Spring naar inhoud

- - - - -

Geluiden in de nacht (2)

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 02 april 2010 - 23:06

Een paar nachten geleden moest ik even opstaan om naar het toilet te gaan.

Blijkbaar had ik de slaapkamerdeur nadien gewoon 'tegen' laten staan, ipv echt te sluiten.
De gevolgen waren direct merkbaar :evil:

* krabbel krabbel *
* krieeeeeieeeeieeep * (deur opent zichzelf op mysterieuze wijze)
* plof * (5 kilo kat op het dekbed)
* smek smek * (mijn haren worden gewassen)
* ronk * (kat installeert zich naast mijn hoofd op het kussen en gebruikt mijn schedel als klankkast voor zijn geronk)
* zucht * (ik sta dan maar op, ook al is het pas 5 uur)

Noot aan mezelf: de volgende keer de slaapkamerdeur SLUITEN :louche:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#2 Geplaatst 02 april 2010 - 23:14

Ach, poezels zijn zalige diertjes, en wat is er heerlijker dan een ronkend poezenbeest dicht naast je. :love3:

piper en veuve
piper en veuve
  • 567 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 april 2010 - 23:17

:LOL: :LOL: :LOL:

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 02 april 2010 - 23:17

Guschi zei:

wat is er heerlijker dan een ronkend poezenbeest dicht naast je

GEEN ronkend poezenbeest naast me :evil:

Neenee, echt, I need my sleep!
Dus onze wegen scheiden zich 's nachts.
(En toch mis ik hem dan een beetje :oops: )

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 03 april 2010 - 01:56

Achh is zo ontspannend zo ronkend poezebeest bij je haha..
Geplaatste afbeelding

DenizMehtap
DenizMehtap
  • 2.768 berichten

#6 Geplaatst 03 april 2010 - 02:33

Adam jij deugniet :love: :lachen:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 03 april 2010 - 08:10

:LOL: :LOL: nog zo lief dat er s nachts naast je liggen te maffen ,
hier geniet ik er gewoon van en ze maken me absoluut niet wakker! slapen mee door totdat ik opsta
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 03 april 2010 - 08:23

Ik zei voor mijn kat hier was dat ik nooit een kat in mijn bed zou toelaten :louche: Dezelfde nacht dat hij aankwam lag hij mee onder de lakens en dat is zo gebleven :love3: Nu voel ik me zelfs een beetje verloren als hij naar de zetel gaat.Hij maakt niet veel lawaai behalve dat ronken en trappelen op mijn benen,maar daar ben ik van gaan houden :oops:

Cindy
Cindy
  • 234 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 03 april 2010 - 08:35

[quote name='sandra25']Ik zei voor mijn kat hier was dat ik nooit een kat in mijn bed zou toelaten :louche: Dezelfde nacht dat hij aankwam lag hij mee onder de lakens en dat is zo gebleven :love3:

Same here. Vond het zo sneu dat het als kitten alleen moest slapen, dus dan maar in de slaapkamer, met alle gevolgen vandien ..... geen deftige nachtrust meer

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#10 Geplaatst 03 april 2010 - 09:03

Syrah en Lola sliepen vroeger ook bij mij .
Lola slaapt als een marmot maar Syrtje die ronkt en met die nagels in uw vel, maar ik stoorde me daar niet zo aan, ik had mijn gewoontes en truukjes om haar te doen slapen
Maar mijn vriend wel, dus slapen ze nu in de zetel/krabpaal/mand en eigenlijk is dat beter, dan is er toch 1 kamer in het huis haarvrij... :d

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 03 april 2010 - 09:18

Ik zei ook dat ze nooit in de slaapkamer mochten komen. Leek me storend en niet hygiënisch. En ja, Amon verliest veel haar... Maar ik mis hem als hij niet naast mij ligt. :heart: En bleef zo erg miauwen en de zielepoot uithangen, dat ik hem maar binnen liet, en dat is zo gebleven :onzeker: Voor Nona maakt het allemaal niet zoveel uit waar ze is :)

Geplaatste afbeelding

modelsaskia
modelsaskia
  • 1.446 berichten

#12 Geplaatst 03 april 2010 - 10:10

ik zou blij zijn als noita dit eens deed.. maar geen van onze poezen doen dit. Maar kan begrijpen dat het niet fijn is als dit elke keer weer gebeurd!

xx

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 03 april 2010 - 10:14

Hier zou dat ook zo zijn en dan op je komen staan met +/- 9 kilo hier (auw). Miauwen in je oor, omdat zij willen spelen en natvoer eten...
Vechten / spelen in de gang en de nodige geluidjes maken...

In het begin mochten ze hier in de kattenkamer + de gang, maar Silas zit zodanig veel aan de deur te miauwen (en geloof me zijn gemiauw is luid) dat Koen ze nu soms echt in de kattenkamer steekt om te kunnen uitslapen.
Ik heb daar minder problemen mee, maar ja ik moet ook een beetje rekening houden met hem hé :d
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.823 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 03 april 2010 - 10:32

Mijn twee maatjes zijn gewoon om in de zetels in de living te slapen samen met de hond...

Maar mijn ouders maken hun Isha wel gewoon om mee te gaan met hen... ze slaapt op een dubbelgevouwen deken op hun slaapkamer maar als ze toch bij mijn ouders in bed kruipt begint ze in hun tenen te bijten van zodra er iemand een beweging maakt. :x

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 03 april 2010 - 13:39

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag