Spring naar inhoud

- - - - -

Knuffelbezoekje organiseren. besloten toch maar eentje te organiseren :)

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 31 maart 2010 - 20:40

:ha

Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 31 maart 2010 - 21:21

:louche:

Geplaatste afbeelding

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#48 Geplaatst 31 maart 2010 - 21:24

Ik heb daar ook al eens aan gedacht om dat hier te doen...... tot ik me bedacht dat er altijd knuffelbezoekjes zijn bij raskatten en ik toch echt alleen maar HTK-tjes hier heb rond lopen :oops:

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 31 maart 2010 - 21:27

Ik heb dus een HEEL goede reden waarom niet :ha

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 31 maart 2010 - 21:36

*mikkeke* zei:

Ik heb daar ook al eens aan gedacht om dat hier te doen...... tot ik me bedacht dat er altijd knuffelbezoekjes zijn bij raskatten en ik toch echt alleen maar HTK-tjes hier heb rond lopen :oops:

Helaba, ik heb ook een HTK-tje rondlopen en Lut heeft er 4 en die ga ik ook regelmatig knuffelen en bij Lies en Zoë ben ik ook al geweest (ook HTK-tjes). En ik denk dat ik van Dirk niet meer op knuffelbezoek mag gaan bij mensen met kittens :ha .

Geplaatste afbeelding

lenalena170
lenalena170
  • 1.151 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 31 maart 2010 - 21:37

Sarah, het is maar goed dat ik te ver van jou woon om op knuffelbezoek te komen want als ik Elmo :love2: in het echt zou zien mwaaah, zou hem ook willen catnappen kweet het zeker :engel:

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#52 Geplaatst 31 maart 2010 - 21:46

Joloka zei:

Helaba, ik heb ook een HTK-tje rondlopen en Lut heeft er 4 en die ga ik ook regelmatig knuffelen en bij Lies en Zoë ben ik ook al geweest (ook HTK-tjes). En ik denk dat ik van Dirk niet meer op knuffelbezoek mag gaan bij mensen met kittens :ha .

:bleh: ooohhhh oke dan heb ik niks gezegd :lachen: :wi

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#53 Geplaatst 31 maart 2010 - 21:50

*mikkeke* zei:

:bleh: ooohhhh oke dan heb ik niks gezegd :lachen: :wi

Nee :p , want ik vind jou een hele toffe madam en zou eigenlijk heel graag eens komen knuffelen met de katjes en spelen met de kindjes :oops: . Maar dat zal niet voor direct zijn want nu moet Bebbel het hier eerst gewoon worden. Maar in de vakantie zijn jullie hier allemaal nog eens welkom hoor :thumb: .

Geplaatste afbeelding

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#54 Geplaatst 31 maart 2010 - 21:52

Joloka zei:

Nee :p , want ik vind jou een hele toffe madam en zou eigenlijk heel graag eens komen knuffelen met de katjes en spelen met de kindjes :oops: . Maar dat zal niet voor direct zijn want nu moet Bebbel het hier eerst gewoon worden. Maar in de vakantie zijn jullie hier allemaal nog eens welkom hoor :thumb: .

:oops: Kom maar eens af dan zou ik zeggen als prinses Bebbel het gewoon is bij jullie thuis. Enne ik ben idd ook wel heel benieuwd naar jullie prachtige poezelbeestjes :ha

Bewerkt door *mikkeke*, 31 maart 2010 - 21:53.

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#55 Geplaatst 25 mei 2010 - 11:37

ik heb besloten om misschien toch maar een knuffelbezoekje te organiseren :)
maar dan zeker niet met teveel mensen :)
en ik zou ook voor de zekerheid willen wachten tot elmo's antibioticakuur erop zit, hij moet het normaal nog een dikke week nemen :)
wat denken jullie? :)

lenalena170
lenalena170
  • 1.151 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 25 mei 2010 - 19:51

Aaah Sarah, wat jammer dat je zo ver weg woont ik had die kleine mooie Elmo toch echt eens graag in het echt gezien.