Ik doe er gewoon alles mee eigenlijk. Het enige dat ik niet meer doe is pluche krabpalen omdat de stof op hoogste stand en van dichtbij wel eens kan gaan "smelten" (dat pluche dan) en dan zie je er ook echt van die lijnen in de stof die er niet meer uit gaan. Inmiddels zijn de pluche palen hier allemaal naar het asiel gegaan, dus dat is geen probleem meer.
Maar voor de rest doe ik er wel alles mee en let ik gewoon op dat ik op bv plastic niet te lang blijf stomen. Maar van zo eventjes gaat het echt niet smelten.
Oh en ramen doe ik er niet mee in de winter. Die kunnen door het temperatuursverschil barsten. (denk aan de reclame van carglass

)
Maar voor de rest doe ik er wel de houten vloeren mee, de kunststof vloeren etc.
Het klopt wel dat de lucht wel behoorlijk vochtig is tijdens het stomen, maar ik zet tijdens het kuisen toch gewoon de ramen open en dan kan het goed verluchten hoor.
De zetels worden wel een beetje nat, maar de druppeltjes zijn echt heel fijn dus dat verdampt (zeker met de ramen open en een beetje tocht) echt wel snel hoor.
Ik zou zeggen, kom het huis hier maar eens kuisen om uit te proberen
Bewerkt door Smitten Kitten, 28 maart 2010 - 14:17.