Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

wie komt er op 16 mei mee naar Planckendael

• Log in om te reageren
391 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#196 Geplaatst 07 mei 2010 - 09:39

Joloka zei:

Is er niemand met wie je mee kan rijden? En dan word je daar door ons in de watten gelegd :oops:
Daar geraken kan ik event altijd (de trein hé), maar dat zit nog steed binnen mijn 7 weken "verplichte" rust en zo weinig mogelijk bewegen.
2e probleem is dat mijn man moet werken en mijn oudste dochter een cocert in de "Efteling" heeft en dus ook gans de dag weg is.
3e: er moet iemand babysitten op Ibse, die kan geen ganse dag alleen blijven
4e mijn heup is ook nog niet in orde, dus ver stappen gaat ook niet
5e: van die watten ben ik wel zeker :oops: :hug:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#197 Geplaatst 07 mei 2010 - 11:06

Kathleen zei:

Daar geraken kan ik event altijd (de trein hé), maar dat zit nog steed binnen mijn 7 weken "verplichte" rust en zo weinig mogelijk bewegen.
2e probleem is dat mijn man moet werken en mijn oudste dochter een cocert in de "Efteling" heeft en dus ook gans de dag weg is.
3e: er moet iemand babysitten op Ibse, die kan geen ganse dag alleen blijven
4e mijn heup is ook nog niet in orde, dus ver stappen gaat ook niet
5e: van die watten ben ik wel zeker :oops: :hug:

Je kon met mij meerijden he, Ibse steken we in ons grote handtas en misschien kunnen we daar een rolstoel huren voor jouw en ik zal je duwen, dan kan je toch wel wat rusten?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#198 Geplaatst 07 mei 2010 - 11:07

Karolientje zei:

Sorry mensen, maar ik moet toch alsnog afzeggen voor het uitstapje naar Planckendael. Op 16 mei wordt de zus van mijn oma namelijk 80 jaar, en we hebben met de "jongere generatie" van de familie het idee gekregen om een verrassingsfeest te organiseren en zoveel mogelijk mensen van de familie daarvoor samen te krijgen. De reden waarom ik dit nu pas zeg, is omdat het idee nog maar pas is ontstaan en we eerst moesten weten of we nog een zaaltje konden huren op zo'n korte termijn. Dat is gelukt, en dus hopen we nu zoveel mogelijk mensen last minute samen te krijgen op die zondag. Ik zal er dus jammer genoeg niet kunnen bij zijn, maar familie gaat nu eenmaal voor. En er zullen nog wel uitstapjes komen, dus volgende keer beter. :)

Spijtig... maar ik begrijp je wel, veel plezier, lijkt mij echt wel leuk! :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#199 Geplaatst 07 mei 2010 - 11:12

Solotje zei:

Je kon met mij meerijden he, Ibse steken we in ons grote handtas en misschien kunnen we daar een rolstoel huren voor jouw en ik zal je duwen, dan kan je toch wel wat rusten?

Of even een rolstoel van de mutualiteit lenen? Nog juist Ibse :oops:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#200 Geplaatst 07 mei 2010 - 13:22

Wij gaan waarschijnlijk ook niet mee kunnen, ik probeer er alles aan te doen om ofwel van mijn zaterdag vanaf te geraken, de 15e mei ofwel een dag verlof kan bekomen in de week erop, want anders ben ik enkel en alleen die zondag thuis en moet ik de week erop een hele week de late doen en tegenwoordig zitten we hier maar met 4-5 man meer vanaf 16u en is het kweet ni hoe druk.

Ik zie het gewoon niet zitten om maar 1 dag thuis te zijn en om die dag dan nog eens naar Planckendael te gaan, niet alleen qua onderhoud is dat onhaalbaar, maar ook qua recuperatie voor mijn schouders, nek en rug heb ik minstens 2 dagen nodig eigenlijk..

Hoe het er nu naar uitziet is er geen collega die me uit de nood kan helpen dus voorlopig moet ik zeggen dat het niet gaat gaan. Sorry dat ik het zo laat pas laat weten, maar wij krijgen ons uurrooster niet altijd een aantal weken op voorhand
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#201 Geplaatst 07 mei 2010 - 13:35

:8 Weer een afvaller.... spijtig Katrien maar is zeker te begrijpen, je mag altijd bij Kathleen op de rolstoel. :p

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#202 Geplaatst 07 mei 2010 - 13:44

Solotje zei:

:8 Weer een afvaller.... spijtig Katrien maar is zeker te begrijpen, je mag altijd bij Kathleen op de rolstoel. :p

Ze hebben ook wel bolderkarren :x

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#203 Geplaatst 07 mei 2010 - 14:55

:ha :ha :ha  bolderkarren

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#204 Geplaatst 07 mei 2010 - 14:55

*mikkeke* zei:

:ha :ha :ha  :thumb:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#205 Geplaatst 07 mei 2010 - 15:14

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

*mikkeke* zei:

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#206 Geplaatst 07 mei 2010 - 16:31

Toen ik vorige week in planckendeal was heb ik gezien dat ze daar rolstoelen hadden (met het logo op)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#207 Geplaatst 07 mei 2010 - 16:33

MZ_forever zei:

Toen ik vorige week in planckendeal was heb ik gezien dat ze daar rolstoelen hadden (met het logo op)

Ah voila se! :LOL:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#208 Geplaatst 07 mei 2010 - 17:13

Solotje zei:

Ah voila se! :LOL:
met geheim "Ibse"vak?
nee, serieus, dat gaat niet lukken :cry:
dat was trouwens ook een reden dat ik eerst op "Zoo v Antwerpen" had gestemd, dat is maar op 10 min van thuis en dat had voor een paar uurtjes wel gelukt
Dus jullie zullen nog eens een KS-uitstap moeten plannen :x :LOL:

Bewerkt door Kathleen, 07 mei 2010 - 17:13.

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#209 Geplaatst 07 mei 2010 - 17:20

lijst is aangepast
ja voor die wat met het weer zitten , als het gaat onweren en regenen ga ik ook niet gaan :)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#210 Geplaatst 07 mei 2010 - 17:37

clyde zei:

lijst is aangepast
ja voor die wat met het weer zitten , als het gaat onweren en regenen ga ik ook niet gaan :)

Ja juist Zoê!
Hier nog één die afhaakt bij regen en wind.
Heb echt geen goesting om gelijk een verzopen kip daar rond te baggeren en koud en nat te wezen.
Dus iedereen duimen dat we voor ene keer eens wat chance met 't weer mogen hebben!

Geplaatste afbeelding