Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Apple vs. Windows

• Log in om te reageren
185 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#106 Geplaatst 08 juli 2010 - 23:57

Spanishke zei:

Normaal gezien, als alles goed gaat, heb ik zaterdag mijn Macje :love3: :heart:

Nog 2 nachtjes slapen :d :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#107 Geplaatst 08 juli 2010 - 23:58

jipieeeeeeee
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#108 Geplaatst 10 juli 2010 - 21:19

Spanishke zei:

Normaal gezien, als alles goed gaat, heb ik zaterdag mijn Macje :love3: :heart:

En, en, en???

Al een Macje in je armen kunnen sluiten?

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#109 Geplaatst 10 juli 2010 - 21:21

Spanishke zei:

Oh maar dat hoeft niet hoor Lutje, ik heb de perfecte deal.
Je mag hem een weekendje lenen als wij Bebbeltje mogen lenen voor een weekendje ;) :love4: en ja, je leest het goed :)

:gek: :gek: :gek:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 12 juli 2010 - 00:24

haemoglobine zei:

En, en, en???

Al een Macje in je armen kunnen sluiten?

Ja sinds gisteren heb ik hem, het gaat vooral goed wennen worden de eerstkomende dagen. Nu ziet alles er nog een beetje Chinees uit :roll:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 12 juli 2010 - 00:24

Joloka zei:

:gek: :gek: :gek:

Inderdaad, het is dan ook wel extreem warm he O:)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#112 Geplaatst 09 september 2010 - 17:31

Mijn laptop van een jaar en half oud valt alweer helemaal uiteen... Weeral, want ik doe precies niet langer dan 1,5 jaar met een computer... De helft van mijn toetsenbord werkt niet meer (waaronder ENTER) en de touchpad is ook al geruime tijd niet meer functioneel.

Tijd voor ander en beter dus.

Ik heb vroeger (en dan spreek ik over 9 jaar terug) ook dagdagelijks een mac gebruikt, maar weet al niet meer goed hoe het allemaal in elkaar stak... maar ik vertouw erop dat dat wel snel terug zal komen.

Wie kan mij oftewel een echt goede niet-mac aanraden of mij vertellen welke mac ik nodig heb?

Mijn profiel: ;)

-Ik gebruik mijn laptop heel intensief voor opzoekwerk, studie, werk, maar ook zeker en vast voor email en tijdverdoenerij zoals fora ;)

-Ik ben redelijk veel bezig met webdesign en dat zal in de toekomst enkel meer worden.

-Ik gebruik programma's als photoshop op dagelijkse basis, voorlopig stelt dat wel nog niet veel voor, maar zal ook in de toekomst voor ingewikkeldere dingen zijn.

-Films kijk ik gewoonlijk niet op computer en ben ook geen gamer.

-Ik word zeer ongeduldig als de computer traag werkt :catangel

-Ik heb liefst veel ruimte op mijn computer, maar is niet de grootste prioriteit aangezien er ook nog zoiets bestaat als externe harde schijven.

-Ik ben op zoek naar een computer waarvan de enterknop het niet na 2 maanden begeeft 8) Werkende touchpad is ook altijd mooi meegenomen :ha

-Ben eigenlijk een complete leek als het gaat over zaken als GB, en processors en weet ik nog wat, dus wie helpt mij?

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#113 Geplaatst 09 september 2010 - 17:46

Ik kan alleen zeggen dat wij ene Imac hebben, en daar kan je heel goed werken met photoshop enzo, en het is een groot scherm, maar verder weet ik niet veel van soorten computers ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#114 Geplaatst 09 september 2010 - 17:52

Cilia zei:

Ik kan alleen zeggen dat wij ene Imac hebben, en daar kan je heel goed werken met photoshop enzo, en het is een groot scherm, maar verder weet ik niet veel van soorten computers ;)

Thanks. Dat had ik erbij moeten zeggen. Ben op zoek naar een laptop en niet naar een "vaste" computer.

