Spring naar inhoud

- - - - -

Litter Robot (HELP!!)

• Log in om te reageren
115 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#76 Geplaatst 14 december 2009 - 15:42

het aan uit knopje zit niet ver van de ingang van de adapter, een zwart rechthoekig knopje aan de zijkant van de basis, dat je zo van 1 naar andere kant kan 'kantelen' of hoe moet ik het noemen. het pootje voor gevoeligheid zit normaal helemaal vooraan, dus het voorste steunpunt van de basis. als je daaraan draait, zet je het gevoelig of minder gevoelig, dus vb voor een zwaardere kat moet hij veel minder gevoelig staan. ikzelf heb wel problemen met die gevoeligheid, hij blijft te gevoelig staan, zodat ik eriets moet ondersteken, omdat hij anders gewoon uit zijn eigen naar voor kantelt, en dus in error slaat.ongemakkelijk, maarja...
Geplaatste afbeelding

BelgianEvo
BelgianEvo
  • 3 berichten

#77 Geplaatst 16 december 2009 - 11:07

één van onze katten heeft de gewoonte van al het kattenzand om te gooien terwijl ze in de bak zit.

We hebben dus nu een bak met zo'n deurtje, en ze slaat er nog in om kattenzand door het kleine gleufje te krijgen met al dat spitten in de bak .....

Aangezien de litter robot geen deurtje heeft, ben ik bang dat ze daar ook in gaat graven en alles eruit gaat gooien langs de voorkant .....

Mac Patrick
Mac Patrick
  • 42 berichten
  • 3 katten

#78 Geplaatst 16 december 2009 - 20:12

Litter robot II extended is nu ook in België te koop voor 329euro (afhalen)
heb er eentje besteld en kan hem vanaf zaterdag afhalen

heb ondertussen ook een "Le Bistro" toegestuurd gekregen, een automatische voederbak voor honden en katten.  Instelbaar tot 3 keer per dag een vooraf bepaalde hoeveelheid eten geven.  reservoir tot 4,5kg. Valt wel tamelijk groot uit.

Ik koop deze 2 toepassingen vooral als we op verlof gaan de oppassende buren niet teveel te belasten. Anders moeten ze 2 keer langskomen per dag want eten klaar zetten voor heel de dag.... na 10 minuten is alles opgegeten :LOL: en de kattenbak uitscheppen is ook niet mijn favoriete bezigheid :misselijk: dus wil ik er ook mijn buren maar tot een minimum mee belasten. 8)

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#79 Geplaatst 17 december 2009 - 15:00

Mac Patrick zei:

Litter robot II extended is nu ook in België te koop voor 329euro (afhalen)
heb er eentje besteld en kan hem vanaf zaterdag afhalen

Waar kan je hem kopen?

Mac Patrick
Mac Patrick
  • 42 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 17 december 2009 - 22:09

Tirza zei:

Waar kan je hem kopen?

KOOIENSHOP BELGIE
ZONHOVERWEG 33
3600 GENK

best even bellen of er nog zijn.

Bewerkt door Pixel, 18 december 2009 - 21:46.

Mac Patrick
Mac Patrick
  • 42 berichten
  • 3 katten

#81 Geplaatst 02 januari 2010 - 22:39

hebben de Litter Robot extended nu 2 weken in huis en zou hem niet meer willen missen.  Dit is écht een niet te missen poezenhuisraad (als je er het geld voor over hebt natuurlijk)

voordeel van de extended is dat er langs achter een 'koepeltje staat waar heel wat licht naar binnen komt.

Ik was nog bezig hem in te stellen toen onze Eden hem reeds wou testen, groot succes...

kerchak
kerchak
  • 7 berichten

#82 Geplaatst 05 juli 2010 - 13:00

Ook ik heb de Litter Robot en ben zeer enthousiast.
Wel is de eerste na 2 maanden kapot gegaan..waarschijnlijk doordat 1 van mijn 3 katten over de rand plaste ,doordat hij niet goed ging staan maarmet kop naar binnen ipv naar buiten kijkend.
Dit vind de litter robot niet fijn.
binnen 1 week had ik een nieuwe en ik merkte in die week ook dat ik eigenlijk geen dag meer zonder de litter robot wil.

