Spring naar inhoud

- - - - -

Geef je elke kat hetzelfde voer?

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#31 Geplaatst 31 maart 2009 - 18:24

Hier staan ze alle vier op de 3 smaken van Porta 21 Holistic. Mellon was dat als kitten gewoon en aangezien hij hier eerst niet 100% was, had ik hem die korreltjes voorgeschoteld. De andere 3 lieten prompt al hun vertrouwde eten staan en wilden enkel nog Porta 21 eten.
Aangezien Mellon toch problemen had met zijn stoelgang enzo (zoals zijn biologische broertjes) heb ik dan via zelfde leverancier Arden Grange gekocht. Dat meng ik nu met de Porta en hij doet het supergoed!!
Ik ben er dus wel fan van...alé, mijn poezels dus.. :LOL:

Oh ja, het is inderdaad niet zomaar te verkrijgen maar mijn leverancier en waarschijnlijk diegene waar je het eten in St-Niklaas van gekocht hebt, leveren gratis aan huis. Ze hebben bepaalde leveringstouren en om de zoveel weken komen ze hierlangs..en dan is het dus gratis.
Als je natuurlijk buiten die datum iets wil laten leveren, is het wel betalen..

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 31 maart 2009 - 21:22

Ow, das wel interessant poezemannen dat ze die levering gratis doen als het met de tour meekan.

Jouw poezeltjes doen het goed op die holistic! Leuk om te horen. :LOL:

Maidu lust die holistic al niet dus voor hem wordt het of die Feline Finest of Sanabelle.
Die verkoopster vond zelf de Arden Grange duur. Weet er eigenlijk de prijs niet van. Ga die prijs ook eens nakijken. Als die niet duurder is dan RC zet ik Maidu misschien ook daarop. Lijkt wel iets goed als jouw gevoelige Mellonneke het goed verteert.

Allez misschien maak ik binnenkort ook deel uit van de grote kattentour ;)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#33 Geplaatst 31 maart 2009 - 21:26

ARIZONA zei:

Die verkoopster vond zelf de Arden Grange duur. Weet er eigenlijk de prijs niet van. Ga die prijs ook eens nakijken. Als die niet duurder is dan RC zet ik Maidu misschien ook daarop. Lijkt wel iets goed als jouw gevoelige Mellonneke het goed verteert.

Klopt..ze vindt het te duur als je meerdere katten hebt. Ze heeft mij daarom ook aangeraden om het te mengen omdat ik anders echt wel heel duur zou gaan én het werkt zo ook dus zeer goed! Ook voor natvoer heeft ze me al goede raad gegeven..en ben blij dat ze niet alleen aan het geld denkt..

Als je nog info wil hebben, stuur maar een PB'tje ofzo maar je ziet maar hé.. :LOL:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#34 Geplaatst 31 maart 2009 - 21:41

Gaëtane, Zwartje hier krijgt ook af en toe rauw hé. Vorige week had hij een echt lapje gekregen, is zien wat dat zou geven.

Meneer ging in roofdier-mode, was zo grappig om te zien! Grote tanden, helemaal over zijn maaltijd gebogen, en toen het op was nog half aan't jagen. 't was zalig om te zien ;)

Maar echte prooien zou ik zelf ook niet durven hoor. Ik zou't niet kunnen aanzien...

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 02 april 2009 - 10:34

na de braakproblemen van onze keisha geef ik beide poezels RC sensible en daar doen ze beiden het goed op... de korrels zijn niet zo heel groot.

daarboven krijgen ze ook tweemaal daags elk een half zakje natvoeding... vroeger wiskas maar ben er van afgestapt wegens de braakproblemen zowel van de korrels als natvoer... ben overgeschakeld op almo nature maar dit lusten ze nu niet meer elke dag en geef ik momenteel verschillende merken natvoer ... hill'szakjes, Iams,sheba, gourmet en almonature.