Spring naar inhoud

- - - - -

nieuwelingen

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#46 Geplaatst 15 april 2010 - 19:33

Bambi is terug naar de organisatie :( ....Er was geen verbetering op geen enkel vlak en ze begon van gisteren te plassen en haar behoefte te doen in huis ( op de kattenpaal en in de zetel ). Dit was nog een teken te meer dat het niet ging gaan.
Hopelijk zal ze daar weer tot rust komen en ik hoop dat er snel iemand haar een kans aanbied.
Volgens mij zou ze het wel kunnen bij iemand die helemaal alleen is en die op een klein appartementje woont= alle aandacht, kleine ruimten, geen andere huisdieren en maar 1 ander levend wezen.
Hier lukte het dus aan geen kanten maar het is beter voor iedereen denk ik.

pffffffft mag eens gaan stoppen

Guest_Shaq_*
Guest_Shaq_*

#47 Geplaatst 16 april 2010 - 10:39

oh wat jammer.. hopelijk gaat het nu ook beter met lucy en brandy.
hoe gaat het met de poesjes?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 16 april 2010 - 13:28

Jammer, maar je hebt je best gedaan :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#49 Geplaatst 20 april 2010 - 12:38

is idd erg jammer maar we zagen geen andere weg en ik denk zeker dat Bambi zich ondertussen veel beter voelt...

tussen lucy en Brandy gaat het ook niet echt goed eigenlijk. Brandy valt lucy nu constant aan zonder aanleiding, Lucy mag soms zelf niet op de kattenbak zonder een gevecht erna.

S'nachts zitten ze nu appart omdat Brandy Lucy niet op het bed dult. Brandy zit in de keuken en Lucy bij ons dan.
we wachten af hoe het verder gaat ( als er verbetering is) ondertussen is Lucy al helemaal gestresseert wat me ook zorgen baart natuurlijk.
We hopen dat het agressie probleem zich nog oplost zodat we Brandy toch kunnen houden en dat Lucy ook snel wat meer op haar gemak is terug.

Ik weet nu wel dat het geen goed idee is om voormalige zwerfkatten in huis te halen ! Brandy miauwt ook van zodra het donker wordt om naar buiten te mogen....

Hopelijk is dit alles slechts een geval van "moeilijk gaat ook" !

groetjes

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 20 april 2010 - 12:51

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag