Spring naar inhoud

- - - - -

Voeding voor gesteriliseerde kat

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 30 maart 2009 - 19:23

Ik ben net bij de dierenarts Neutered Cat van Hills gaan kopen, iemand hier ervaring mee? En blijf je dat dan geven of schakel je na een tijdje op adult over?
Had van Aveve ook speciaal natvoer voor gesteriliseerde katten van ProPlan meegebracht (met zalm en tonijn) maar daar haalt madame haar neus maar voor op :louche: ... En ondertussen zit ik hier nog met een hele voorraad kittenvoer... :s

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#2 Geplaatst 30 maart 2009 - 19:25

mijn dierenarts heeft nooit iets gezegd over voer voor gesteriliseerde katten :o
Orli heeft dit nooit gekregen en is toch perfect gezond :o had er eigenlijk nog niet van gehoord :oops:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#3 Geplaatst 30 maart 2009 - 19:26

Oeps... ik heb dat hier verkeerd gezegt, dacht dat ik bij voeding zat... :oops:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#4 Geplaatst 30 maart 2009 - 19:27

GEZET (niet gezegt dus ;) )

Guest_joey_*
Guest_joey_*

#5 Geplaatst 30 maart 2009 - 20:02

Hey, de DA heeft na de sterilisatie van Joey mij ook aangeraden om over te schakelen op een voeding speciaal voor gesteriliseerde katten. Ik geef nu dus "royal canin cat neutered young female skin". De prijs komt ongeveer overeen met de royal canin die je in de dierenwinkel kunt krijgen. Er zit iets minder vet in, het is goed voor de blaas en dergelijke, en ik heb de "skin" zodat haar vachtje ook mooi glanst. Ik ben dus tevreden :) !
Verder staat er op mijn zak dat je deze voeding geeft vanaf de sterilisatie tot aan 7 jaar. Maar aangezien ik ook nog een volledige zak royal canin kitten had staan, heb ik dit eerst gemengd en samen gegeven, totdat de kitten voeding op was... Dat kan dus absoluut geen kwaad!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 30 maart 2009 - 21:20