154 reacties op dit onderwerp
#122 Geplaatst 11 april 2010 - 17:50

poezenknuf van mij en mijn pareltjes :
Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* 

#127 Geplaatst 06 mei 2010 - 18:54
Ik heb het nogal druk gehad met repetities, maar nu is het echt dringend tijd voor een kleine update over Luna's 2-de nestje!
De 4 kittens zijn ondertussen een goeie 4 weken oud. Ze beginnen volop de wereld te verkennen en te spelen. En ook melk en kittenpaté is superlekker... De kittenren is hen al veel te klein, ze hebben die daarjuist dan ook voor het eerst even mogen verlaten.
Ondertussen is het ook heel duidelijk dat het 3 poesjes (black, chocolate en blue(langhaartje) zijn en 1 chocolate katertje.
Hier een kleine selectie van de fotootjes van vandaag. Meer moois is te zien in mijn foto-album of de hele verz ameling op http://picasaweb.google.be/annelies.dille/BNestje#
De 4 kittens zijn ondertussen een goeie 4 weken oud. Ze beginnen volop de wereld te verkennen en te spelen. En ook melk en kittenpaté is superlekker... De kittenren is hen al veel te klein, ze hebben die daarjuist dan ook voor het eerst even mogen verlaten.
Ondertussen is het ook heel duidelijk dat het 3 poesjes (black, chocolate en blue(langhaartje) zijn en 1 chocolate katertje.
Hier een kleine selectie van de fotootjes van vandaag. Meer moois is te zien in mijn foto-album of de hele verz ameling op http://picasaweb.google.be/annelies.dille/BNestje#
#133 Geplaatst 06 mei 2010 - 19:17
Mohh zieeeeeeeeeeee!!! Hoe cute!!
Hier zaten we wel al op te wachten op die update
Super.
Hier zaten we wel al op te wachten op die update

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Kittens steken hun tongetje uit als ze lekker liggenGestart door PrincessFai7h, 15 jan 2020 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Winterkittens 2019Gestart door Elma, 18 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Kittens balanceren op balk van 4 meter in hoogte!Gestart door PrincessFai7h, 15 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Overige →
Kittens op de trapGestart door PrincessFai7h, 09 nov 2019 ![]() |
|
![]() |
||
De katjes →
Gedrag en opvoeding →
Zomernestje 2019Gestart door Elma, 26 jun 2019 ![]() |