Spring naar inhoud

- - - - -

kwaliteit bananaleaf?

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1 Geplaatst 31 maart 2010 - 13:30

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de bananaleaf krabpaal?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ronduit slecht vind.
Hebben de paal hier nu denk ik een 1,5 maand staan en de onderste paal is de sisal er echt al beroerd aan toe. De mandjes hebben schijnbaar ook al veel te lijden gehad want die beginnen ondertussen ook al slijtage te vertonen.
Daarbij staat hij ook niet echt stevig naar mijn mening.
Al met al ben ik er dus totaal niet blij mee :cry: .
Vorig jaar heb ik een paal gekocht voor de helft van deze prijs en die is nu nog in betere staat dan deze terwijl die dus al dik een jaar in gebruik is :catscratchhead

Bewerkt door *mikkeke*, 31 maart 2010 - 13:31.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 31 maart 2010 - 13:32

Ik heb dat ook al gehoord. Ik dacht dat Xantippe haar paal ook niet meer zo goed is.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 31 maart 2010 - 13:39

oei da s ni leuk
maar goed om horen want wou hem binnenkort ms kopen....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#4 Geplaatst 31 maart 2010 - 13:42

Karolientje was er wel tevreden van dacht ik? En ik dacht altijd dat dat zo een stevige palen waren? :o

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#5 Geplaatst 31 maart 2010 - 13:44

lizke zei:

Karolientje was er wel tevreden van dacht ik? En ik dacht altijd dat dat zo een stevige palen waren? :o

Dacht ik ook..... de mijne in elk geval niet :censored:
Misschien een maandagmorgen model :wi

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 31 maart 2010 - 13:45

Bij ons gaat hij zijn 3de jaar in, wordt door 5 katten intensief gebruikt en is hij nog altijd in goeie staat ja. Ik kan persoonlijk alleen zeggen dat ik er wel tevreden van ben, en nee ik heb geen uitzonderlijk brave katten (integendeel! :x )
Maar misschien dat ze sinds 3 jaar geleden zijn gaan besparen op het materiaal ofzo waardoor hij minder stevig is geworden? Ik weet het niet...
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#7 Geplaatst 31 maart 2010 - 16:10

Ik ben ook niet tevreden over de kwaliteit van mijn banana leaf krabpaal, ik heb hem nog nog geen jaar en hij is praktisch helemaal versleten. Vanaf nu koop ik enkel nog krabpalen van pet fun.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 31 maart 2010 - 16:15

Ik heb er 2 en ik ben er echt wel heel kontent van. Eentje heb ik bijna een jaar, de ander sinds Kerst.

't zal dan van de katjes afhangen zeker :LOL:

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#9 Geplaatst 31 maart 2010 - 18:28

Dat is toch gek hé dat er mensen zijn waar hij super is en dat er mensen zijn waar hij niet goed is. Ik vind het toch niet normaal dat hij na 1 maand al slijtage vertoond, het zou toch tegen iets tegen moeten kunnen lijkt me.

Ik heb nu toch ook niet zulke wilde katten dat ze meteen iets vernielen, alleen Lola is wel eens hevig maar dat was ze bij mijn andere paal net zo.

Ach misschien ben ik gewoon zo'n zeur :bleh:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 31 maart 2010 - 19:13

ik ben er nooit tevreden van geweest, behalve van het uitzicht dan :ha
het staat al van in het begin niet stabiel en nu wiebelt hij wel heel erg... ik zou hem enkel nog kopen als ik geen alternatief vond, omdat ik pluchen palen echt niet mooi vind bij mezelf.
ik vind het ook vreemd, de meesten reageren er heel positief over maar hier is het gewoon altijd brol geweest

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#11 Geplaatst 31 maart 2010 - 19:17

xantippe zei:

ik ben er nooit tevreden van geweest, behalve van het uitzicht dan :ha
het staat al van in het begin niet stabiel en nu wiebelt hij wel heel erg... ik zou hem enkel nog kopen als ik geen alternatief vond, omdat ik pluchen palen echt niet mooi vind bij mezelf.
ik vind het ook vreemd, de meesten reageren er heel positief over maar hier is het gewoon altijd brol geweest

Hier dus precies hetzelfde :catscratchhead

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 31 maart 2010 - 19:30

Zouden er verschillende soorten bananaleaf-krabpalen in de omloop zijn, waarbij er eventueel over "namaak" kan gesproken worden?

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#13 Geplaatst 31 maart 2010 - 19:31

Joloka zei:

Zouden er verschillende soorten bananaleaf-krabpalen in de omloop zijn, waarbij er eventueel over "namaak" kan gesproken worden?

Geen idee, ik heb die van mij gewoon bij zooplus besteld.

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#14 Geplaatst 31 maart 2010 - 19:59

Hier sinds vorig jaar november een bananaleaf! Hij staat stabiel, en ziet er ook heel goed uit!
Enkel één probleem, mijn poezels vinden er niets aan, gebruiken hem dus niet! ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 01 april 2010 - 00:19

Ik heb de Banana nu een jaar denk ik en hij ziet er nog steeds goed uit.
De sisal onderaan is goed gebruikt en de manden ook maar het is helemaal nog niet versleten. Ik heb wel gemerkt dat de katten meer krabben aan hun buitenkrabpaal dan aan de Banana Leaf. Dat ziet er echt niet meer uit. :lachen: :lachen:

Ik had verwacht dat het stabieler zou zijn, maar ik heb een Catpalace dus ben ik wel verwend qua stevigheid. Als ik de Banana Leaf vergelijk met andere krabpalen die ik in dierenwinkels heb gezien is die wel veel steviger.

@ Guschi: Wat jammer dat je katten de paal niet gebruiken! Misschien eens inspuiten/inwrijven met Catnip of valeriaan

Bewerkt door elixeryen, 01 april 2010 - 00:19.

Geplaatste afbeelding