Spring naar inhoud

- - - - -

Litter Robot (HELP!!)

• Log in om te reageren
115 reacties op dit onderwerp
Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#31 Geplaatst 16 juli 2009 - 06:25

Ik denk dat zo een LR te klein gaat zijn voor een ragdoll

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 07 augustus 2009 - 12:38

Ik heb op Kapaza gezien dat ze een Litter Robot verkopen voor €279,90

Litter robot aangeboden > Katten - Benodigdheden > Dieren en toebehoren > kapaza.be

Zou dit ok zijn?

en welk is aan te raden: de zwarte of de witte?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#33 Geplaatst 07 augustus 2009 - 12:46

M&M zei:

Ik heb op Kapaza gezien dat ze een Litter Robot verkopen voor €279,90

Litter robot aangeboden > Katten - Benodigdheden > Dieren en toebehoren > kapaza.be

Zou dit ok zijn?

en welk is aan te raden: de zwarte of de witte?

Dat is wel een pak goedkoper zeg. Als ik kijk op hun webshop staat er dat de LR 329€ kost -> KLIK
Wit of zwart maakt niet uit, ik zou degene kiezen die je het mooist vind of het best in je interieur past.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#34 Geplaatst 07 augustus 2009 - 13:04

Hebben nog gene maar willen er wel ene aanschaffen in de toekomst.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 07 augustus 2009 - 13:32

elixeryen zei:

Dat is wel een pak goedkoper zeg. Als ik kijk op hun webshop staat er dat de LR 329€ kost -> KLIK
Wit of zwart maakt niet uit, ik zou degene kiezen die je het mooist vind of het best in je interieur past.

Heb zonet email teruggekregen, verzendingskosten komen op €9,70.
En als er iets defect is gewoon terug opsturen.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 07 augustus 2009 - 20:51

Ik wil ook wel een LR! Is misschien nog makkelijk voor onze kleine Santos die weigert zijn poepoekes te begraven :) Heeft er niemand een filmpje van? Draait dat dan direct rond als ze eruit stappen?

Geplaatste afbeelding

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#37 Geplaatst 07 augustus 2009 - 21:19

Wij hebben nog een Litter Robot II staan die verkocht mag worden. Wij hebben denk ik een beetje op teveel advertenties geboden op ebay :ha
Wij hadden op een aantal advertenties geboden maar niet gedacht dat wij ze allemaal zouden "winnen". En geef toe, 5 Litter Robot's zetten is misschien toch overdreven, niet? :p

Het is een zwarte en hij is nog ingepakt in de doos, nooit open geweest. Prijs € 255

Akke

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 07 augustus 2009 - 21:27

Pfff.. Mijn vriend vindt dat we de laatste tijd genoeg geld hebben uitgegeven :( Ik zal hem eens twee weken lang drie keer per dag de bak laten uitkuisen :p Ik zal hem even bedenktijd geven ;)

Geplaatste afbeelding

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#39 Geplaatst 07 augustus 2009 - 21:27

Bibie zei:

Ik wil ook wel een LR! Is misschien nog makkelijk voor onze kleine Santos die weigert zijn poepoekes te begraven :) Heeft er niemand een filmpje van? Draait dat dan direct rond als ze eruit stappen?

Het begint pas een 7-tal minuten later, nadat de kat eruit stapt, te draaien. Als de kat tijdens het draaien er opnieuw zou willen ingaan stopt hij gewoon en gaat weer verder als de kat er weer uit gaat.
Akke

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 07 augustus 2009 - 23:39

akke zei:

Wij hebben nog een Litter Robot II staan die verkocht mag worden. Wij hebben denk ik een beetje op teveel advertenties geboden op ebay :ha
Wij hadden op een aantal advertenties geboden maar niet gedacht dat wij ze allemaal zouden "winnen". En geef toe, 5 Litter Robot's zetten is misschien toch overdreven, niet? :p

Het is een zwarte en hij is nog ingepakt in de doos, nooit open geweest. Prijs € 255

Krijgen we Pixel er dan bij? :love:
En hoe zit het dan met de garantie? (ik ben wel geïnteresseerd).
En kan ik dan nog de Cat's Best Oko Plus gebruiken?
Kan je de afmetingen doorgeven (moet hier nog in de keuken passen tussen de kast en de tafel)?
Sorry dat ik zoveel wil weten ;)

Bewerkt door Joloka, 08 augustus 2009 - 00:02.

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#41 Geplaatst 08 augustus 2009 - 00:34

akke zei:

:ha :ha
Hebben jullie momenteel 4 LR's staan?
Valt het eigenlijk goed mee om dat uit te wassen?

@ Joloka: Ik denk niet dat je in de LR Cat's Best kan gebruiken. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de korrel te groot was.

Geplaatste afbeelding

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#42 Geplaatst 08 augustus 2009 - 13:06

Joloka zei:

Krijgen we Pixel er dan bij? :love:
En hoe zit het dan met de garantie? (ik ben wel geïnteresseerd).
En kan ik dan nog de Cat's Best Oko Plus gebruiken?
Kan je de afmetingen doorgeven (moet hier nog in de keuken passen tussen de kast en de tafel)?
Sorry dat ik zoveel wil weten ;)

Het werd aangekocht via ebay en en ik veronderstel dat je voor garantie wel terug bij hem terecht kan. Al heb ik daar zelf nooit achter geïnformeerd eigenlijk...

Cat's Best Oko Plus: geen idee, hebben wij (nog) nooit getest want wij hebben dat kattenzand niet in huis...

Afmetingen en nog andere vragen kan je hier terug vinden : Automatic self-cleaning cat litter box: Litter-Robot - FAQs

Akke

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#43 Geplaatst 08 augustus 2009 - 13:08

elixeryen zei:

:ha :ha
Hebben jullie momenteel 4 LR's staan?
Valt het eigenlijk goed mee om dat uit te wassen?

@ Joloka: Ik denk niet dat je in de LR Cat's Best kan gebruiken. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de korrel te groot was.

We hebben er momenteel 2 staan en er staan er hier dus nog 3 nog ingepakt in de doos. Van die 3 willen we er nog 2 houden maar we hebben nog gewone kattenbakken staan ook omdat Pixel nog niet voor de LR te vinden is.
Zodra Pixel bijgedraaid is willen we enkel nog de LR laten staan, en met 4 denk ik wel dat we meer dan genoeg hebben voor 11 katten.
Akke

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 08 augustus 2009 - 13:59

Als Joloka hem niet moet hebben zijn wij eventueel ook wel geïnteresseerd ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#45 Geplaatst 08 augustus 2009 - 14:23

Ik heb hem te koop gezet bij vraag/aanbod: http://www.kattensit...wart-nieuw.html

Voor vragen ivm de verkoop ervan kan je best daar reageren.
Akke