Spring naar inhoud

- - - - -

Hellup!

• Log in om te reageren
46 reacties op dit onderwerp
Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 07 april 2010 - 13:42

:duim: :b :duim: :b :duim:

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#32 Geplaatst 07 april 2010 - 13:45

gefeliciteerd  ! Super dat je de job hebt die je wou. Vandaag is dan je eerste dag ? Ik hoop dat 't erg leuk is.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#33 Geplaatst 07 april 2010 - 13:51

:thumb: proficiat!! :thumb:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#34 Geplaatst 07 april 2010 - 19:59

Ja vandaag was de eerste dag, amai wat een stortvloed aan informatie :ha
Maar dat komt wel goed... :)

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 08 april 2010 - 10:34

:LOL: Proficiat met je nieuwe werk!  

Hopelijk voel je je er snel goed in je vel en is er een leuke sfeer, da's altijd aangenaam he. ;)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 08 april 2010 - 10:36

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#37 Geplaatst 09 april 2010 - 12:34

En meisje, alles nog steeds okay?
Ik hoop met je mee dat dit echt is wat je zocht :LOL:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#38 Geplaatst 09 april 2010 - 19:01

Ja, het wordt precies alleen maar beter :)
Moet natuurlijk mijn collega's beter leren kennen maar ze vallen precies toch goe mee!
Het werk ik ook gevarieerd...vandaag zat ik "alleen" omdat  het meisje dat mij opleid een vrije dag had en tis toch nie in de soep gedraaid (misschien komt da maandag nog :ha ) dus ik ben content! :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 10 april 2010 - 19:45

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#40 Geplaatst 13 april 2010 - 20:55

PPPffff....
Kweetnie... :(
kheb maandag gehoord dat er voor mij blijkbaar 3 andere meisjes waren die ontslagen zijn geweest omdat ze niet "voldeden"! En de 4de die wel voldeed is het zelf afgebold...
Kwas daar echt nie goe van toen ik da hoorde! :s

Het meisje dat mij uitleg geeft, die is het daar precies nogal beu, die heeft een andere job gevonden dus ik snap wel dat ze zo snel mogelijk weg wil en zeker omdat die dien uitleg al een paar keer heeft mogen doen, zij had eerst promotie gemaakt en moest dan een vervangster(s) opleiden maar door de crisis moest zij terug naar de receptie enzo...
Maar ik wordt daar niet bepaald happy van...

Het is ook echt een hele boterham wat ik allemaal moet doen en op zich vind ik dat wel leuk maar niet als ze zo 'veroordelend' zijn, bedoel iedereen maakt fouten en ik ga ook fouten maken en ik ben ook geen superwoman, kweet wel dat ik niet achterlijk ben maar dat zullen die 3 andere toch ook niet geweest zijn??
Tis ook dat ik niet het gevoel heb dat het allemaal zoo moeilijk is...kheb alles netjes opgeschreven...maar dat zullen die andere toch ook gedaan hebben?
Allez we gaan zien hoe lang we dit gaan doen , zwaarden van Damocles enzo... :(

Ik heb het gevoel alsof die mensen daar zoiets hebben van "daar is er weer één" , ik zie daar ook niemand echt lachen of es onozel doen...terwijl ik een lachtaart ben...misschien loopt alles nog los en blijk ik wel geknipt voor die job maar ik begin er een beetje voor te vrezen.

Bewerkt door sneeuwwitje, 13 april 2010 - 21:00.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#41 Geplaatst 13 april 2010 - 21:02

Ik had op mijn vorig werk een goeie band met enkele collega's en ik mis dat plezier
en mijn vriend is deze week voor zijn werk in het buitenland... :(
Snif ikke eenzaaaaaam
gelukkig zijn er de beestjes nog!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#42 Geplaatst 13 april 2010 - 21:16

Kan je niet eens spreken met je baas en zeggen dat je dat vernomen hebt van die vorige meisjes die er werken? En dan zeggen dat je echt je baas wilt doen en dat je graag hebt dat ze direct zeggen als er iets is waar ze niet zo tevreden van zijn zodat jij er kan aan werken?
En in een nieuwe omgeving werken, is altijd een beetje moeilijk he. Misschien hebben die anderen inderdaad wel het gevoel van: daar is er weer eentje en hoe lang gaat die nu blijven en stellen ze zich daardoor niet echt open voor contact?
:hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 13 april 2010 - 21:26

sneeuwwitje zei:

Ik had op mijn vorig werk een goeie band met enkele collega's en ik mis dat plezier
en mijn vriend is deze week voor zijn werk in het buitenland... :(
Snif ikke eenzaaaaaam
gelukkig zijn er de beestjes nog!

Misschien loopt het nog wel allemaal los.
De collega's op je nieuwe werk nemen misschien nog een wat afwachtende houding aan omdat er op korte tijd al een aantal nieuwe zijn geweest.
:hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 14 april 2010 - 10:31

:rub: :rub: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#45 Geplaatst 14 april 2010 - 19:38

Vandaag was dan weer een goeie dag :)
Ach we zien inderdaad wel hoe het loopt en ontslaan ze mij dan is dat maar zo, ik kan niet meer doen dan mijn best! Nah :)