Spring naar inhoud

- - - - -

nieuw dekentje met kussentje voor elmo gekocht :)

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#1 Geplaatst 23 maart 2010 - 15:08

gisteren reed ik met de fiets naar de colruyt en dan moet altijd voorbij een katten en hondentrimsalon, waar ook een winkel aan is vol met toffe spulletjes :) nu zag ik daar een super tof dekentje en kussentje liggen in de etalage dat duidelijk bedoeld was voor een hondje, in de hoop dat ze zo ook iets hadden voor poesjes kon ik mezelf niet tegenhouden om naar binnen te gaan :LOL: spijtig genoeg hadden ze geen dekentjes voor poesjes, maar ik was zo verkocht aan dit super zachte dekentje dat ik het toch heb meegenomen :p ik denk wanneer elmo er één keer heeft opgelegen dat hij niet boos gaat zijn dat het eigenlijk een hondendekentje is :) natuurlijk het "bot-kussentje" erbij is wel grappig, maar persoonlijk stoor ik mij daar niet zo hard aan :) we gaan dan ook proberen om elmo te leren dat dat de enige plaats in de zetels is waar hij mag liggen, denken jullie dat dit haalbaar is?

Geplaatste afbeelding

en wat denken jullie ervan? echt wel grappig e met dat kussentje :ha

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#2 Geplaatst 23 maart 2010 - 15:16

Wat leuk :)

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 23 maart 2010 - 15:25

tof dekentje en kussentje

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 23 maart 2010 - 17:44

bij samaya is het ons alvast niet gelukt

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 23 maart 2010 - 18:03

Ik denk dat Elmo snel de hele zetel zal inpalmen. :ha :ha Veel geluk in elk geval. :geluk:

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 23 maart 2010 - 18:08

Hier was het ook een verloren poging! :help:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#7 Geplaatst 23 maart 2010 - 18:17

ochja als ik het niet probeer zal ik het nooit weten he :) ik heb al veel gehoord dat de aanhouder wint, en ik geef mij niet zo snel gewonnen :d we zullen wel zien :)

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 23 maart 2010 - 18:17

Oh das mooi! En super zacht precies :) zou er zelf willen gaan opliggen hihi :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 23 maart 2010 - 18:34

:) :) :) :) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#10 Geplaatst 23 maart 2010 - 18:40

cheryl zei:

Oh das mooi! En super zacht precies :) zou er zelf willen gaan opliggen hihi :)

hahah da was ik daarstraks zelf ook aan het denken :ha het is echt super zacht :) zeker nu ik het gewassen heb met lekker veel wasverzachter van robijntje :LOL: en nu ruikt het ng zalig ook :LOL:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 23 maart 2010 - 19:11

je moet hem gewoon leren dat hij juist "niet" op dat dekentje mag liggen, dan komt dat wel in orde :ha ;)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#12 Geplaatst 23 maart 2010 - 19:17

@ kathleen: haha das nog een goed idee :LOL: ik zal het snel genoeg weten of elmo een eigenwijs poezeltje is of niet :LOL:

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#13 Geplaatst 23 maart 2010 - 19:44

Moooi :LOL:
Is dat toevallig de Cardini dat je bedoeld? Ik kan er ook nooit zomaar voorbij wandelen, ik word zo naar binnen gelokt hahaha :d

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#14 Geplaatst 23 maart 2010 - 19:48

@ isjuh: dat is inderdaad de cardini ja die ik bedoel :LOL: kom je er ook vaak dan? :LOL: ohh tof om iemand uit de buurt te vinden hier op KS :LOL:

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#15 Geplaatst 23 maart 2010 - 20:45

Sarah en Erik zei:

@ isjuh: dat is inderdaad de cardini ja die ik bedoel :LOL: kom je er ook vaak dan? :LOL: ohh tof om iemand uit de buurt te vinden hier op KS :LOL:

Ja ik heb zelf ook in Schoten gewoond, maar woon nu in Deurne, juist over de Hoogmolenbrug :d
Mijn schoonouders wonen ook in Schoten, en als ik zon winkeltjes tegenkom moet ik toch altijd eens binnen gaan hahaha :LOL: