Spring naar inhoud

- - - - -

Knuffelbezoekje organiseren. besloten toch maar eentje te organiseren :)

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 30 maart 2010 - 22:56

De kans is wel groot dat ik wel een bezoekje breng, ik woon namelijk niet zo ver van jouw. :)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 30 maart 2010 - 22:57

en ik ook, woon zeker niet ver :ha

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 30 maart 2010 - 22:59

Dan heb je al twee knuffelbezoekers. :ha

crazy_catlady
crazy_catlady
  • 8.755 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 30 maart 2010 - 23:09

pas gewoon op voor bezoekers met een grote handtas waar poezels in passen :louche: :louche:

Geplaatste afbeelding
every meauw massages the heart :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 30 maart 2010 - 23:15

crazy_catlady zei:

pas gewoon op voor bezoekers met een grote handtas waar poezels in passen :louche: :louche:

Dat is ook waar, niet groter dan 10 op 10 cm die handtas, want er zijn altijd catnappers op Ks, ik spreek uit ervaring, vooral diegene met 7 dwergen. :louche:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#21 Geplaatst 31 maart 2010 - 00:12

Hahaha, ik lig in een deuk hier zeg..

sneeuwwitje zei:

Khad wel aan mijn vriend het adres gegeven in geval ik niemeer terug kwam :ha

Geplaatste afbeelding

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 31 maart 2010 - 00:13

Je zegt:
Ik heb een kat die knuffelen wil, wie komt?
En dan zijn er mensen die zeggen:
oeh! Ik ik ik!

En zo heb je een knuffeldate :)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 31 maart 2010 - 03:02

ik kende solotje eigenlijk al omdat ik van haar een kitten heb gekocht, al mijn knuffelbezoekjes zijn tot nu toe al zo geweest. ik zou dat zelf ook een beetje raar vinden eigenlijk maar ja, wat houdt u tegen :) wat ook kan helpen is niet enkel onbekend volk uitnodigen, bvb een ks'er die je wel al gezien hebt combineren met een nieuwe ks'er? is maar ideetje :)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 31 maart 2010 - 07:48

Of... eerst eens zelf ergens op knuffelbezoek gaan of eens op een show een praatje slaan met KS-ers of meegaan naar Planckendael? Zo leer je elkaar ook kennen.
Ok, vorig jaar hadden we de mojito-party en zo hebben we elkaar ook een beetje leren kennen.

Geplaatste afbeelding

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#25 Geplaatst 31 maart 2010 - 07:56

ja ik was zelf ook aan het denken voor eerst ergens op knuffelbezoek te gaan :d en inderdaad Solotje en Marina wonen inderdaad niet ver :ha Ik woon in schoten, maar aan de rand van merksem :ha Ikzelf zou er totaal geen problemen mee hebben om mensen uit te nodigen die ik eigenlijk niet ken, maar mijn vriend vind het allemaal maar gek :ha Hij heeft schrik dat ik gekidnapt wordt ofzo :ha of dat iemand ons elmo komt stelen :ha

@ Marina: misschien ken je mij inderdaad wel ja, ik werk in frituur de sporthal :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 31 maart 2010 - 07:59

Sarah en Erik zei:

ja ik was zelf ook aan het denken voor eerst ergens op knuffelbezoek te gaan :d en inderdaad Solotje en Marina wonen inderdaad niet ver :ha Ik woon in schoten, maar aan de rand van merksem :ha Ikzelf zou er totaal geen problemen mee hebben om mensen uit te nodigen die ik eigenlijk niet ken, maar mijn vriend vind het allemaal maar gek :ha Hij heeft schrik dat ik gekidnapt wordt ofzo :ha of dat iemand ons elmo komt stelen :ha

@ Marina: misschien ken je mij inderdaad wel ja, ik werk in frituur de sporthal :)

Dan vraag je aan je vriend of hij portier wil spelen: grote controle bij het naar buiten gaan (Dave vindt dat ook leuk he Anja :ha ). Ik ben al op knuffelbezoek geweest en heb hier ook al knuffelbezoekjes gehad en het viel altijd heel goed mee :thumb: .

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 31 maart 2010 - 10:57

Ik ben ook al op knuffelbezoek geweest, en het is best leuk hoor. Ikzelf ben nogal een verlegen type bij onbekenden, maar met een gemeenschappelijke interesse zoals de poezels, raak je vanzelf wel aan de praat hoor.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 31 maart 2010 - 11:19

xantippe zei:

ik  kende solotje eigenlijk al omdat ik van haar een kitten heb gekocht, al  mijn knuffelbezoekjes zijn tot nu toe al zo geweest. ik zou dat zelf ook  een beetje raar vinden eigenlijk maar ja, wat houdt u tegen :) wat ook  kan helpen is niet enkel onbekend volk uitnodigen, bvb een ks'er die je  wel al gezien hebt combineren met een nieuwe ks'er? is maar ideetje :)

ik kende Solotje ook al een tijdje, en ze heeft een kitten van mij gekocht dus dat maakte het extra plezant voor mij natuurlijk :d
Maar ik ben het al wel gewend om onbekenden over de vloer te krijgen als cattery en meestal valt dat goed mee :)

Sarah en Erik zei:

@ Marina: misschien ken je mij inderdaad wel ja, ik werk in frituur de  sporthal :)

Ik zal er eens moeten op letten dan, hihi :d Maar het is eerder mijn vriend die frieten gaat halen, ik ben daar niet zo gek van.  Dus misschien herinnert hij je wel :)

PeggyJ zei:

Ik ben ook al op knuffelbezoek geweest, en het is best leuk hoor. Ikzelf ben nogal een verlegen type bij onbekenden, maar met een gemeenschappelijke interesse zoals de poezels, raak je vanzelf wel aan de praat hoor.

hier idem ;)

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 31 maart 2010 - 11:44

ik woon ook niet ver van schoten dus nr 3 voor een bezoekje heb je dan wrs al
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#30 Geplaatst 31 maart 2010 - 11:52

Spijtig genoeg is Solotje haar knuffelbezoek juist gepasseerd, want ik denk dat ik me dan veel zekerder ga voelen als ik het al eens heb meegemaakt :) iemand uit de regio schoten kandidaat voor een bezoekje te organiseren? :LOL: