Spring naar inhoud

- - - - -

nieuwelingen

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#1 Geplaatst 01 april 2010 - 13:19

Ik weet dat het erg snel is maar ik kon het niet laten...
Morgenavond mogen we 2 nieuwe huisgenootjes gaan ophalen voor Lucy. We gingen oorspronkelijk maar 1 poes adopteren ( of zelfs wachten op een raskat) het zijn er uiteindelijk 2 geworden.  
2 vrouwtjes weer die al gesteriliseert zijn en inorde zijn met de gebruikelijke vaccinaties enz.
We gingen kijken voor een poes toen we nog een andere zagen die ons ook erg beviel. De keuze was te moeilijk dus zijn het er 2 geworden. Dit zou nog moeten lukken op dit groot appartement!

Hopelijk hebben we nu wat meer geluk op vlak van hun gezondheid, uitsluitsel bestaat niet. Lucy zal er uiteindelijk wel erg blij mee zijn, nu is ze super aanhankelijk wanneer ik er ben. Als ik weg ben zit ze waarschijnlijk wat weg te kwijnen denk ik, dus ja Lucy zal het wel leuk gaan vinden !

foto's komen later hoor.

groetjes

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 01 april 2010 - 13:24

:hug:  

ik ben benieuwd naar de foto's

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 01 april 2010 - 13:32

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 01 april 2010 - 13:58

Ow fijn zeg dat je er twee lieverds bij krijgt , hoe oud zijn ze en wat voor kleur haha ik ben nieuwsgierig , neeee hoor..
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#5 Geplaatst 01 april 2010 - 14:00

Oooh zo leuk!! :duim:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 01 april 2010 - 14:11

super ,
ben benieuwd!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#7 Geplaatst 01 april 2010 - 14:18

Geniet er maar van :hug:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 01 april 2010 - 14:22

Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#9 Geplaatst 01 april 2010 - 15:20

Geniet ervan ...

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#10 Geplaatst 01 april 2010 - 15:23

Och, die twee lieverds zullen weeral verwend worden! Ik gun je van harte meer geluk met deze haarballetjes!! :) Maar Mientje en Fientje die kijken mee over de regenboogbrug... en die zullen zien dat het goed is... :hug:

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#11 Geplaatst 01 april 2010 - 16:16

de ene van +-2 jaar is een europeese langhaar zowat wildkleur. Ze heet Brandy en dat gaan we waarschijnlijk houden.

De andere is iets onder een jaar zwart- wit met een lief kopje en een stompje als staart :) . Ze heet Bambi maar zullen we veranderen naar tipsy denk ik.

We gingen eerst kijken naar de eerste maar dan deed het kleintje zo erg hard haar best en toen we dan hoorden dat ze er al erg lang zat en niemand haar wil met dat stopje als staart, smolten we natuurlijk. Het voordeel eraan is wel dat ze dus al lange tijd daar is en dus zeker in goeie gezondheid is ( anders hadden ze al lang iets gemerkt). Aan energie en lief doen ontbreekt het alvast niet!

Brandy zou er nog maar een maand of 4 zijn samen met haar kittens ( al allemaal weg) maar is nu dus gesteriliseert en zou eerder een rustige kat zijn.

Ze komen van een organisatie terug uit Mechelen

Mientje en Fientje kijken zeker mee en Lucy is er om iets over Mientje en Fientje( via Mientje doorgegeven) te vertelen.
Hangt hier nu echt wel vol met foto's enzo :oops:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#12 Geplaatst 01 april 2010 - 17:33

Wat goed, dat je deze twee poezeltjes weer een heel goed huisje geeft! :flower:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 01 april 2010 - 18:21

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 01 april 2010 - 18:56

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe huisgenootjes, ben ook erg benieuwd naar de foto`s :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 01 april 2010 - 19:05

toon ze ons maar vlug