Nu met tape bij de ingang een verhoging gemaakt, dit was de oplossing voor katten die niet draaien(ergens gelezen)..ik ben erg benieuwd of hij nu wel zal gaan draaien.

Over mensen die twijfelen: ik heb 3 katten en nu 1 litter robot.. t is duur maar je hebt er zooooveel plezier en gemak van plus je hebt veel minder grit nodig en ipv 3 of 4 bakken nu 1..
Echt DE aankoop voor kattenliefhebbers!

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#83 Geplaatst 05 juli 2010 - 14:14

kerchak zei:

Nu met tape bij de ingang een verhoging gemaakt, dit was de oplossing voor katten die niet draaien(ergens gelezen)..ik ben erg benieuwd of hij nu wel zal gaan draaien.

!

hoe bedoel je,m et tape een verhoging gemaakt? heb je daar een foto van? ik heb er hier ook die niet draaien. voorlopig hangt dat plastiekje nog over de knopjes, maar dat is bijna volledig kapot (Mollie krabt altijd buiten de bak, dus krabt ze dat plastiekje kapot...) en zal dus in de toekomst weinig tot geen bescherming meer geven!
Geplaatste afbeelding

Mac Patrick
Mac Patrick
  • 42 berichten
  • 3 katten

#84 Geplaatst 05 juli 2010 - 17:23

kerchak zei:

Ook ik heb de Litter Robot en ben zeer enthousiast.
Wel is de eerste na 2 maanden kapot gegaan..waarschijnlijk doordat 1 van mijn 3 katten over de rand plaste ,doordat hij niet goed ging staan maarmet kop naar binnen ipv naar buiten kijkend.
Dit vind de litter robot niet fijn.
binnen 1 week had ik een nieuwe en ik merkte in die week ook dat ik eigenlijk geen dag meer zonder de litter robot wil.

Over mensen die twijfelen: ik heb 3 katten en nu 1 litter robot.. t is duur maar je hebt er zooooveel plezier en gemak van plus je hebt veel minder grit nodig en ipv 3 of 4 bakken nu 1..
Echt DE aankoop voor kattenliefhebbers!
is wel grappig, onze Britse kortkaar gaat op de litter robot en hij draait afhankelijk van de 'boodschap', kleine met hoofd naar binnen en grote met hoofd naar buiten.

Femmeke
Femmeke
  • 1 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 12 december 2010 - 18:26

Op welke site kan je die litter robot bestellen?
grtjs Femke :)

Heidiken
Heidiken
  • 1.169 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 12 december 2010 - 19:15

Femmeke zei:

Op welke site kan je die litter robot bestellen?
grtjs Femke :)

ANIMAL STARS

Veel plezier ermee :)
" Le plus grand désir de l'homme est le désir d'être désiré" (J.P.Sartre)

Mac Patrick
Mac Patrick
  • 42 berichten
  • 3 katten

#87 Geplaatst 12 december 2010 - 19:49

Heidiken zei:

ANIMAL STARS

Veel plezier ermee :)

inderdaad, hier komt ook de mijne vandaan en ze hebben een heel goede service.

groetjes
Mac Patrick

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 14 december 2010 - 15:50

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Beau
Beau
  • 645 berichten

#89 Geplaatst 23 december 2010 - 21:49

oeh ik wil ook nog altijd een litterrobot (of 2)...

is er trouwens ook al een automatisch voerbak voor meerdere dagen? Ik weet wel dat je ze voor 3 dagen hebt, maar voor 5 dagen dan?

Mac Patrick
Mac Patrick
  • 42 berichten
  • 3 katten

#90 Geplaatst 23 december 2010 - 21:58

Beau zei:

oeh ik wil ook nog altijd een litterrobot (of 2)...

is er trouwens ook al een automatisch voerbak voor meerdere dagen? Ik weet wel dat je ze voor 3 dagen hebt, maar voor 5 dagen dan?

die van mij kan 4 kilo eten in en stopt dus als deze helemaal leeg is.  is in te stellen van één tot 3 maaltijden per dag en dan nog eens kan je zelfs de hoeveelheid eten bepalen.  (Le Bistro) Heb deze reeds een jaar en ben er heel tevreden over.