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#115 Geplaatst 09 september 2010 - 17:58

Oké :)
We hebben als laptops ook mac's, de oudere daar kan ik eigenlijk niet veel goeds over zeggen O:)
Maar mijn vader heeft er ook een maar die werkt heel wat beter, en ik denk dat hij daar ook mee met photoshop enzo werkt, maar wij mogen er niet aankomen :p
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#116 Geplaatst 09 september 2010 - 18:05

Smitten Kitten zei:

Mijn laptop van een jaar en half oud valt alweer helemaal uiteen... Weeral, want ik doe precies niet langer dan 1,5 jaar met een computer... De helft van mijn toetsenbord werkt niet meer (waaronder ENTER) en de touchpad is ook al geruime tijd niet meer functioneel.

Tijd voor ander en beter dus.

Ik heb vroeger (en dan spreek ik over 9 jaar terug) ook dagdagelijks een mac gebruikt, maar weet al niet meer goed hoe het allemaal in elkaar stak... maar ik vertouw erop dat dat wel snel terug zal komen.

Wie kan mij oftewel een echt goede niet-mac aanraden of mij vertellen welke mac ik nodig heb?

Mijn profiel: ;)

-Ik gebruik mijn laptop heel intensief voor opzoekwerk, studie, werk, maar ook zeker en vast voor email en tijdverdoenerij zoals fora ;)

-Ik ben redelijk veel bezig met webdesign en dat zal in de toekomst enkel meer worden.

-Ik gebruik programma's als photoshop op dagelijkse basis, voorlopig stelt dat wel nog niet veel voor, maar zal ook in de toekomst voor ingewikkeldere dingen zijn.

-Films kijk ik gewoonlijk niet op computer en ben ook geen gamer.

-Ik word zeer ongeduldig als de computer traag werkt :catangel

-Ik heb liefst veel ruimte op mijn computer, maar is niet de grootste prioriteit aangezien er ook nog zoiets bestaat als externe harde schijven.

-Ik ben op zoek naar een computer waarvan de enterknop het niet na 2 maanden begeeft 8) Werkende touchpad is ook altijd mooi meegenomen :ha

-Ben eigenlijk een complete leek als het gaat over zaken als GB, en processors en weet ik nog wat, dus wie helpt mij?

Los toetsenbord aansluiten geen mogelijkheid?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#117 Geplaatst 09 september 2010 - 18:09

Sihirci zei:

Los toetsenbord aansluiten geen mogelijkheid?

Heb ik, maar werkt echt niet handig vind ik ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#118 Geplaatst 09 september 2010 - 18:20

Ken niet veel van computers maar ik heb een vaio en ben daar heel tevreden van ;) . We hebben wel nog 2 vaste pc's op de bureau van mijn vriend. Soms vind ik het fijner (wanneer ik meer werk heb) om aan de vaste pc te gaan zitten.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#119 Geplaatst 09 september 2010 - 20:04

Hanne, ik ken ook zo goed als niks van computers. Maar koop een mac ;) Ik heb er sinds anderhalf jaar eentje en ben nog steeds suuupppeeer tevreden! :thumb:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#120 Geplaatst 09 september 2010 - 20:08

Frances zei:

Hanne, ik ken ook zo goed als niks van computers. Maar koop een mac ;) Ik heb er sinds anderhalf jaar eentje en ben nog steeds suuupppeeer tevreden! :thumb:

Haha, maar ik heb specifieke info nodig en iemand die zegt "awel madammeke dit is een goed modelleke voor u". Ik weet veel te weinig van computers om mijn eigen plan daarmee te trekken ;)

En hoe zit het eigenlijk met kattenhaar? Tot nu toe heb ik laptops altijd open gepeuterd om te stofzuigen en overtollig kattenhaar uit te halen. Heb je veel last van kattenhaar in de mac? Want kan me inbeelden dat ik zoiets beter niet open vijs :ha