Spring naar inhoud

- - - - -

Litter Robot (HELP!!)

• Log in om te reageren
115 reacties op dit onderwerp
NiQi
NiQi
  • 351 berichten

#91 Geplaatst 10 januari 2011 - 10:04

Heidiken zei:

ANIMAL STARS

Veel plezier ermee :)
'k heb er daar gisteren ook eentje gekocht (na minstens een jaar twijfelen). Hij staat nu 'uit' (katten moeten er nog aan wennen) maar vanmorgen werden er met de manuele cyclus toch 3 klonters uitgehaald!
Groetjes Nikki en poezels Tache, Robbedoes, Tommeke en KD

Guest_Mac Patrick_*
Guest_Mac Patrick_*

#92 Geplaatst 10 januari 2011 - 18:53

NiQi zei:

'k heb er daar gisteren ook eentje gekocht (na minstens een jaar twijfelen). Hij staat nu 'uit' (katten moeten er nog aan wennen) maar vanmorgen werden er met de manuele cyclus toch 3 klonters uitgehaald!
Fijn dit te lezen NiQi, eens jij en de poezies het gewoon zijn wil je deze nooit meer missen. :d

NiQi
NiQi
  • 351 berichten

#93 Geplaatst 11 januari 2011 - 11:54

Mac Patrick zei:

Fijn dit te lezen NiQi, eens jij en de poezies het gewoon zijn wil je deze nooit meer missen. :d
Ik moet alleen nog iets vinden om die draad te beschermen, 1 van mijn katten bijt zo'n dunne draadjes graag door (gsm-opladers zijn hier dus ook niet veilig) ... :evil: Iemand een suggestie?

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#94 Geplaatst 11 januari 2011 - 12:19

De kabel in een dunne plastieke buis stoppen?  Ge kunt zoiets wel vinden in de Gamma ofzo...
Akke

NiQi
NiQi
  • 351 berichten

#95 Geplaatst 11 januari 2011 - 12:22

akke zei:

De kabel in een dunne plastieke buis stoppen?  Ge kunt zoiets wel vinden in de Gamma ofzo...
Da's inderdaad een idee, 'k ga daar eens voor zien, merci! ;)

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#96 Geplaatst 11 januari 2011 - 12:31

NiQi zei:

Da's inderdaad een idee, 'k ga daar eens voor zien, merci! ;)

Denk er wel aan dat de opening v/d buis groot genoeg moet zijn om ook die aansluit-connector erdoor te krijgen. Anders moet je de kabel over doen en terug aaneen zetten om het door de buis te krijgen :p
Akke

NiQi
NiQi
  • 351 berichten

#97 Geplaatst 11 januari 2011 - 12:54

akke zei:

Denk er wel aan dat de opening v/d buis groot genoeg moet zijn om ook die aansluit-connector erdoor te krijgen. Anders moet je de kabel over doen en terug aaneen zetten om het door de buis te krijgen :p
't is maar een klein, recht connectorke dus dat zal wel lukken en anders (gezien ik niks van electriciteit ken) zaag ik die buis overlangs door, prop die draad daardoor en plak die buis weer toe. :p

Guest_Oma_*
Guest_Oma_*

#98 Geplaatst 17 januari 2011 - 23:22

Waar kan je hem kopen want die genoemde link Animal star doet het bij mij niet :catnoknow

weet iemand waar je ze betaalbaar kan kopen?

groetjes an

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#99 Geplaatst 17 januari 2011 - 23:40

*je hebt pb met linkje :LOL:
ik wist niet meer of een link mocht vandaar de pb

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#100 Geplaatst 16 augustus 2011 - 21:22

Heb enkele probleempjes met mijn litter robot, mss dat jullie mij kunnen helpen.
1) Wanneer hij draait, draait hij zo in stukjes (zo snokjes)
2) de klep sluit niet wanneer hij in gewone stilstand staat
3) soms kom ik eens kijken en dan ligt al het zand in de schuif onderaan en een stuk ernaast op de grond, zo gelijk dat hij doorgeschoten is, weet nie hoe het anders uit te leggen.

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, zo niet denk ik dat ik genoodzaakt zal zijn een nieuwe te kopen.

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#101 Geplaatst 16 augustus 2011 - 21:46

ik kan je niet helpen, maar dat het zand op de grond en in de bak ligt is logisch als je zegt dat de klep niet sluit.

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#102 Geplaatst 16 augustus 2011 - 21:49

scully zei:

ik kan je niet helpen, maar dat het zand op de grond en in de bak ligt is logisch als je zegt dat de klep niet sluit.

Maar het is de inhoud van de volledige bak, en de klep sluit wel tijdens het draaien maar als hij gewoon stilstaat en klaar is klapt ie niet terug dicht.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#103 Geplaatst 17 augustus 2011 - 08:47

Niemand? Ik heb ook eens op de site van catch-shop gekeken maar ik zie de litter robot daar niet staan.
Hoelang heb je er eigenlijk garantie op?

Guest_Mac Patrick_*
Guest_Mac Patrick_*

#104 Geplaatst 17 augustus 2011 - 10:07

M&M zei:

Heb enkele probleempjes met mijn litter robot, mss dat jullie mij kunnen helpen.
1) Wanneer hij draait, draait hij zo in stukjes (zo snokjes)
2) de klep sluit niet wanneer hij in gewone stilstand staat
3) soms kom ik eens kijken en dan ligt al het zand in de schuif onderaan en een stuk ernaast op de grond, zo gelijk dat hij doorgeschoten is, weet nie hoe het anders uit te leggen.

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, zo niet denk ik dat ik genoodzaakt zal zijn een nieuwe te kopen.

Ik veronderstel dat je de werking goed kent van de litter robot.  Dat hij in stukje draait is niet normaal, dit had ik vorige wek ook  en dit was een probleem met de aansluiting van het kleine stekkertje aan de bak.  wat ik wel raar vindt is dat hij al je korrels in de lade doet, dit kan normaal alleen maar als je op de toets "empty" drukt, hierdoor draait hij in tegenovergestelde richting om zo de korrels uit de bol te doen.  het feit dat de klep blijft hangen is dat er mogelijk vuil tussen zit zodat deze niet goed werkt.

Ik zou voorstellen, maak je bak helemaal leeg en reinig hem eens grondig, vooral de bol dan ook goed tussen de klep, ik doe dit maandelijks buiten met de tuinslang, een schuurborstel met zacht haar, schuursponsje en water en ontsmettende zeep.  Het onderstel doe ik enkel met een vochtige doek daar je moet opletten dat er geen water tussen het bedieningspaneeltje komt (dit gaat hierdoor stuk)

droog de bol goed uit, ook achter de rooster.  zet alles terug in elkaar (zonder korrels) en test de bak enkele keren.  als er een probleem is neem je contact op met de winkel.  Komt deze van Animal Stars
BEVERLO DORP 16
3581 BEVERLO

PETS LIFESTYLE NR 1 SHOP

dan ben ik er zeker van dat ze je goed zullen verder helpen, ik heb er heel goede ervaring mee, goede service en vriendelijke mensen.

Laat alvast nog iets weten.

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#105 Geplaatst 17 augustus 2011 - 11:32

Ik heb uit goede bron vernomen dat de catch-shop stopt met de aankopen van de litter robots en dat die persoon uit Duitsland het overneemt voor dit deel van Europa. Misschien hen is mailen?