Spring naar inhoud

- - - - -

Geluiden in de nacht (2)

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 03 april 2010 - 13:46

Oh zalig, ik mis hun als ze niet bij me zijn, dan sta ik soms 's nachts op om te kijken waar ze zijn :)

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 03 april 2010 - 18:40

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 19 mei 2010 - 22:26

Aangezien men probleem zowat over hetzelfde gaat, hou ik het in dit topic :)

's Nachts houdt ze ons wakker. Echt klaaaagend miauwen. Dus, vanaf nu, de living in, deur toe! Daartussen is dan nog de eetkamer, weer een deur en dan zit je in onze slaapkamer. Dus horen we ze niet meer. Telkens als ik dan 's ochtends haar kom "bevrijden" dan staat ze op, nog half slapend en miauwt ze eens alsof ze "goedemorgen!" zegt.

Maar nu vroeg ik me af of dit kwaad kan dat ik haar zo "opsluit"? Ze heeft tot een dikke week geleden altijd bij ons in de kamer gemogen, maar ze is dan zo beginnen miauwen dat ik gewoon niet meer sliep! Wat denken jullie? (ze heeft eten, water en speeltjes en uiteraard tal van slaapplaatsjes :) )

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:04

Moest de mijne nu echt klaaglijk miauwen s'nachts dan zou ik dat ook moeilijk verdragen,maar hij is stil s'nachts.Is het het jongste katje die dat doet?want normaal gezien nemen ze toch meestal je ritme over?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:11

Ja 't is Anaïs dat dat doet...

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#21 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:16

Zou het niet beteren als ze gesteriliseerd is??
Kiki sliep eerst ook bij ons op de kamer toen ze nog alleen was maar tegenwoordig zitten ze s'nachts in het buro en washok met z'n tweetjes. Ik deed geen oog meer dicht met 2 van die springers op mijn bed :ha Ze zijn het nu echt gewoon en zodra wij opstaan om naar bed te gaan en beginnen op te ruimen dan gaan hun al uit zichzelf naar hun slaapplekje toe :)

Bewerkt door *mikkeke*, 20 mei 2010 - 09:16.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 20 mei 2010 - 11:24

Hier slapen ze ook op een aparte kamer hoor, het zal even wennen zijn voor Anaïs, omdat ze voordien wel bij jullie mocht, maar eenmaal ze het gewoon zijn maken ze er geen probleem van. Hier durven ze 's nachts ook wel eens miauwen of spelen, maar dat mogen ze van mij, het stoort me niet omdat ze op hun kamer zitten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.442 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 24 mei 2010 - 10:34

Ik ben om 8u30 vanmorgen weer wakker gespeeld door de 4 kleine donderstenen. Ze springen dan op en af het bed, crossen de kamer door, spelen met de gordijnen (die gelukkig heel stevig zijn), lopen de trap op en af,...

Na een kwartiertje ben ik maar opgestaan en naar beneden gegaan. Ik weet dat ze mij dan toch volgen. Normaal slaap ik ook graag uit op een feestdag maar het is mooi weer :) En mijn vriend kan nu nog even slapen. Anders is hij straks niet te genieten.

Door de indeling van ons huurhuisje hebben we geen slaapkamerdeur. Wanneer je de trap opgaat kom je dus recht in de slaapkamer. Het is gewoon niet te voorkomen dat je wakker gemaakt wordt door de kittens.