Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe man in mijn leven Maicis - Nieuwe foto's p 11

• Log in om te reageren
168 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 09 april 2010 - 09:14

Gisteren heb ik de vlucht geregeld en betaald, maar er zijn enkele voor mij onvoorziene omstandigheden.
op het moment dat ik mijne kleine man wou laten vertrekken down under is er een feestdag en op 30 april is het koninginnendag in Nederland.  Hij zou toekomen op 29 april maar ik vind het risico dan wel heel groot. Stel dat er iets mis is met papieren enz dan moet Maicis nog tot na het weekend in quarantaine blijven.
De week nadien moet Nisaba bevallen, dan ga ik niet weg  van huis!
Dus moet de datum worden verandert of Maicis komt de één weekje eerder, dat heeft mijn voorkeur of hij komt 2 weken na de bevalling.  Nisaba heeft wel haar eigen kamer waar ze de eerste weken met haar kittens verblijft maar ik wil de eerste 2 weken toch liever geen nieuw poesje hier krijgen, zelfs al heeft Maicis ook een eigen kamer de eerste 10 dagen.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#32 Geplaatst 09 april 2010 - 10:32

Mireille, dat is een geweldig mooi katertje!! Die zou ik ook wel eens in het echt willen bewonderen ;)
Heel veel succes met je nieuwe aanwinst, en als hij eenmaal bij jou is, veeeeel foto'kes plaatsen hé :LOL:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 09 april 2010 - 12:43

Mirella zei:

Mireille, dat is een geweldig mooi katertje!! Die zou ik ook wel eens in het echt willen bewonderen ;)
Heel veel succes met je nieuwe aanwinst, en als hij eenmaal bij jou is, veeeeel foto'kes plaatsen hé :LOL:
Als hij er is, en de kittens zijn oud genoeg, want alles gaat nu samen vallen moet je eens tot hier komen.
Ik bel je wel nog eens.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#34 Geplaatst 09 april 2010 - 13:42

Randa zei:

Als hij er is, en de kittens zijn oud genoeg, want alles gaat nu samen vallen moet je eens tot hier komen.
Ik bel je wel nog eens.

Ok, komt zeker in orde hoor ;)

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#35 Geplaatst 13 april 2010 - 09:33

Volgende week woensdag is het de grote dag! :d :d :d
Maicis komt een weekje vroeger dan gepland.  (dit heeft natuurlijk alles te maken met de komende bevalling van Nisaba rond 85 mei) :d
Ik leef op dit moment echt op een roze wolk !

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 13 april 2010 - 09:36

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 13 april 2010 - 12:29

Volgende week al :jump: oooh nu komt het wel echt heel dicht, ik duim dat alles goed en vlot mag verlopen! :thumb:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 13 april 2010 - 12:50

Randa zei:

Volgende week woensdag is het de grote dag! :d :d :d
Maicis komt een weekje vroeger dan gepland. (dit heeft natuurlijk alles te maken met de komende bevalling van Nisaba rond 85 mei) :d
Ik leef op dit moment echt op een roze wolk !

85 mei :x :p

Alvast veel succes met je nieuw nestje en wat een mooi ventje komt er naar je toe!!!! :geluk:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#39 Geplaatst 13 april 2010 - 13:00

Dat komt ervan als je op een roze wolk leeft ik bedoel 5 mei !
dat is binnen 3 weken (en mijn katertje en mijn kittentjes!)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 13 april 2010 - 15:43

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 13 april 2010 - 15:55

:thumb: :geluk:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 13 april 2010 - 16:39

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#43 Geplaatst 15 april 2010 - 12:23

Ik heb gisteren mijn vluchtgegevens gekregen.
VCK heeft ook met mij contact opgenomen om te melden dat Maicis in amsterdam zal landen zo rond 6h35.  
Dan krijgt hij eerst even en iets ruimere kooi, eten en drinken.  Zijn reisbox wordt dan helemaal uitgewassen.  Hij moet dan door de vetrinaire keuring.  Moet nadien door de douane, dus alle papieren van mijn jongen moeten helemaal in orde zijn.
Daarna wordt hij opgehaald in het dierenhotel van KLM door de mensen van VCK en krijg ik hem mee nadat ik de BTW heb betaald.
Om 9 uur gaan ze opnieuw met mij contact opnemen om het juiste uur van afhaling te bespreken.
Aangezien ik uit België kom gingen zij er proberen voor te zorgen dat hij beschikbaar is tegen de middag.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 16 april 2010 - 14:38

Hopelijk mag alles vlot verlopen en zijn er geen onverwachtte problemen met die stofwolk nu :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#45 Geplaatst 16 april 2010 - 16:20

Hopelijk gaat alles vlot verlopen  :thumb:
Het is niet meer lang nu :dancer: :cheer:

Geplaatste afbeelding