Spring naar inhoud

- - - - -

kwaliteit bananaleaf?

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 01 april 2010 - 11:29

Nu moet ik wel toegeven dat ik serieus wat hebben moeten sleutelen en kracht zetten op de vijzen eer hij stabiel stond.

Want de gebruiksaanwijzing is echt niet te snappen. Ik had dan ook een handvol platte ronde dingen over en heb geen idee waar die in zouden moeten. maat hij staat stabiel en ze vliegen er echt volle vaart op dus zo nodig zullen die dingen dan ook niet zijn. :LOL:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 01 april 2010 - 12:12

ik kreeg onlangs de tip de vijzen onderaan de bodemplaat nog eens aan te draaien. nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan

Geplaatste afbeelding

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 02 april 2010 - 11:31

Mijn collega is er ook niet zo blij mee :/.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#19 Geplaatst 02 april 2010 - 12:09

Ik vind het brol, maar wel mooie brol :LOL:

Die van ons hebben we ook al een jaar of drie, maar al heel snel stond die heel wankel. Wij hebben voor de rest ook wel Petfun palen, dus vergeleken met de Petfun palen is de bananaleaf gewoon dikke brol.

Ik heb nu wel via de dierenwinkel nieuwe paaltjes besteld voor de bananaleaf, vind het ook zonde om de paal gewoon weg te gooien (al heb ik al vaak op het punt gestaan) want de banana-delen zijn wel nog in heel goede staat. Dus hoop wat te kunnen redden met nieuwe paaltjes eronder.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 02 april 2010 - 22:52

Tja mijn zus heeft er een maar daar kan ik echt niks aan afleiden. De (gewone) krabpaal die Noppes al twee jaar had, hebben mijn monstertjes binnen een half jaar gesloopt.. en daarvoor had ie nog bijna geen schade. Dus ik denk wel dat t erg afhankelijk is van de katten...

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 02 april 2010 - 23:02

xantippe zei:

ik kreeg onlangs de tip de vijzen onderaan de bodemplaat nog eens aan te draaien. nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan

niet alleen die vijzen hoor. ik heb hem eigenlijk terug uiteen gehaald om echt alles heel vast aan te draaien.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 03 april 2010 - 16:22

Denk ook dat de slijtage van een krabpal afhankelijk vn intensiteit van gebruik van de poezels... en tja prijs en kwaliteit speelt ook een rol :d

In elk geval mijn poezels doen heellllllllll lang met een krabpaal :x als het niet dient om hun nagels te scherpen gebruiken ze het niet. :louche:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 03 april 2010 - 23:00

zooooo goedkoop is banana leaf toch ook niet?

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 04 april 2010 - 00:20

xantippe zei:

zooooo goedkoop is banana leaf toch ook niet?

Er zal ook wel verschil van prijs inzitten zekers?... zoals bij de andere gewone krabpalen.

Of ie goedkoop is of niet weet ik niet, ik heb genoeg met de onze dus een bananaleaf hoeft niet.

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 04 april 2010 - 00:24

miranda zei:

Er zal ook wel verschil van prijs inzitten zekers?... zoals bij de andere gewone krabpalen.

Of ie goedkoop is of niet weet ik niet, ik heb genoeg met de onze dus een bananaleaf hoeft niet.

goh dat weet ik eigenlijk niet. ik ken maar 2 palen van banana leaf :) of bedoel je in verschillende shops voor dezelfde paal? ik kocht mijne bij zooplus... ik weet alvast niet waar het aan ligt :( dat hij zo gammel staat bedoel ik :(

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 04 april 2010 - 00:25

allé als ik dat zo hoor, maar goed dat ik er geen besteld heb, was dat een tijdje geleden van plan, maar ben er uiteindelijk niet mee doorgegaan ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_luna2000_*
Guest_luna2000_*

#27 Geplaatst 04 april 2010 - 17:20

Eindelijk een beetje mooie krabpalen! Ik heb er zelf geen een, aangezien ik het niet zo mooi in huis vind staan en nog belangrijker: de kat er geen behoefte aan leek te hebben (hij heeft een kokosmat in z'n nageltjes in te zetten)
Maar ik zag bij de reviews op zooplus staan dat de meningen erg verdeeld zijn..wel is het zo dat mensen vaak direct na aanschaf een review schrijven en dus niet na een paar maanden gebruik.

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 04 april 2010 - 19:34

noppes gebruikt de bananaleaf heel veel maar niet echt om aan te krabben. De sisal is dus nog mooi hier. Hij wiebelt wel maar dat kan je iets verbeteren door de onderste schroeven aan te draaien. (onder de vloerplaat) Ik ben tevreden er mee en noppes ook. Al moet ik er bij zeggen dat noppes geen slopertje is dus het zou kunnen dat als ze iets meer haar best erop deed dat het dan wel al stuk zou zijn geweest.
Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 04 april 2010 - 19:35

wea zei:

Nu moet ik wel toegeven dat ik serieus wat hebben moeten sleutelen en kracht zetten op de vijzen eer hij stabiel stond.

Want de gebruiksaanwijzing is echt niet te snappen. Ik had dan ook een handvol platte ronde dingen over en heb geen idee waar die in zouden moeten. maat hij staat stabiel en ze vliegen er echt volle vaart op dus zo nodig zullen die dingen dan ook niet zijn. :LOL:

oei dat schee;t wel in stabiliteit vrees ik wea... die dingen moeten tussen de oner en bovenkanten van de sisalpalen. Dus eerst zon ding erop en dan vast schroeven.
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#30 Geplaatst 22 april 2010 - 20:40

We hebben hem vandaag nog weer eens volledig uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet en het lijkt wel iets beter nu gelukkig...