Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Apple vs. Windows

• Log in om te reageren
185 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#151 Geplaatst 10 september 2010 - 18:31

Het enige dat ik van apple heb is de iphone nu al een jaar en half en ik wil NOOIT nog een andere gsm!! Ben dus tevreden van apple. Ik doe er zelfs men bank mee, ga er vaak mee op ks en fb.

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#152 Geplaatst 10 september 2010 - 18:36

apple is zeker degelijk,;maar besef goed dat het niet goedkoop is; meestal heb je een krachtige pc voor de prijs van een hele basic mac, software is ook niet altijd aanwezig en evenmakkelijk verkrijgbaar , het is allemaal effe wennen...heb de twee staan...voor profdoeleinden mac...voor thuisgebruik en budgetaire redenen pc!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#153 Geplaatst 10 september 2010 - 18:48

mightycats zei:

apple is zeker degelijk,;maar besef goed dat het niet goedkoop is; meestal heb je een krachtige pc voor de prijs van een hele basic mac, software is ook niet altijd aanwezig en evenmakkelijk verkrijgbaar , het is allemaal effe wennen...heb de twee staan...voor profdoeleinden mac...voor thuisgebruik en budgetaire redenen pc!

Het is inderdaad niet goedkoop, maar op de lange duur ben je toch wel goedkoper af!

Een Windows computer is na 6 maand "verouderd", dit kan niet meer mee, dat lukt niet meer, een andere grafische kaart, een andere dit, en na een 2-tal jaar heb je al bijna alle onderdelen vervangen, en als je dan naar het totale prijskaartje kijkt zou je wel eens kunnen verschieten :o

Mac is duurder, maar als ik zie hoelang die het uithouden en hoeveel tijd je uitwint, vindt ik het zeker de moeite ;)

Mijn Macbookje heeft me 3 jaar geleden 1.250 € gekost en levert op geen enkel vlak problemen op!
Mijn beste aankoop ooit!
De enige kosten die ik eraan gedaan heb was mijn geheugen verhogen, wat niet echt nodig was, maar ik was jaloers op mijn vriend die het dubbele had en dacht dat het verschil zou uitmaken, niet dus :oops:

Kwestie van software is er inderdaad minder keuze, maar als je iets vindt, werkt het ook wél, bij Windows is er zoveel keuze dat je er soms een 10-tal verschillende moet uitproberen vooraleer er een te vinden die werkt!
Er bestaat heel veel gratis software voor Mac die allemaal zeer goed werkt, wat niet van de gratis softs voor Windows kan gezegd worden :thumb:

Bewerkt door haemoglobine, 10 september 2010 - 18:49.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#154 Geplaatst 10 september 2010 - 19:01

Fairness zei:

Het enige dat ik van apple heb is de iphone nu al een jaar en half en ik wil NOOIT nog een andere gsm!! Ben dus tevreden van apple. Ik doe er zelfs men bank mee, ga er vaak mee op ks en fb.

Ik heb al bijna 3 jaar en iPhone en ik wil ook geen andere zolang hij het nog doet, ik hoef niet met de trend mee van er is een nieuwe uit, als je zo zou denken kan je wel aan de gang blijven,er komt telkens wat nieuws uit :heart:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#155 Geplaatst 10 september 2010 - 19:11

Paula1943 zei:

Ik heb al bijna 3 jaar en iPhone en ik wil ook geen andere zolang hij het nog doet, ik hoef niet met de trend mee van er is een nieuwe uit, als je zo zou denken kan je wel aan de gang blijven,er komt telkens wat nieuws uit :heart:

Dat doet me denken aan het enige nadeel die ik  voorlopig ken bij Apple, er zijn té veel leuke dingen, en iedere keer er een nieuw model uitkomt zou je inderdaad wel willen veranderen, maar daar het vorige maar blijft meegaan en nog zeer goed werkt moet je heel hard naar een excuus zoeken om een nieuwe te mogen kopen :lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#156 Geplaatst 10 september 2010 - 19:18

Ik wil de nieuwe Iphone ook eigenlijk. Helaas zal het kiezen worden, want én Imac, en Macbook en Iphone daar heb ik nu de centjes niet voor ;)

Normaal ben ik niet zo'n gsm-persoon, die van mij is een heel simpele zonder internet en een antiek model dat al 4-5 jaar oud is... :ha Maar van die nieuwe Iphone word ik echt hebberig :oops:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#157 Geplaatst 10 september 2010 - 19:19

Mijn Ipod daar ben ik overigens heel tevreden over en is intussen toch ook al 6 jaar oud ofzo?

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#158 Geplaatst 10 september 2010 - 19:33

Smitten Kitten zei:

Ik wil de nieuwe Iphone ook eigenlijk. Helaas zal het kiezen worden, want én Imac, en Macbook en Iphone daar heb ik nu de centjes niet voor ;)

Normaal ben ik niet zo'n gsm-persoon, die van mij is een heel simpele zonder internet en een antiek model dat al 4-5 jaar oud is... :ha Maar van die nieuwe Iphone word ik echt hebberig :oops:

Ja, dat zou een beetje veel van het goede worden hé ;)
Je portemonneeke zou afzien...
En de nieuwe iPhone heeft nog té veel "kinderziekten" momenteel, dus toch best nog wachten tot die opgelost raken!

