Spring naar inhoud

- - - - -

Elmo :) kijk eens hoe groot ik al ben!

• Log in om te reageren
448 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#346 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:14

sneeuwwitje zei:

Oh Orijen, ik heb dat zelf eens geproefd en ik snap dat Syrah die brokjes zorgvuldig uit haar potteke viste!! VIES!!
Hopelijk is het allemaal niet zo erg met Elmooke!!

hihi :) mijn schoonzus heeft ooit zo eens hondeneten geproefd, en die vond dat helemaal niet zo slecht :ha
ik hoop het ook dat mijn schattebol snel beter is :(
meneertje ligt nu mooi te slapen, en aan het dromen :)
hij is in zijn slaap aan het eten, en met zijn staart aan het zwiepen hihi :)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#347 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:18

ja ik heb niet de gewoonte maar ik was de ingrediƫnten aan het lezen en toen dacht ik amai, zou dat naar al die kruiden proeven?
en ja hoor! :ha
Kheb er eens aan gelikt zo... :x bweikes! Da smaakt meer naar anijs enzo

Bewerkt door sneeuwwitje, 11 mei 2010 - 21:18.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#348 Geplaatst 11 mei 2010 - 21:21

sneeuwwitje zei:

ja ik heb niet de gewoonte maar ik was de ingrediƫnten aan het lezen en toen dacht ik amai, zou dat naar al die kruiden proeven?
en ja hoor! :ha
Kheb er eens aan gelikt zo... :x bweikes! Da smaakt meer naar anijs enzo

iieeeww anijs :misselijk:
ik heb hier nog een proef zakje staan van porta 21 holistic met de smaak "fish and oatmeal", misschien (moest het uiteindelijk nodig blijken) dat ik dat eens ga proberen.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#349 Geplaatst 12 mei 2010 - 11:27

deze morgen kwam er terug groene pus uit elmo's oogjes. Dus de niesziekte is weer opgeflakkerd. Ik heb dan maar naar de dierenarts gebeld. Ik ben dan direct naar daar kunnen gaan, gelukkig moest elmo niet mee, en nu moet hij dus terug antibiotica nemen. Door het probleem met zijn dikke darm, ( en we nu dus niet kunnen achterhalen of het een overgevoeligheid was door de antibiotica) ben ik nu maar langzaam aan het overschakelen van RC naar porta 21 de carnibest ga ik gewoon blijven geven. Man man, wat ik zit ik toch in met mijn ventje :( .

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#350 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:36

Pff, het zit echt niet mee met je nieuwe Ragdolletje :( Heeft hij nog steeds bloed bij de ontlasting?
Veel sterkte! :geluk:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#351 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:39

giroldi zei:

Pff, het zit echt niet mee met je nieuwe Ragdolletje :( Heeft hij nog steeds bloed bij de ontlasting?
Veel sterkte! :geluk:

nee het zit hem echt niet mee.
Deze morgen heb ik nog een beetje bloed gezien, maar daarjuist was hij op de kattenbak geweest, en toen was er geen bloed te bespeuren.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#352 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:42

Nu vrijdag gaan we met hem naar de dierenarts van de kweker (mady van calaquendi dolls) waar hij vandaan komt, op aanraden van Mady.
Mady is er namelijk ook niet zo gerust op, en een tweede opinie kan nooit geen kwaad. Voor hetzelfde geld ziet deze dierenarts iets wat mijn dierenarts over het hoofd heeft gezien.
iedereen duimen dat Elmotje snel beter is!!!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#353 Geplaatst 12 mei 2010 - 22:45

PPff... niet leuk! hopelijk is al de miserie vlug over en kan je gewoon genieten!
Ik duim!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#354 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:32

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#355 Geplaatst 13 mei 2010 - 19:49

deze morgen waren Elmo's oogjes nog een beetje prutterig. Maar het leek mij al veel beter dan gisteren. Gisteren had hij om het kwartier terug prutjes in zijn ogen. Vandaag lijkt het erop dat de nieuwe antibiotica begint te werken, hij heeft zo goed als geen prut in zijn oogjes meer :)

Gisterenavond was hij op de kattenbak geweest voor een hele grote boodschap, en gelukkig was er geen bloed te bespeuren :) vandaag ook nog geen bloed gezien, maar we wachten nog met juichen tot hij een paar keer een boodschapje heeft gedaan zonder bloed :)

Langzaam aan ben ik nu ook aan het overschakelen van RC kitten naar porta 21 en hij lijkt het toch niet heel erg te vinden, die nieuwe interessante brokjes :)

Vandaag heeft hij wel iets meer geslapen dan anders, maar als hij wakker was heeft goed gespeeld :) Nu kan het iets meer slapen misschien wel wat zijn door de antibiotica :)
Morgen gaan we een bezoekje brengen bij een dierenarts in Kalmthout ( de dierenarts van de kweker) om eens te horen wat hij denkt :)
laten we hopen dat Elmo op de goede weg is :)

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#356 Geplaatst 13 mei 2010 - 19:53

:geluk: :geluk: :geluk: !!!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#357 Geplaatst 13 mei 2010 - 20:01

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#358 Geplaatst 14 mei 2010 - 15:46

Super! Ik duim voor je dat het beter zal blijven gaan :d

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#359 Geplaatst 14 mei 2010 - 21:59

vandaag zijn we dus bij de dierenarts van Mady (calaquendi dolls) geweest in Kalmthout, deze dierenarts vertelde ons dat Elmo dus best wel nog wat last heeft van zijn niesziekte, en dat hij dus een 3tal weken antibiotica gaat moeten nemen. Hopelijk is hij er dan helemaal vanaf :)
Ook het bloed in de stoelgang en het hijgen (deed hij soms na het spelen) zouden bijwerkingen zijn van de niesziekte + antibiotica.
Overschakelen van voeding is dus niet nodig :)
Nu moeten we dus wel een weekje druppels in Elmo's oogjes doen, tegen de prut en de roodheid :)
Ik ben dus heel erg gerustgesteld. De dierenarts waar wij bij gingen gaan we dus maar niet meer gaan, zij heeft mij veel te hard in paniek doen slaan voor niets.
Hopelijk is Elmo binnen drie weken weer helemaal genezen :)

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#360 Geplaatst 14 mei 2010 - 23:14

Ja de dierenarsten kunnen er wat van, de mensen de stuipen op het lijf jagen.
Toen Minouke ongeveer 1 jaar oud was vertelde mij een dierenarts dat Minou niet lang meer zou leven, ze had alles gezwollen in haar buikje, zonder verder onderzoek wist deze dierenarts dat ze vol zat met kanker. Ik naar een andere da en die vertelde dat Minouke iets aan haar immuunsysteem mankeerde en schreef pillen voor die ze haar leven lang om de andere dag heeft moeten nemen, Minouke is 21 jaar oud geworden met "kanker" in haar buikje.
Maar goed dat jullie naar een andere da zijn gegaan, Elmo zal nu wel rap beter worden Sarah.