Spring naar inhoud

- - - - -

gewicht kitten

• Log in om te reageren
43 reacties op dit onderwerp
Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#16 Geplaatst 01 april 2010 - 21:06

ik heb momenteel ook een nestje
en ze zijn nu 8 weken
de gewichtjes zijn tussen de 750gr en 900 gr

vind het ook wel wat licht maar zal het wel gauw gaan inhalen

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#17 Geplaatst 02 april 2010 - 10:47

Beetje bij beetje lijkt het de goeie kant op te gaan :thumb:  ze word iedere dag rond 9 u gewogen woensdag 570 g en vandaag 620 g ze begint nu ook meer brokjes te eten dus positief denken hé ze is verder speels en actief want ze moeten haar altijd zoeken, trippeld veel rond en is dol op de krabpaal :LOL: zou het kunnen dat het is beginnen beteren na de eerste ontworming ? Morgen ga ik op bezoek :loveshower: !!!!!!!!!

Fototje ik hoop dat het lukt om ze hieronder te krijgen

Pascale en poezels

Bijgevoegde thumbnails

• Afbeelding 386.jpg

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#18 Geplaatst 02 april 2010 - 10:48

Oh ja ze word ook nog bijgevoed :catlick !!!!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 02 april 2010 - 11:15

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#20 Geplaatst 03 april 2010 - 22:18

Hallo, :) ik ben vanmorgen naar onze Nelly geweest ze was bij het wegen toch weer 20g bijgekomen en zit nu op 640g het mag natuurlijk nog meer zijn maar ze komt bij en is gezond :LOL: ze is ook superactief voor zo'n kleine meid en zit overal achteraan, de staartjes van de honden die ze daar hebben zijn toch wel haar favoriete speelgoed.
Ze gaat ook zonder problemen op de kattebak en lust graag brokjes. Ze zal misschien niet zo'n stuise poes worden maar voor mij is ze zo schattig en lief :heart: en dat ze gezond is vind ik toch het belangrijkste !!!

Groetjes,Pascale en poezels

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 04 april 2010 - 16:01

:thumb: :thumb: :thumb: , heb je geen fotootjes genomen :oops: ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 04 april 2010 - 16:14

Echt een schoontje :heart:
Het gewicht zal waarschijnlijk wel goed komen, zo te zien begint ze toch wat in te halen.

Echo zat op 8 weken ook "maar" aan 800 gr, had zelfs haar eerste vaccinatie al gekregen (kweker die niet weet waarmee hij bezig is, maar dat wist ik toen nog niet, misplaatst vertrouwen in de kweker, maar ik heb hier op het forum veel bijgeleerd...), heeft daar een zéér hevige reactie op gehad, maar alles is toch goed gekomen.

Ik heb ze op 8 weken opgehaald, en de eerste maanden kwam ze ongeveer 200 gr / week bij!

Nu blijft ze sinds een paar weken min of meer op hetzelfde hangen, 3,9 kg voor bijna 8 maand, en het is een schoon lief bolleke :love3:
Ze heeft wel zware hartproblemen, maar ondanks dat doet ze het goed!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#23 Geplaatst 04 april 2010 - 16:29

Toch een mooi gewicht van Echo voor 8 maand :LOL: ! Nelly krijgt haar eerste inenting op 9 weken en nog is op 12 weken ik hoop maar dat ze er niet te veel last :misselijk: van zal hebben maar is niet te voorspellen hé !

Ik hou jullie op de hoogte !!!

Pascale en poezels !!!

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#24 Geplaatst 07 april 2010 - 21:38

Hoi, ik ben vandaag langs Nelly geweest ze zit nu op 765g :) (nu vrijdag 8 weken) het gaat misschien wat trager maar ze is lekker speels en ik vind ze mooi en hééél lief :rub: !!!

Groetjes Pascale

Bijgevoegde thumbnails

• 10 023.jpg

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#25 Geplaatst 07 april 2010 - 21:42

mooi kitten :love3: zo te lezen toch langzaam aan, aan het inhalen het gewicht :)

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 07 april 2010 - 21:45

Wat een prachtig meisje :heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#27 Geplaatst 09 april 2010 - 09:17

:dancer: Vandaag is Nelly weer gewogen heeft de kaap van 800g gehaald 805g zelfs :LOL: !!!

Groetjes Pascale en poezels !!!

my_Minoes
my_Minoes
  • 640 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 09 april 2010 - 10:32

:heart:

Bewerkt door my_Minoes, 09 april 2010 - 10:32.

Guest_irisje_*
Guest_irisje_*

#29 Geplaatst 09 april 2010 - 10:52

ben blij voor je dat het kitten het stilaan echt wel goed begint te doen!!!
vele kleine beetjes maken één groot.... :love3:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#30 Geplaatst 09 april 2010 - 10:54

ik heb dit ook weleens voorgehad, maar vanaf dat ze vaste voeding hebben halen ze de schade wel in.
Zelfs ook met bijvoeden bleven ze op een laag gewicht, dit heeft soms ook te maken met het geboortegewicht.
Hoeveel woog ze bij de geboorte en de rest van het nestje?
Bink bevoorbeeld weegt al meer dan een kilo maar woog bij de geboorte over de 100 gram.
Belle weegt op dit moment ongeveer 800 gram, ze komt ook minder aan maar woog ook bij de geboorte maar 90 gram.
Geplaatste afbeelding