dafne zei:
ik heb het laatst de kittenvoeding van AVEVE gekocht en daar deed ons Dio het toch ook heel goed op. En die was niet duur.
Uit de carrefour (GB) breng ik soms Purina mee. Die kost ongeveer 5,00€ voor 800gr.
Ik denk dat goedkope voeding niet per se slechter is. Ik denk dat het bij katten een beetje is zoals bij mensen nl. altijd hetzelfde eten is niet goed. Ik denk dat het belangrijk is om voldoende af te wisselen...
Een kat is geen mens. Een mens is omnivoor, een kat 100% carnivoor.
De meeste kattenvoerproducenten spelen er graag en veel op in, op het feit dat mensen katten vermenselijken.
Hier komt geen supermarktvoer binnen. Ten eerste omdat ik die handel niet wil steunen en ten tweede omdat ze veel te veel graan bevatten. Graan is een goedkoop vulproduct waar een kat niets mee kan.
Er zit misschien wel een kwaliteitsverschil tussen de soorten voer, maar dan ligt dat verschil bij de ingredienten zelf, en niet bij de JUISTE SOORT ingredienten, wat voor de kat het beste is.
Om op je vraag te antwoorden, mocht ik supermarktvoer kopen dan zou ik voor het premiummerk van de aldi en/of de lidl kiezen.