Spring naar inhoud

- - - - -

Elmo :) kijk eens hoe groot ik al ben!

• Log in om te reageren
448 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 24 maart 2010 - 20:43

:hug: en geduld wordt beloond
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

poesie
poesie
  • 2.119 berichten
  • 6 katten

#62 Geplaatst 25 maart 2010 - 08:53

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 25 maart 2010 - 08:54

Oooooh, zou je ze niet allebei willen nemen :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#64 Geplaatst 25 maart 2010 - 08:56

Wat een snoetje!
Ik vind die met dat maskertje toch altijd het mooiste patroontje bij ragdolls in de traditionele kleuren :)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#65 Geplaatst 25 maart 2010 - 14:23

@ mieke'tje: goh moest dat kunnen é :) starten met eentje :) en later kunnen we nog zien of er eventueel plaats is voor een tweede :)

@ vosse: ja ik ben het volledig met je eens :) het zusje waarmee hij op de foto staat ben ik zelf helemaal niet zo zot van (op vlak van kleuren é) :) ik vind ons elmotje het mooiste poezeltje van heel het nestje :)

calaquendi
calaquendi
  • 746 berichten
  • 8 katten

#66 Geplaatst 25 maart 2010 - 16:44

Ik hoop dat je het niet erg vind, dat ik eventjes een klein detail verbeter.

Op de vierde foto, daar staat Elmo's blue point bicolor zusje mee op.

Op de 2de en 3de foto staat Elmo tesamen met een van Nissa's seal point mitted dochters.  Je ziet wel dat ze een kopje kleiner is, maar dat is omdat ze op enkele dagen na een maand jonger is. :)
Als het op eten aankomt moet ons seal point mitted meisje niet onder doen voor de grotere kittens. Ze is tesamen met haar broer en zus heel hevig verzot op carnibest.

Iedereen heeft zo wel zijn/haar eigen voorkeur voor een bepaalde kleur hebben.  Dat is maar goed ook, anders zou iedereen hetzelfde kleurtje willen en zou de wereld er een pak saaier uitzien.

Hier vliegen de weken zo voorbij.  Voor ons lijkt het altijd alsof ze heel erg snel groeien en snel mogen verhuizen.  Enne, de verhuis is ondertussen bijna een weekje dichterbij gekomen als er tenminste niets onvoorzien tussen komt.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#67 Geplaatst 25 maart 2010 - 16:56

calaquendi zei:

Ik hoop dat je het niet erg vind, dat ik eventjes een klein detail verbeter.

Op de vierde foto, daar staat Elmo's blue point bicolor zusje mee op.

Op de 2de en 3de foto staat Elmo tesamen met een van Nissa's seal point mitted dochters. Je ziet wel dat ze een kopje kleiner is, maar dat is omdat ze op enkele dagen na een maand jonger is. :)
Als het op eten aankomt moet ons seal point mitted meisje niet onder doen voor de grotere kittens. Ze is tesamen met haar broer en zus heel hevig verzot op carnibest.

Iedereen heeft zo wel zijn/haar eigen voorkeur voor een bepaalde kleur hebben. Dat is maar goed ook, anders zou iedereen hetzelfde kleurtje willen en zou de wereld er een pak saaier uitzien.

Hier vliegen de weken zo voorbij. Voor ons lijkt het altijd alsof ze heel erg snel groeien en snel mogen verhuizen. Enne, de verhuis is ondertussen bijna een weekje dichterbij gekomen als er tenminste niets onvoorzien tussen komt.

ohh oei sorry Mady, dan heb ik dat verkeerd gezien op de foto's :) dankje voor het verbeteren :) ja inderdaad er is bijna een weekje voorbij :) Er kan natuurlijk zoals je zegt altijd nog iets tussen komen, maar hopelijk niet é :) goed dat ze allemaal al zoveel eten :) en ja inderdaad smaken verschillen natuurlijk é :) anders zou iedereen hetzelfde katje willen :)

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 25 maart 2010 - 20:50

Elmo is echt een superschattig katertje hoor :d Nu is het nog maar drie weken en een beetje!

Guest_Brittdc_*
Guest_Brittdc_*

#69 Geplaatst 25 maart 2010 - 20:59

:heart: :heart: :heart: super mooi :heart:

Guest_RosyCroix_*
Guest_RosyCroix_*

#70 Geplaatst 25 maart 2010 - 21:25

:heart: :heart: :heart: wat een schatje!!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#71 Geplaatst 25 maart 2010 - 22:08

Zo schattig :loveshower: , die tweede foto is zo mooi omdat het ene kitten het andere vastpakt. :love: :love2: :love:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#72 Geplaatst 25 maart 2010 - 22:16

Ow wat een mooie foto zeg, dat word echt aftellen hee..
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#73 Geplaatst 29 maart 2010 - 10:34

er is al een weekje voorbij :LOL: nog 3 weekjes te gaan :LOL:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#74 Geplaatst 29 maart 2010 - 21:13

Nu woensdag morgen, gaat elmo zijn juweeltjes inleveren bij de dierenarts :) ben een klein beetje zenuwachtig, maar is nergens voor nodig é :) normaal weet ik ook snel meer wanneer zijn tweede vaccinatie kan gezet worden :) en als dat gebeurd is, dan zal het helemaal niet lang meer duren eer hij mag verhuizen :LOL: Super leuk vooruitzicht :LOL:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 29 maart 2010 - 21:17

:love: Elmo!

Geplaatste afbeelding