Spring naar inhoud

- - - - -

ondwormen en vlooienmiddel

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 01 april 2010 - 19:08

Stronghold ontvlooit en ontwormt maar als ze buiten lopen en vogeltjes en muisjes eten, kan je ze best nog een specifiek ontwormingsmiddel erbij geven (vraag het even aan je da).

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.108 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 02 april 2010 - 15:00

Ik geef nooit preventief een ontvlooiingsmiddel. ze worden wel regelmatig gecontroleerd op vlooien, maar gelukkig zie ik maar heel zelden een teken van vlooienbesmetting. Dit jaar was het wel prijs voor het eerst in ruim 4 jaar.

mss dat het van streek tot streek afhangt.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 02 april 2010 - 15:18

wea zei:

Ik geef nooit preventief een ontvlooiingsmiddel. ze worden wel regelmatig gecontroleerd op vlooien, maar gelukkig zie ik maar heel zelden een teken van vlooienbesmetting. Dit jaar was het wel prijs voor het eerst in ruim 4 jaar.

mss dat het van streek tot streek afhangt.

Dan is het hier erg. Zodra ik over de 6 weken durf gaan, durft Gabriël met vlooien naar huis komen O:) .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 02 april 2010 - 18:08

Ik heb daarnet een verpakking Stronghold 45 mg met 6 pipetjes erin gekocht bij de da: € 35,04.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#20 Geplaatst 02 april 2010 - 18:15

hier geef ik om de drie maanden een pilletje milbemax voor te ontwormen aan de 3 heren
ze kosten iets van in de 5 euro ...per stuk

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#21 Geplaatst 05 mei 2010 - 13:34

Mag je gelijktijdig ontwormen en een pipetje vlooienspul in de nek doen? Ontwormen deed ik wel altijd maar de pipetjes nooit maar we hebben nu nieuwe buren en die laten de katten vrij los lopen dus komen nu ook bij mijn kattenren en ja een vlo zit zo op mijn katten :-k