Wat je eventueel ook kunt doen ipv een iMac én een Macbook, is een basis Macbook en een Macbook Pro nemen voor het zwaardere werk.
Dan moet je geen bureau voorzien en heb je die nergens "in de weg" staan!
Alhoewel, die is wel mooi om in de weg te staan :heart:
Of je tv door de iMac vervangen ;)

Smitten Kitten zei:

Mijn Ipod daar ben ik overigens heel tevreden over en is intussen toch ook al 6 jaar oud ofzo?

Hangt af van het model, ik heb er ook een van 5, 6 jaar oud die als media-schijf in de auto dient, en mijn iPod Touch die toch ook al een 4-tal jaar oud is...
Die dingen blijven maar meegaan hé :thumb:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#159 Geplaatst 10 september 2010 - 19:35

haemoglobine zei:

Ja, dat zou een beetje veel van het goede worden hé ;)
Je portemonneeke zou afzien...
En de nieuwe iPhone heeft nog té veel "kinderziekten" momenteel, dus toch best nog wachten tot die opgelost raken!

Wat je eventueel ook kunt doen ipv een iMac én een Macbook, is een basis Macbook en een Macbook Pro nemen voor het zwaardere werk.
Dan moet je geen bureau voorzien en heb je die nergens "in de weg" staan!
Alhoewel, die is wel mooi om in de weg te staan :heart:
Of je tv door de iMac vervangen ;)

Hangt af van het model, ik heb er ook een van 5, 6 jaar oud die als media-schijf in de auto dient, en mijn iPod Touch die toch ook al een 4-tal jaar oud is...
Die dingen blijven maar meegaan hé :thumb:

Ja, ik weet het de nieuwe iPhone heeft naar het schijnt nog wat te veel problemen he...

iMac is inderdaad mooi om in de weg te staan en voor werk op verplaatsing zou ik aan een Macbook wel genoeg moeten hebben. Tv door iMac vervangen?

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#160 Geplaatst 10 september 2010 - 21:26

Smitten Kitten zei:

Tv door iMac vervangen?

Ja, met de Eye Tv, kwestie van 2 vliegen in 1 klap te vangen ;)
Eigenlijk 3 vliegen in 1 klap, dient als recorder tegelijkertijd!

Een mooie tv die tegelijkertijd ook als computer dienst doet :LOL:
Of een toffe computer waarop je ook tv kan kijken ;)

Hangt wel een beetje af van het gebruik tv tegenover het gebruik computer...

Bewerkt door haemoglobine, 10 september 2010 - 21:29.

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 10 september 2010 - 21:31

Goh eerlijk gezegd is Steven niet echt tevreden over zijn iPhone. ik moet nu wel zeggen dat hij daar niet echt iets speciaal mee doet. Wrs heb je zoveel meer mogelijkheden met dat ding dan wat hij er mee doet :oops:
En zelf haat ik het om een bericht met dat ding te typen :ha (ik haat eigenlijk gewoon zo touch scherm :oops: )

Bewerkt door Frances, 10 september 2010 - 21:31.

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#162 Geplaatst 10 september 2010 - 21:34

Is dat wel aangenaam om op een computerscherm tv te kijken?
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#163 Geplaatst 10 september 2010 - 21:46

De enige reden dat ik de nieuwe iphone nog niet heb is omdat ik er te veel klachten van hoor ;) . Anders was deze nu vervangen door de nieuwe die ik prachtig van ontwerp vindt trouwens. Heb nu de witte 16gb maar langs de voorkant is die zwart :( en de nieuw die is aan beide zijde wit. Deze zou ik echt wel willen mocht hij niet zo'n slechte punten krijgen hoor!!! Eens je een iphone gehad heb wil je gewoon niets anders mee. Vroeger had is zeker 2 a 3 gsm's op een jaar gewoon omdat ik nooit echt tevreden was en er steeds wat nieuw uitkwam dat me beter leek. Sinds de iphone er is heb ik nog in geen ander toestel interesse getoond (buite de nieuwe iphone dan) Maar uiteindelijk komt de iphone mij goedkoper uit.

Bijgevoegde thumbnails

• gallery02-20100607.jpg

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#164 Geplaatst 10 september 2010 - 21:50

Frances zei:

Goh eerlijk gezegd is Steven niet echt tevreden over zijn iPhone. ik moet nu wel zeggen dat hij daar niet echt iets speciaal mee doet. Wrs heb je zoveel meer mogelijkheden met dat ding dan wat hij er mee doet :oops:
En zelf haat ik het om een bericht met dat ding te typen :ha (ik haat eigenlijk gewoon zo touch scherm :oops: )

Typen is echt gewent worden. Ik typ er nu super makkelijk mee en int begin was dat ook sukkelen.
Ik doe er enorm veel mee eigenlijk. Heb internet overal erop dus. Je kan er zelfs mee op je bank kijken waar je ook bent. Ik heb er Tomtom op staan en een houder voor in men auto van tomtom speciaal voor iphone en dat werkt net als tomtom gsp want ik heb een gehad maar die heb ik nu niet meer nodig ;) ! Je kan er oneindig veel mee. Staan heel veel spellekes op (voor als ik ergens moet wachten, ik verveel me niet meer hoor) En internet kost me maar 15eur per maand zoveel ik wil en waar ik wil en dat is proximus dat ik heb.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#165 Geplaatst 10 september 2010 - 21:57

Joske zei:

Is dat wel aangenaam om op een computerscherm tv te kijken?

Ik kijk zelfs naar series op mijn Macbook als ik moet gaan rusten, want in de slaapkamer staat geen tv, dus...
Het beeld doet zeker niet onder voor de flatscreen die we staan hebben!

Geplaatste afbeelding