Spring naar inhoud

- - - - -

euh???

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 27 maart 2009 - 17:05

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 27 maart 2009 - 17:11

kiki zei:

Troost je, het kan nog erger. Marley van 3 jaar "raped" niet alleen de anderen hier, vooral arm Juleke is z'n favoriet, maar ook z'n vrouwke: ik dus. Nu heeft hij wel een speciale verafgooding voor mij, lees: "Vettige Marley" maar dit vind ik toch echt niet leuk. Dat plassen ook niet maar allée...Ik durf hem niet meer mee naar boven te nemen want binnen de 2 minuten als ik in bed lig, is hij daar. Komt boven op mij staan "stoepelen", slaat kleine kreetjes uit en bijt in m'n gezicht, schouder waar hij ook mar kan. Ik duw hem weg, ff kalm en hup....daar gaat ie weer. En zo een hele nacht door als 't moet. :louche:
"Dominantie" zegt de DA maar kan verder geen verklaring geven, hij was zelfs een beetje geamuseerd..."Ik heb hem thans goed geknipt. HaHaHa!" Ik kan er niet zo mee lachen
Ik denk dat ondanks de castratie de hormonen (in mindere mate) toch nog blijven doorwerken.
Mijne Bébé doet dit ook zelfs nu hij gecastreerd is voor de castratie deed hij dat wel 6 keer of meer per nacht als ik in bed lag, nu doet hij het hoogstens nog 2 keer. Ik duw hem dan weg en meestal stopt hij dan en gaat hij rustig liggen. En mijn DA zij dus ook dat hij een hele dominante kat is.