wat hebben. Ik denk dat ik vooral wens te beslissen op basis van hoe ze mij overtuigen en welke twee nijntjes voor mij in het oog springen.

Hebben de andere mensen een voorkeur naar kleur toe? Zo kan ik daar misschien wat rekening mee houden...
Ik denk wel dat ik graag een blauwtje zou willen en dan waarschijnlijk nog ééntje van het madagascar nestje of dat isabelle (ook allemaal afhankelijk van het geslacht natuurlijk).

Ik zou toch graag nog eens langskomen om te beslissen als dat jullie niet stoort. Is volgende week zondag te laat of te vroeg? Past dat dan voor jullie? Kiezen aan de hand van een foto is een beetje raar hé :d ...
Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#88 Geplaatst 10 april 2010 - 21:37

Hihi,moeilijk hé :LOL:
Je bent altijd welkom en als je ze graag terugziet dan kom je toch gewoon even langs.
Maar als jullie dit te ver vinden,dan kun je bv komen kijken als de madagascars 6 weekjes oud zijn,dan zijn de blauwe er 4 weken en dan heb je eerste keus,maar dan moet je wel zeker komen kijken :d

Die andere mensen,ja,daar speelt het geslacht geen rol,maar ze willen wel een effen en een bonte madagascar van het zelfde geslacht.

En die voor het blauwe nestje heeft nog geen geslacht gekozen.

Maar jullie zijn altijd welkom.
mvg debby

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 10 april 2010 - 21:49

Oh, het gaat niet zozeer over de afstand hoor. Ik heb toch mijn chauffeur :d .
Krijg ik dan ook eerste keuze als ik nog zo lang wacht om langs te komen? O:)
Dat zou eigenlijk ideaal zijn, want dan zijn het al redelijke konijntjes. Volgende week zullen we nog niet zoveel kunnen zien van de blauwtjes aangezien ze nog zo klein zijn.

Je mag op mij rekenen dat ik zeker zal langskomen om mijn keuze te maken.

Wanneer zouden we dan afspreken? :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_Dirk&Debby_*
Guest_Dirk&Debby_*

#90 Geplaatst 10 april 2010 - 22:03

Het is het gemakkelijkste voor ons dat je komt als de konijntjes 5 weken oud zijn,dan zijn de blauwe er 3 weken.Dus dan moet het in het weekend van de 24 ste april zijn.Gaat dit lukken voor jullie?
mvg debby