Spring naar inhoud

- - - - -

ziek kittentje

• Log in om te reageren
89 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 02 april 2010 - 09:45

Super dat het zo goed met haar gaat :cheer: :cheer: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#77 Geplaatst 02 april 2010 - 10:04

Ik lees je verhaal nu pas :evil: , wat een ellende maar het gaat de goeie kant op en als ik de laatste foto's zie ziet ze er toch beter uit :) dan het schriele pluisje van in het begin. Ik geloof dat de zaak waar je Buffy gekocht hebt zelfs dieren in de aanbieding verkoopt, zoals kleding in de solden :misselijk: . Dat zegt genoeg hé, zulke eigenaars hebben gewoonlijk wel hun connecties waardoor er ook nog andere aan verdienen anders zou het na zoveel klachten niet blijven duren, moesten ze recht in hun schoenen staan zouden ze ook de moeite niet doen om deze berichten te lezen !!!!!

Vééél succes nog en het komt stilaan wel allemaal goed geeft ze maar veel dikke knuffels :LOL: en XXXX !!!!!
Pascale en poezels !

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 02 april 2010 - 10:12

oh wat een schatje :heart: :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#79 Geplaatst 02 april 2010 - 11:17

:LOL: :heart: :heart: :heart: , het gaat helemaal goed komen met jullie kleine schat :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#80 Geplaatst 02 april 2010 - 11:36

:thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 02 april 2010 - 12:51

wat een schatje!!! :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_BUFFYKE_*
Guest_BUFFYKE_*

#82 Geplaatst 16 april 2010 - 08:22

hallokes
hier nog is een berichtje hoe het gaat met ons buffy.Na een bezoekje gisteren aan onze dierenarts ... want ze moest normaal haar tweede spuitje krijgen ... had hij haar onderzocht en ze doet het goed ze is t dubbel bijgekomen ze weegt nu 1.200kg alleen haar kakje was terug plat dus hebben we nieuwe voeding gekregen omdat het ander eten te zwaar was om te verteren voor haar ... maar ze niest nog heeft ze nog een antibiotica spuitje gehad en nog is pilletjes voor 10 dagen ... dus geen tweede spuitje hij wou wachten tot ze nog beter was want zo een spuit is niet niks voor zo een klein poesje naar t schijnt ... zolang ze niet bij ander katten kwam kon het geen kwaad dus moeten we bij twee weken terug ... voor de spuit . maar de dierenarts was blij da ze het zo goed deed want hij zei dat ze in t begin kantje boortje maar was da hij er schrik voor had gehad ... dus je ziet maar ons buffy doet het dus goed het is een heel speels kittentje en ze eet en drinkt heel goed en t is zo een super dutske een echt schatje ... :heart: :love3: we houden super veel van haar ...

groetjes nele en buffy

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 16 april 2010 - 08:48

:thumb: :thumb:

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#84 Geplaatst 16 april 2010 - 09:13

Super, dankzij jullie goede zorgen komt het wél goed met haar!
Wat als ze een paar dagen langer in de dierenwinkel had gezeten,?? Dan was ze er al lang niet meer!

Een collega van mij had daar een hondje gekocht, voor een leeftijd van 10 weekjes oud, het hondjes was amper 6 weekjes, het boekje werd hen 'opgestuurd'... Waar ook blijkbaar mee geknoeid was! Het hondje heeft hen 14 dagen véél geld en verdriet gekost om he tdan uiteindelijk moeten laten in te slapen!
Spijtig genoeg zal aan deze zaak nooit niets gedaan worden, dat is nu 1x België... En ik hoop dat de verantwoordelijken later CREPEREN aan één of andere ziekte!!!!!! Net als hun dieren!

En spijtig dat mensen nu 1x in zo'n zaak aankopen doen, maar mss een geluk voor de dieren die er dan buiten gehaald worden. Alhoewel ik denk dat er véél mensen na een aankoop van hun dier daar héél véél verdriet en zorgen hebben!

Succes met jullie katje!

Bewerkt door griffel1977, 16 april 2010 - 09:15.

Guest_BUFFYKE_*
Guest_BUFFYKE_*

#85 Geplaatst 16 april 2010 - 09:26

idd ja als ze nog langer er was geweest was ze er idd niet meer geweest waarschijnlijk ... het is daar idd een smerig gedoe mja de dierenarts is er familie ... er word zeker geknoeid daar bij de leeftijd en boekjes ... als ik kon ik zou daar alle beestjes weghalen en een goede thuis geven maar helaas kan da niet heb eentje kunnen redden en daar ben ik blij om ...
groetjes

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#86 Geplaatst 16 april 2010 - 09:38

Super dat het goed gaat met Buffy! :thumb: :thumb:

Ik vraag me ook af wanneer hier eindelijk iets aan gedaan gaat worden... Al die vreselijke verhalen, al dat dierenleed. Ik kan er echt niet bij! :catscratchhead We kunnen alleen maar blijven melden en klachten indienen. Maar als het allemaal vriendjespolitiek is ... zucht. :(

Bewerkt door Sakuradrops, 16 april 2010 - 09:38.

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#87 Geplaatst 16 april 2010 - 10:24

:thumb: :thumb: :thumb: super dat ze het zo goed doet en dit dankzij je goede zorgen je zal er een fijne poes aan hebben !!!

wea
wea
  • 6.052 berichten
  • 5 katten

#88 Geplaatst 16 april 2010 - 10:44

goed dat het zo goed gaat...

klacht blijven indienen, zou ik zeggen. Om een metershoog dossier kunnen ze niet meer omheen, dan moet er iets gebeuren.

Guest_Shaq_*
Guest_Shaq_*

#89 Geplaatst 16 april 2010 - 12:43

ik ben blij dat ze aan de betere hand is, het is een schattig dotje :) . die mensen van die dierenwinkel zijn toch echt ziek hoor! :evil:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 16 april 2010 - 15:30

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag